Hop til indhold

Efter stormen

Featured Replies

Skrevet

Her i starten af efteråret er det jo ikke unormalt at opleve storme, og en sådan bevægede også sit Lavtryk her ind på forummet.

Ligesom jeg ville gøre i det virkelige liv, kigger jeg nu lidt på de skader, den har forvoldt.

Der er knækket et par grene af, og andre har mistet de blade, der vidner om liv og grokraft, men det store træ står endnu, endda med rodnettet solidt plantet.

Nu er det så tiden for at slikke sårene og være beredt til og meget gerne forebygge opståen af lignende storme, for at lavtryk bevæger sig hen over Nordsøen med kurs mod os, er et uomtvisteligt faktum.

Mit ydmyge bidrag hertil skal være helt i Pytliks ånd at opfordre til at rykke sammen i båden og i fællesskab at bevæge årerne til gavn for det fristed, vi har her.

Og jo, både jeg og mit civile nick har fra tid til anden lyst til at sige nogle min uforbeholdne mening, men er det ikke lige nu tiden til at klemme balderne sammen og sove på tingene, inden man i harnisk farer i tastaturet.

Kære deltagere herinde, lad os i fællesskab bevæge os tilbage på sporet, så vi i ællesskab kan koncentrere os om det, dette site drejer sig om, nemlig at nyde gode oplevelser med pigerne og hjælpe andre til det samme.

Skrevet

Godt indlæg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.