Aloha 37 Skrevet 3. Marts, 2022 Hvor skal man kigge hen for bedste deepthroat (rigtig dybt og vådt) uden gummi og det skal være yngre/slanke piger? anyone? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 3. Marts, 2022 Morabito skrev, for 38 minutter siden: Nadia Men kunne godt ønske en lidt mere udspecificeret menu og ja. Man kan altid ringe/skrive men syntes nu flere og flere slækker på netop dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 3. Marts, 2022 ppd skrev, for 30 minutter siden: Men kunne godt ønske en lidt mere udspecificeret menu og ja. Man kan altid ringe/skrive men syntes nu flere og flere slækker på netop dette. Synes nu hendes menu dækker det meste - til gengæld, kunne jeg godt tænke mig at se mere af hendes frække små bryster - men det er min erfaring: at kvinder med små bryster er de bedste til at give blow-jobs. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sugarshooter Skrevet 3. Marts, 2022 Jernsvinet skrev, for 1 time siden: Synes nu hendes menu dækker det meste - til gengæld, kunne jeg godt tænke mig at se mere af hendes frække små bryster - men det er min erfaring: at kvinder med små bryster er de bedste til at give blow-jobs. Hendes menu lige nu på profilen er da hullet som en emmenthaler. Der står kun tid + pris, og så er der en full service pris men faktisk ikke nævnt én eneste ydelse så det er totalt wildcard. Jeg tænker pigerne må da også blive irriterede over at skulle svare på de samme spørgsmål dagen lang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg