Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige besøgt Teza i Hornbæk.

Let at få kontakt og en aftale. Engelsk nok til at vi kunne forstå hverandre.

Billederne er ikke helt retvisende, måske hende - men ikke de sidste 10 år - og hun er en del tykkere, lidt hængende bryster og en del mindre "fast" i dag. Kunne have takket nej, men udbuddet er ikke stort heroppe og trangen var enorm. Venlig og høflig betjening af ældre dame skulle der nok have stået.

Hun gav udmærket superfransk (efter at husket hende på at det var med i prisen - så lige afbrudt af en hurtig tur til håndvasken) og stillede sig villigt an på alle fire både til blow og doggy. I doggy var der god lejlighed til at støde godt, hårdt og længe i den store dejlige røv. kun et enkelt tante-kys, ingen slik eller fingre i fissen. 

30 min. kostede mig 1000 kr. hvilket er 200-300 mere end rimeligt... synes jeg altså ;-)

Jeg tror ikke jeg kommer tilbage da mine sparepenge skal gå til noget yngre, blond og slankere næste gang (Claudia Shiffer, tak). Hvis der er nogen der ved hvor sådan noget kan fås i nordsjælland så skriv gerne i tråden her. Citygirls måske, men hold da helt op det er dyrt der.

Tak i øvrigt for alle jeres anmeldelser

/Anker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...