Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var kort forbi chacha blot til en quickie.

Chacha er vildt flot med lidt hjælp til brysterne, som jeg normalt ikke er så meget til men resten af kroppen tiltalte mig helt vildt.

Hun er her kun kort. Hun er en af de mest ukomplicerede thaipiger, som jeg har været sammen med nogensinde med en stor lyst efter at få pik.

Jeg sprang massagen over og ville bare nyde hendes krop og få hende til at sutte. Jeg fik også suttet helt i bund, hvilket var vigtigst lige den dag for mig.

Selve sexakten var ok, men lidt svær på deres briks.

Afslutningen var også ret fræk. Det hele skulle gå lidt hurtigt, men hendes væsen gjorde det virkelig sjovt og frækt - bedste oplevelse i lang tid.

https://annoncelight.dk/showad/337661

Redigeret af vexxer

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, for 18 minutter siden:

Jeg var kort forbi chacha blot til en quickie.

Chacha er vildt flot med lidt hjælp til brysterne, som jeg normalt ikke er så meget til men resten af kroppen tiltalte mig helt vildt.

Hun er her kun kort. Hun er en af de mest ukomplicerede thaipiger, som jeg har været sammen med nogensinde med en stor lyst efter at få pik.

Jeg sprang massagen over og ville bare nyde hendes krop og få hende til at sutte. Jeg fik også suttet helt i bund, hvilket var vigtigst lige den dag for mig.

Selve sexakten var ok, men lidt svær på deres briks.

Afslutningen var også ret fræk. Det hele skulle gå lidt hurtigt, men hendes væsen gjorde det virkelig sjovt og frækt - bedste oplevelse i lang tid.

https://annoncelight.dk/showad/337661

Tog du hende analt som hun skriver/ på billedet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, for 9 minutter siden:

Nej.

Så du ved ikke om det er med i prisen, eller man betaler ekstra / om hun selv lægger op til det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, for 8 timer siden:

Jeg var kort forbi chacha blot til en quickie.

Chacha er vildt flot med lidt hjælp til brysterne, som jeg normalt ikke er så meget til men resten af kroppen tiltalte mig helt vildt.

Hun er her kun kort. Hun er en af de mest ukomplicerede thaipiger, som jeg har været sammen med nogensinde med en stor lyst efter at få pik.

Jeg sprang massagen over og ville bare nyde hendes krop og få hende til at sutte. Jeg fik også suttet helt i bund, hvilket var vigtigst lige den dag for mig.

Selve sexakten var ok, men lidt svær på deres briks.

Afslutningen var også ret fræk. Det hele skulle gå lidt hurtigt, men hendes væsen gjorde det virkelig sjovt og frækt - bedste oplevelse i lang tid.

https://annoncelight.dk/showad/337661

Lyder som et fint besøg :) ,  er de begyndt at få renoveret deres badeværelse ?.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 16 timer siden:

Tak for anmeldelsen. 
 

Kan du beskrive afslutningen og hvad der gjorde den fræk?

Privat besked.

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 18 timer siden:

Så du ved ikke om det er med i prisen, eller man betaler ekstra / om hun selv lægger op til det?

Så vil jeg tro, at det er ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 10 timer siden:

Lyder som et fint besøg :) ,  er de begyndt at få renoveret deres badeværelse ?.

Nej, overhovedet ikke:(:(

Det er pisse koldt - men når sådan en sød pige venter, så går det. I skal i øvrigt passe på tæppet i selve lokale, som jeg var lige ved at glide i;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke så enig inde positive anmeldelser.

stedet: meget slidt, slidt med slidt på.. 

pigen: 45+.. chubby mave, sili/skæve bryster.. generelt ikke ret lækker..

gentagelses fare: nej tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kosmopolitisk_type
vexxer skrev, den 4.3.2022 at 00:12:

Privat besked.

Må jeg få samme private besked? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enige i. Jeg besøgte hende i går, og det var ikke noget hurraer oplevelse. Måske kom jeg på et forket tidspunkt.

exostar skrev, den 10.3.2022 at 09:58:

pigen: 45+.. chubby mave, sili/skæve bryster.. generelt ikke ret lækker..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej exostar 

jeg er ked af din dårlige oplevelse hos mig. Du kommer og forlanger fuld pakke alt inklusive til en meget lav pris, hvilkent jeg ikke kan tilbyde. 
hvorefter du vælger at blive sur. 
Mine billeder er desuden 100 procent ægte ! Og min vægt er 52 kg. Så chubby vil jeg ikke mene jeg er 

 

hilsen Chacha 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chacha skrev, for 9 timer siden:

Hej exostar 

jeg er ked af din dårlige oplevelse hos mig. Du kommer og forlanger fuld pakke alt inklusive til en meget lav pris, hvilkent jeg ikke kan tilbyde. 
hvorefter du vælger at blive sur. 
Mine billeder er desuden 100 procent ægte ! Og min vægt er 52 kg. Så chubby vil jeg ikke mene jeg er 

 

hilsen Chacha 


 

Jeg er/blev ikke sur, og forlod dig med et smil

men jeg fortæller herinde hvordan oplevelsen reelt var, da dine billeder ikke er retvisende/pyntet på.

jeg betalte det du forlangte for fuld pakke = 1200kr, og du sagde selv nej til anal

Så, det er vel blot en fair oplevelse af mit besøg som desværre var ret dårligt fra start til slut

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej exostar 

min pris med anal er ikke 1200 kr men 1400 kr.

Og jeg er ikke chubby. Så er sikker på at du har mødt en af de andre piger her i huset

jeg håber du vil komme og besøge mig. Så du kan se jeg er slank, og at mine billeder er ægte.

hvis du frisk, vil jeg gerne give dig special tilbud på  fuld pakke med anal 

 

hilsen Chacha 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været hos Chacha. Slet ikke chubby, tværtimod vil jeg mere sige. Er enig med trådstarteren at hun har en virkelig god energi og dejlig at være sammen med, så kan helt klart anbefale hende. Hun er nem at snakke med og har altså en flot krop, så vil også give en anbefaling herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, den 10.3.2022 at 09:58:

Jeg er ikke så enig inde positive anmeldelser.

stedet: meget slidt, slidt med slidt på.. 

pigen: 45+.. chubby mave, sili/skæve bryster.. generelt ikke ret lækker..

gentagelses fare: nej tak

Det kan unuligt være den samme hvad angår alder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

En lang pause herfra og fra pigerne, men nu var det tid.
Besøgte Chacha fordi hendes billeder tiltalte mig.

https://annoncelight.dk/showad/339707

Hendes billeder er 100% ægte og hun er absolut ikke chubby. Hun er en super flot pige.
Det var det hele værd, hun er en super dejlig pige, ukompliceret, ligetil og gav mig den kæresteoplevelse jeg håbede på at få.

Kommer jeg igen: Ja, absolut.
Chacha: 10/10
Agten: :-)

Pas godt på hende.

God dag til jer alle

Eromand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...