Bobbe 263 Skrevet 2. Marts, 2022 https://annoncelight.dk/showad/293150 Jeg ved der ligger gamle anmeldelser på Emma, men syntes hun fortjener en ny. Var i går morges en smut forbi Hampen til en times hygge med lidt af hvert med Emma. Jeg har tidligere besøgt hende et par gange med stor fornøjelse. Dette besøg var til dato mit bedste besøg hos Emma, hun ser skide godt ud, har frække øjne, kysser som en drøm, dybt, vådt og grådigt. Sexen er i top og den efterfølgende snik snak glider som en drøm hvor man kan snakke med Emma om stort og småt. Stedet i Hampen er et super diskret sted med dejlige rum, men dejligst af alt er Emma. En kæmpe 10/10 herfra. Skal helt sikkert forbi Hampen igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Testings 3 Skrevet 12. April, 2022 Hvor parkerer man og hvor går man ind i Hampen? synes at der altid holder en gul varevogn foran huset…? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 12. April, 2022 Testings skrev, for 2 timer siden: Hvor parkerer man og hvor går man ind i Hampen? synes at der altid holder en gul varevogn foran huset…? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg