Hop til indhold
Møffe

Kinky stof i Thailand

Recommended Posts

Netop hjemkommen fra thailand. Det imponerende hvad man kan nå at opleve på 1 måned.

Jeg var netop kommet ud efter 7 dages karantæne på hotel i bangkok -og gik ind i en massage butik nær Khaosan road -bestilte 2 timers massage -der var mutter selv der tog i mod -men en ung dame på 28år der gav massagen. Det viste sig at hun nærmest intet forstod på engelsk -så det var stille og roligt. Havde bestilt aromamassage -så begynde massagen på maven. På en af den sædvanlige række af madrasser ved siden af hinanden, og med gardin i mellem og bagtil ca. 50cm fra gulvet -men blev ikke gjort noget for at lukke helt (som mange ellers gør med klemmer mm.)

Pigen havde nogle stærke hænder og tog fat så det kunne mærkes fra starten -hvilket er helt som jeg kan lide det -ben og balder fik en ordentlig omgang -og hun kom helt op i mellem mine ben -hvilket resulterede i en halvfed og hurtig smertestiv -det kunne hun godt lide og gav området meget opmærksomhed -gned overskydende olie af med en håndklæde og igen var hun flittig -lagde hånklædet på mine balder -og satte sig så på det -kunne mærke hende igennem håndklædet -og spille lidt med baldemusklerne -hvilket hun synes var rigtig sjov -og hun havde en smittende latter. Da jeg skulle ligge på ryggen -var der forsat pirring -og jeg gjorde hvad jeg kunne for at kommunikere med hende på mit sparsomme thai -og pigen spurgte mutter -der sat og så tv længer hende i rummet -om forskelligt jeg så gentog på engelsk -det var en ret god stemning -og vi sendte hinanden nogle blikke -det var ingen tvivl om vi begge var tændt -og min pik var overstiv i nærmest 1½time i træk -og hun sørgede for det ikke ændret sig -før end jeg fik den afsluttende hoved massage. hun var meget kærlig uden at det udviklede sig til andet end pirring og kælen... Da jeg gik ud af døren -så hun længselsfuldt på mig og gik efter mig ud af døren -og jeg gav hende mit "line"id -så da jeg var retur til mit hotel -havde hun skrevet -og spurgte hvornår jeg kom igen og fik massage... -Det blev aftalt næste aften -og vi hyggeskrev i mellemtiden på "line" (via gt)

Jeg kom som aftalt -og mutter grinede da jeg kom ind, og pegede hen på pigen der var rød i hoved, og næsten ikke viste, hvor hun skulle kikke hen -men det kom hun hurtig efter -da vi kom indenfor gardinerne igen -massagen var som vanlig uovertruffen og pirring og drilleri. Hun er lidt choppy og med meget små shorts. Da jeg kom om på ryggen -kunne hun ikke lade min pik i fred og tog fat og jeg brugte mine hænder over alt på hende -hun var meget tændt, og lagde sig på ryggen hen over min mave i mens hun spillede min pik og jeg hendes fisse -hun var plask våd og forsøgte ikke at stønne for højt -jeg kikkede ved et tilfælde op og fik øje på mutter i spejlet udenfor (var store spejle på væggene) -hun fulgte med -og jeg var helt klar til at sprøjte, så jeg forsøgte bare at ignorer hende, men kunne se hun nød synet af os... Pigen kom og jeg sprøjtede alt mit opsparet sperm (8 dage) ud overalt -og ville gerne havde brølt det ud -men bed det i mig -pigen var meget imponeret, da hun tørrede mig af -og smilte og grinte i mens... Mutter satte i stolen igen, da jeg kom ud -og sendte mig sådan et blik der ikke kunne misforstået -selv om hun nok var omkring de 60. Jeg skulle desværre rejse nordpå samme aften -så det blev ikke til mere. Men jeg har forsat kontakt til pigen på "line" og har fortalt om mutter i spejlet -hvilket hun havde svært ved at tro -men jeg så hvad jeg så... Jeg har aldrig prøvet sådan noget før -og jeg synes nu det var ret kinky. '    

Del dette indlæg


Link til indlæg

God historie!

Det er fandme dejligt i Thailand, skal selv afsted i April og glæder mig som et lille barn der har fået lommepenge og er på vej i slik butikken!

Starter i DokiDoki i Bangkok inden tilfældighederne afgører resten ;)

 

@Damernes ven, undskyld mig er det den eneste kommentar du har???? En god rejse historie og der spørges kun om pris! Gættet er omkring 500-1000 bath men det er fuldstændig urelevant da du aldrig finder det samme sted og den samme oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...