Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/338257

Visited a couple of days ago.
Terrible experience guys, I have bitterly regretted it!

Received in a new famous apartment in the center, near a new big supermarket.
The girl who opens the door greets me right away with an aggressive and aloof attitude, although I had introduced myself politely and tried to make a minimum of conversation. 
She was, without the slightest reason, annoyed by my presence. She threw a towel over me and sent me to take a shower.

She is more or less the girl of the photos, although they are extremely photoshopped. She's about 1.50 meter tall, far more overweight than the photos show, breasts drooping though huge, crooked teeth, about 25 y.o.

I made the HUGE mistake of not leaving right away. A few things need to be pointed out in the bedroom:
1) Her uncovered BJ is really well done.
2) The rest... well a disaster.
Scurvy, indifferent and rude attitude. She did everything she could to kick me out as soon as possible.
She made me feel uncomfortable the whole time and I couldn't wait to finish and leave. 

UNBELIEVABLE WASTE OF MONEY!

Well sometimes it goes very well others, like this one, a disaster. 
Don't flush your money down the toilet with her, 1000 times better a solo session!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm ive been there too but i got another picture of what happend i was happy when i left..

Something might have went wrong idk what but she was really nice to me and my time with her was great too..

Well the pictures doesnt show a skinny girl so i dont get that? i didnt get dissaponted by her body when i met her maybe theres a little more but alot more? well i just really wanted to get those tits out.. the size of them doesnt lie thats for sure!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er en uskik. Skriv dansk. Jeg har opholdt mig i Frankrig i mange år. Hvis jeg skrev dansk på en fransk hjemmeside, kom der så svar? Nej Nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåede også forbi hende da hun var i Odense...Der er ikke noget photo-shoppet over hendes billeder:rolleyes: Hun er en stor pige med kæmpe bryster, men de ekstra kilo sad nu faktisk meget godt når de nu skal være der...Hun var ikke lige i kysse-humør med mig, så med mindre andre har kysset med hende er det falsk markedsføring...Tilgengæld nød hun virkelig sexen, hvor der ingen problemer var med forskellige stillinger eller de lidt mere avancerede ting..Hun kom et par gange der og så sluttede vi af med lidt fællesonani hvor hun fik hevet en dildo frem og brugt på sig selv (ikke noget ekstra, hun var bare frisk ;-) ) Var der et godt stykke tid efter hvor vi snakkede og da jeg skulle gå ledte hendes læber efter mine, men da var jeg et andet sted så blev bare et hurtigt møs på kinden...

Men sød og sjov pige og ærgerligt at trådstarter fik en dårlig behandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...