Hop til indhold
Karsteng

Sophie fra Belgien på Amager...?

Recommended Posts

Jag spenderade en halvtimme med Sophie i går kväll och det var verkligen inget att skriva hem om! Som ett av mina sämre besök i Amsterdams RLD när jag just börjat med denna "hobby" och man inte hade urskiljningsförmågan utan bara lurades in av ett sött ansikte och fina tuttar. För det har hon helt klart, bilderna gör henne absolut rättvisa och vid något tillfälle när hon red mig var det helt klart en fin utsikt... Snäll och artig var hon också men all inlevelse saknades och det hela var väldigt kliniskt. Så långt från GFE man kan komma. Dessutom började uppenbarligen taxametern ticka från sekunden jag ringde på dörren, när det hade gått drygt 15 minuter av själva akten sade hon "two minutes left" och sånt dödar garanterat den lilla lusten man eventuellt skulle ha kvar. Jag orkade inte bråka utan var mest glad att komma därifrån - vilket nog hade lika mycket att göra med att jag bokat in en timme med Angelica lite senare på kvällen, och tur var väl det! Angelica har jag besökt två gånger redan så jag visste vad jag skulle få, och det blev ännu en fantastisk timme i GFE-himlen! Skriver separat om det besöket i detalj snart...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm, kanske var lite väl hård i mitt första inlägg, hon var trots allt professionell, trevlig och lätt att prata med, så det beror väl på vad man är ute efter. Enda sättet att få reda på exakt är ju att pröva själv, YMMV som en klok man en gång sa. God tillykke! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...