Hop til indhold
luckyone

Bela AnalQueen CIM GFE Hot Brazilian no limits

Recommended Posts

Guest amatør

Hun tiltrækker også mig, men da det er Rødovre, springer jeg over.

 

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
amatør skrev, den 3.3.2022 at 22:00:

Hun tiltrækker også mig, men da det er Rødovre, springer jeg over.

 

Mvh

hvad er det med Rødovre ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
luckyone skrev, den 7.3.2022 at 13:50:

hvad er det med Rødovre ?

Er der ingen der har besøgt Bela ? og er der nogle der kan fortælle hvad problemet et i Rødovre ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke hjælpe dig med Bela... men Rødovre har lige fået ryet, retfærdigt nok, som stedet for pigerne ikke ligner dem i annoncerne, og hvor de ikke leverer det deres annoncer siger de gør.. du kunne eksempelvis godt løbe ind i en som i annoncen kunne være en "analqueen" og virkelig elsker anal, og når du så møder hende er det not so much, hvis hun da overhovedet tilbyder anal eller om din "schlong" pludselig er for stor selvom du måske er gennemsnitlig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow, Bela is a fantastic girl. She didn't even complain about the time though I paid for 15 minutes I think it took me about 25 minutes to come. She's so sweet try her guys

Del dette indlæg


Link til indlæg

Me again guys, Bela is beautiful and very friendly with her you feel at home. she has a doubled personality she can be European if you want that or a hot Brazilian with a hot ass, she speaks good English. her place in Rødovre is cool and quiet she's 100% real and sweet<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bbckongen

Jeg tror hun er en tranny spurgte hende om det og blokeret hun mig. Alle hendes venner er også tranny. Så jeg ville passe på, hun har fået den fjernet men hun er født som en mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...