Hop til indhold
Mrsuitbanker

Sophie eller Eve eller en anden - dårlig oplevelse!

Recommended Posts

Hej Eroguide brødre og søstre :) 

Nu er det min tur til at dedikere lidt til forummet da jeg har fået gode oplevelser igennem jeres andres anmeldelser.

jeg har godt læst flere anmeldelse af Sophie hvor nogle er blevet snydt og andre fået en god oplevelse.

Min historie er jeg skriver direkte til Sophie hun bekræfter det er hende og ikke andre selvom hun ikke vil sende selfie (fair). taler endda i telefon med en som siger det er Sophie. 

da jeg ankommer på adressen og bliver lukket ind så er det Eve og jeg siger hurtigt (på en pæn måde) at eve ser flot ud men har altså skrevet med Sophie hvortil hun siger det er den samme person. Da jeg siger det er mærkeligt bliver hun fornærmet og irriteret.

2 dage efter skriver jeg igen til Sophie om både hende og eve er på vagt hvortil hun skriver ja - der må jeg så igen konfrontere hende med det (selvom det ikke er hendes problem).

Min konklusion er at et sted som bytter rundt på pigerne og åbenlyst er ligeglade er ikke et sted jeg hverken vil støtte eller anbefale til andre - så håber ikke i spilder tid og/eller penge hos de piger. 

Sophie 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...