Hop til indhold

liderligelisa jylland fyn

Featured Replies

Skrevet

jeg så lige denne annonce på sexpiger, om liderligelisa fra vejle området og vil lige høre om der er nogle der har besøgt hende og vil fortælle om det mvh

Skrevet
  • Author

når der nu ingen er der har været der må jeg jo hellere tage mig sammen og besøge hende :!:

• 4 years later...
Skrevet
  • Author

det kan jeg sku da ikke huske det er jo 5 år siden 

Skrevet
knallert skrev, den 15/9/2013 at 14:30:

jeg så lige denne annonce på sexpiger, om liderligelisa fra vejle området og vil lige høre om der er nogle der har besøgt hende og vil fortælle om det mvh

Hvis du vil have hjælp, var det så ikke en ide at vedlægge et link så nogen kunne hjælpe dig ????

Skrevet
youngatheart skrev, for 3 timer siden:

Hvis du vil have hjælp, var det så ikke en ide at vedlægge et link så nogen kunne hjælpe dig ????

Links var ikke opfundet i 2013 :P

Skrevet
HammerAarhus skrev, for 7 timer siden:

Links var ikke opfundet i 2013 :P

Ha ha..ahh mon dog ikke ;-), men havde sku da vist overset at indlæget var helt tilbage fra 2013, da jeg så at det var et nyt indlæg skrevet for 11 timer siden, men det var jo så en fortsættelse på et 5 år gammelt indlæg ha ha

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.