Hop til indhold

Recommended Posts

Guest gammelsmolf

Kære pussyguy

om det skyldes dovenskab eller manglende evner ved jeg ikke, men i december beskrev jeg her på Eroguide Smukke Sofie i Frederikssund i dette indlæg: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Search and you shall find (use the number in the link "59582"). It looks like a good choice!!  I just copied the first two, there are more!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gammelsmolf
ekholmen skrev, 1 time siden:

Sorry, answered at the same time gammelsmorf. Sorry!

No problem friend :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
pussyguy skrev, for 9 timer siden:

Tak for tippet begge to. Glæder mig at billederne er ægte.

Hvis du kun baserer dit evt. fremtidige besøg på billederne, og forventer at du vil møde den yngre kvinde der er afbilledet med en ung spændstig krop, så vil du helt sikkert blive skuffet.
Hvis billederne overhovedet er hendes egne, hvilket jeg ikke vil mene de er, så er det mange, mange år siden at de er taget.
Du vil møde en moden kvinde nok et sted i midt 40'erne og en krop der afspejler fødsler og tidens aldring.
Hun er nu sød nok, men det vil ikke være det du ser på billederne, du kommer til at møde.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Agurken skrev, for 30 minutter siden:

Hvis du kun baserer dit evt. fremtidige besøg på billederne, og forventer at du vil møde den yngre kvinde der er afbilledet med en ung spændstig krop, så vil du helt sikkert blive skuffet.
Hvis billederne overhovedet er hendes egne, hvilket jeg ikke vil mene de er, så er det mange, mange år siden at de er taget.
Du vil møde en moden kvinde nok et sted i midt 40'erne og en krop der afspejler fødsler og tidens aldring.
Hun er nu sød nok, men det vil ikke være det du ser på billederne, du kommer til at møde.

Tak for denne information. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gammelsmolf
Agurken skrev, den 4.3.2022 at 08:51:

Jeg er delvist uenig ,ed Agurken. Billederne af Sofie er retvisende. Sådan ser hun altså ud, især de nyeste fra Bangkok lufthavn. På billeder ser man ikke at hun ikke er helt ung og sprød, men det ændrer ikke ved at hun er dejlig, glad, venlig og elsker hvad hun laver. Så klart en oplevelse og et besøg værd. 
jeg er ikke betalt eller har andel i hverken Sofie eller andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
gammelsmolf skrev, for 23 timer siden:

Jeg er delvist uenig ,ed Agurken. Billederne af Sofie er retvisende. Sådan ser hun altså ud, især de nyeste fra Bangkok lufthavn. På billeder ser man ikke at hun ikke er helt ung og sprød, men det ændrer ikke ved at hun er dejlig, glad, venlig og elsker hvad hun laver. Så klart en oplevelse og et besøg værd. 

De billeder af den unge kvinde i lufthavnen er også "lånt" og flere steder online (bla. i Vietnam) brugt til at beskrive, hvordan unge kvinder klæder sig i det offentlige rum.
https://www.24h.com.vn/ban-tre-cuoc-song/khong-mac-noi-y-di-rut-tien-co-gai-noi-nhu-con-tren-mang-c64a1027694.html

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mis4
Agurken skrev, for 4 timer siden:

hvordan unge kvinder klæder sig i det offentlige rum.

eller ikke klæder sig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
gammelsmolf skrev, den 6.3.2022 at 09:24:

Hvorfor holder du fast i løgnen.   Billederne er jo ikke af hende ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Klipklap skrev, for 29 minutter siden:

Hvorfor holder du fast i løgnen.   Billederne er jo ikke af hende ? 

Rolig nu, jeg er sikker på at @gammelsmolf oprigtigt er af den opfattelse, at nogle af billederne var ægte, for det har han fået at vide.
Og jeg tror også på hans oplevelse/beskrivelse om hans besøg er korrekt og at @gammelsmolfgenerelt er en troværdig bruger herinde på forum.
Jeg har også selv mødt "Sofie" og hun er sød nok og et besøg værd, hvis man er på de kanter og er til modne kvinder.
Men billederne er bare ikke af hende og der er faktisk en rigtig god forklaring fra "Sofie" hvorfor hun ikke kan/vil anvende billeder af hende selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...