Hop til indhold

Recommended Posts

New Barbie,

Jeg er normalt er jeg ikke typen der tager chancen med en helt uanmeldt ung østeuropæer, selvom deres billeder tit kan ligne de burde gå model for Victoria Secret, men denne her unge Barbie havde altså vækket noget i mig, som man siger :P Så jeg tog chancen, hvilket jeg er glad for.
Jeg skrev til hende på WhatsApp, og fik relativt hurtigt svar retur med menuen, og hvis jeg havde lyst, tilbød hun at vi kunne lave et video call 30 min. før ankomst for at verificere hun var den ægte vare, det takkede jeg dog nej til, og vi fik lavet en aftale en af de følgende dage. 
Stedet er den nye del af bryggen, en fin pæn og ren lejlighed som hun deler med en anden pige. 
Jeg bliver modtaget i døren af Barbie der har en let sexet kimono på ef et ukendt materiale, men vi når kun lige ind på værelset, før hun står der uden en trevl på kroppen, og udsigten til hendes smukke naturlige ungpigekrop var himmelsk, og får i den grad varmet op for stemningen. Hun er virkelig smuk og dejlig.
Jeg havde bestil 30 min. m. øko blow, hun giver et dejligt blow, og er indlevende under sex'en, hun virker ikke som en maskine, men kigger en dybt i øjnene, og virker ikke alt for påtaget. 

Jeg havde et smil på læben da jeg gik, og kunne godt finde på at komme igen, men er lidt i tvivl om hvor længe hun bliver?

Klart en anbefaling herfra, men pas på hende, hun er en sød og dejlig lille frækkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Where2 skrev, for 22 timer siden:

Tak for anmeldelsen. Gav hun ægte kys?

Velbekomme, jeg kyssede ik med hende, det var ikke lige der jeg var den dag, men jeg tror da klart hun kan lokkes til at kysse hvis kemien er der, og det er det man har lyst til ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liverpool skrev, for 31 minutter siden:

Er billederne vellignende?

Det vil jeg sige, synes dog hun er pænere IRL. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
GloomyBear skrev, den 10.3.2022 at 22:12:

Det vil jeg sige, synes dog hun er pænere IRL. :wub:

De er alle sammen pænere når pølsen penetrere dem. :-)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, for 13 timer siden:

De er alle sammen pænere når pølsen penetrere dem. :-)  

No doubt, men jeg synes stadig hun er smukkere irl end på hendes billeder, på trods af hun også er gevaldig pæn når hun polere lille Gloomy. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...