Hop til indhold

Emma Hampen

Featured Replies

Skrevet

Havde bestemt mig for at besøge en glædespige i dag. Brugte lang tid på at lede da jeg normalt kun besøger danske piger (er blevet skuffet over de udenlandske alt for mange gange). Kunne ikke rigtig finde noget spændende, lige indtil jeg stødte på Emma i Hampen https://annoncelight.dk/showad/293150

Har besøgt hende en gang før sidste sommer og mente at jeg kunne huske at hun var udmærket, selvom hun ikke var dansker. Sendte en sms og fik en tid. Jeg ankom til stedet, ringede på og kunne høre hende gå på vej mod døren. Hun åbnede døren og nu kunne jeg huske hende. Wow :wub:. Hun er tæske lækker. Vi gik ind i aktivitetsrummet og hun fik pengene. Hun tilbød mig et bad, men jeg takkede nej, da jeg lige havde været i bad 25 min inden. Jeg klædte mig af og lagde mig i sengen og hun kravlede ovenpå mig og vi tungekyssede så mundvandet løb. Hun kom gummi på og gav mig en fantastisk gang fransk. Så blev det tid til at hun skulle ride mig, så hun satte sig oven på mig og red mig helt vildt. Bagefter missionæren og derefter doggy. Vi sluttede af med missionæren og vi tungekyssede da jeg kom. Vi fik sagt farvel og igen med lækre tungekys. Hun er tæskelækker og så er hun helt vild i sengen. Så danske piger og så lige Emma <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.