Hop til indhold
Aloha

Bedste deepthroat af yngre/slanke pige

Recommended Posts

Hvor skal man kigge hen for bedste deepthroat (rigtig dybt og vådt) uden gummi og det skal være yngre/slanke piger?

anyone?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Morabito skrev, for 38 minutter siden:

Men kunne godt ønske en lidt mere udspecificeret menu og ja. Man kan altid ringe/skrive men syntes nu flere og flere slækker på netop dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 30 minutter siden:

Men kunne godt ønske en lidt mere udspecificeret menu og ja. Man kan altid ringe/skrive men syntes nu flere og flere slækker på netop dette.

Synes nu hendes menu dækker det meste - til gengæld, kunne jeg godt tænke mig at se mere af hendes frække små bryster - men det er min erfaring: at kvinder med små bryster er de bedste til at give blow-jobs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sugarshooter
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Synes nu hendes menu dækker det meste - til gengæld, kunne jeg godt tænke mig at se mere af hendes frække små bryster - men det er min erfaring: at kvinder med små bryster er de bedste til at give blow-jobs.

Hendes menu lige nu på profilen er da hullet som en emmenthaler. Der står kun tid + pris, og så er der en full service pris men faktisk ikke nævnt én eneste ydelse så det er totalt wildcard. Jeg tænker pigerne må da også blive irriterede over at skulle svare på de samme spørgsmål dagen lang.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...