UnderSolen 57 Skrevet 5. Marts, 2022 Tong thai massage Jeg besøgte denne skønne pige her først på ugen. Hold da op, hvor er hun da sød, og faktisk hvad jeg synes nærmere sig, smuk. Hun vil kun sine kunder det bedste. Snakker gerne, hvis man er til det. Hun arbejder på det danske, men det kan være nødvendigt at bruge lidt engelsk, hvis skal ud i nogle dybere snakke. Massagen er efter min smag for blød. Jeg er mest til den hårde slags, og den her hørte efter min mening til i kategorien Wellness massage. Ikke dårlig, men som sagt ikke lige min smag. Et kæmpe plus ved massagen, noget jeg virkelig værdsætter, var at den fortsatte efter B2B delen. Skønt at få mere massage efter, at lillemand også er blevet tilfredsstillet. Ingen tidspres. Gik 15-20 minutter over tid.. B2B delen? Den havde sin effekt, men nogen topkarakter får den nu ikke. Stedet er ikke videre diskret, men da jeg ikke er fra egnen, betyder det ikke noget for mig. Desuden nævnte hun muligheden for at bruge en bagdør, hvis man ønsker at komme der lidt mere diskret. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 6. Marts, 2022 (edited) Fik du en aftale ved at ringe eller skrive? Jeg har forsøgt begge men har ikke haft held. Men måske jeg bare har været uheldig Redigeret 6. Marts, 2022 af hjlarsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coolio122 16 Skrevet 15. Marts, 2022 Hvor meget skulle du af med for B2B delen og havde i samleje med blowjob og alt? Pris? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UnderSolen 57 Skrevet 15. Marts, 2022 Coolio122 skrev, for 13 timer siden: Hvor meget skulle du af med for B2B delen og havde i samleje med blowjob og alt? Pris? Vist meget normal standard pris for Aalborg. Jeg fik som beskrevet B2B. Hvis der indgår samleje, så hedder det vist ikke længere B2B. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 16. Marts, 2022 Kan man få Fuld pakke hos hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silverback 66 Skrevet 29. Marts, 2022 Bosse1910 skrev, den 16.3.2022 at 13:05: Kan man få Fuld pakke hos hende Det tvivler jeg på. Jeg har efterspurgt det efter at have besøgt hende nogle gange, men ikke haft held til at liste en fuld pakke ud af hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 7. April, 2022 Bosse1910 skrev, den 16.3.2022 at 13:05: Kan man få Fuld pakke hos hende Nej, men jeg er kommet flere gange hos Emmi (som hun hedder) og når man spurgte om BJ, sagde hun altid, at hun ikke havde nogle kondomer, men at jeg selv kunne tage et med. Det gjorde jeg så en dag, til hendes store overraskelse, men damn...!! hvor var hun dårlig til det, som i helt elendig. Når det så er sagt er hun sød og venlig, og ret god til at tease mellem lårene når man ligger på maven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg