knallert 3415 Skrevet 15. September, 2013 jeg så lige denne annonce på sexpiger, om liderligelisa fra vejle området og vil lige høre om der er nogle der har besøgt hende og vil fortælle om det mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 17. September, 2013 når der nu ingen er der har været der må jeg jo hellere tage mig sammen og besøge hende :!: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hommage 49 Skrevet 12. August, 2018 Fik du besøgt hende knallert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 12. August, 2018 det kan jeg sku da ikke huske det er jo 5 år siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 12. August, 2018 knallert skrev, den 15/9/2013 at 14:30: jeg så lige denne annonce på sexpiger, om liderligelisa fra vejle området og vil lige høre om der er nogle der har besøgt hende og vil fortælle om det mvh Hvis du vil have hjælp, var det så ikke en ide at vedlægge et link så nogen kunne hjælpe dig ???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HammerAarhus 178 Skrevet 13. August, 2018 youngatheart skrev, for 3 timer siden: Hvis du vil have hjælp, var det så ikke en ide at vedlægge et link så nogen kunne hjælpe dig ???? Links var ikke opfundet i 2013 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 13. August, 2018 HammerAarhus skrev, for 7 timer siden: Links var ikke opfundet i 2013 Ha ha..ahh mon dog ikke ;-), men havde sku da vist overset at indlæget var helt tilbage fra 2013, da jeg så at det var et nyt indlæg skrevet for 11 timer siden, men det var jo så en fortsættelse på et 5 år gammelt indlæg ha ha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg