Hop til indhold
sågodt

God strap on pige Nordjylland

Recommended Posts

Guest ReeferMadness

Enig i at Cattleya kan håndtere en dildo og er en dejlig kvinde, men opfatter hende ikke som udpræget dominerende type. Har dog heller ikke efterspurgt det, så måske hvis man snakker med hende om det.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
ReeferMadness skrev, for 8 timer siden:

Enig i at Cattleya kan håndtere en dildo og er en dejlig kvinde, men opfatter hende ikke som udpræget dominerende type. Har dog heller ikke efterspurgt det, så måske hvis man snakker med hende om det.  

Det har jeg så til gengæld efterspurgt, og jeg kan love dig, at hun er vild med at dominere en mand. Jeg har besøgt hende 4 gange og vi har gang i en masse dominerende rollespil, med hende som den dominerende. Hun er virkelig fræk. 

Hun reklamerer ikke så meget for det, men jeg skrev til hende en dag sidste år med en fantasi. Den var hun med på, og så skal jeg lovet for at hun har “ejet” mig lige siden og vi bygger lidt på hver gang vi ses. 

Personligt synes jeg det er frækkere, at blive domineret af en almindelig pige fremfor en domina, men nu er jeg også kun til “soft” dominans og verbal dominans og det mestrer Cattleya. 

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ReeferMadness
Søren A skrev, den 4.3.2022 at 19:50:

Det har jeg så til gengæld efterspurgt, og jeg kan love dig, at hun er vild med at dominere en mand. Jeg har besøgt hende 4 gange og vi har gang i en masse dominerende rollespil, med hende som den dominerende. Hun er virkelig fræk. 

Hun reklamerer ikke så meget for det, men jeg skrev til hende en dag sidste år med en fantasi. Den var hun med på, og så skal jeg lovet for at hun har “ejet” mig lige siden og vi bygger lidt på hver gang vi ses. 

Personligt synes jeg det er frækkere, at blive domineret af en almindelig pige fremfor en domina, men nu er jeg også kun til “soft” dominans og verbal dominans og det mestrer Cattleya. 

Fedt - dejligt når man opdager flere facetter af i forvejen spændende kvinder. 

Jeg kan godt genkende det du skriver til sidst, selvom en rigtig dygtig domina er noget helt særligt. Desværre kan det også være en noget fesen oplevelse hvis en "almindelig" pige har sagt til dominans, og så ikke kan leve sig ind i rollen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...