Mr.lick 0 Skrevet 3. Marts, 2022 Hej herinde Jeg var igår forbi Milky Ela som holder til i Aarhus for tiden. Jeg kan klart anbefale hende. Jeg kom til hendes lejlighed, døren blev åbnet og en smuk og venlig pige stod foran mig, jeg blev tilbudt et bad som jeg pænt takkede ja til. Efter badet aftalte vi en hyggetur på 45 min. Betaling blev ordnet og sengen blev indtaget og hold nu op hun kan give et frækt blowjob, lille mand blev hurtig til “store” mand. Hun blev lagt på maven i sengen og hun sagde massage? Og dermed fik hun noget frækt massage med lidt berøring de frække steder, og sjældent har jeg set en så fast og rund lille numse, hold nu op den er fræk. Hun fik derefter den helt store slikketur som hun virkede til at nyde fuldt ud. Det hele endte som det hele skal og som i alle nok ved. Hun får mine helt klare anbefalinger, hun er bestemt et besøg vær. https://annoncelight.dk/profile/Milky+Ela Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milky Ela 1 Skrevet 5. Marts, 2022 Mr.lick skrev, den 3.3.2022 at 20:52: Hej herinde Jeg var igår forbi Milky Ela som holder til i Aarhus for tiden. Jeg kan klart anbefale hende. Jeg kom til hendes lejlighed, døren blev åbnet og en smuk og venlig pige stod foran mig, jeg blev tilbudt et bad som jeg pænt takkede ja til. Efter badet aftalte vi en hyggetur på 45 min. Betaling blev ordnet og sengen blev indtaget og hold nu op hun kan give et frækt blowjob, lille mand blev hurtig til “store” mand. Hun blev lagt på maven i sengen og hun sagde massage? Og dermed fik hun noget frækt massage med lidt berøring de frække steder, og sjældent har jeg set en så fast og rund lille numse, hold nu op den er fræk. Hun fik derefter den helt store slikketur som hun virkede til at nyde fuldt ud. Det hele endte som det hele skal og som i alle nok ved. Hun får mine helt klare anbefalinger, hun er bestemt et besøg vær. https://annoncelight.dk/profile/Milky+Ela Hey babe, thanks for great time, it was awesome, I’m sure next time will be more awesome , hope to see you again ❤️ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg