Hop til indhold

Nicole i NV

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Enig, Desuden har hun en god alder 

Skrevet

Hun arbejder samme sted som græske Emily og de plejer at have rigtige billeder. Jeg har endnu ikke besøgt hende, da kommunikationen på sms bare bestod af ok, det er for my g et dårligt tegn.

Men overvejer det stadig, da risikoen ikke er så stor ved 15min og stedet plejer at levere fin service

Skrevet
  • Author
Bred Smag skrev, for 8 minutter siden:

Hun arbejder samme sted som græske Emily og de plejer at have rigtige billeder. Jeg har endnu ikke besøgt hende, da kommunikationen på sms bare bestod af ok, det er for my g et dårligt tegn.

Men overvejer det stadig, da risikoen ikke er så stor ved 15min og stedet plejer at hvad 

Hvad syntes om stedet? Mht. Diskretion 

Skrevet

Jeg er ikke så sart med den slags, men det er et noget der minder om et butikslokale i stueetagen, hvor gardinerne er trukket for i de store vinduer og døren. Naboerne ved formentligt godt hvad der foregår, men der er ingen røde lamper eller andet der gør at de forbikørende dømmer dig. 

Skrevet
  • Author

I dag har jeg været forbi hende for 15 min dog hun vil have ekstra tillæg for øko blow. Jeg vil gætte på hendes billeder taget for et par tilbage. Det vil ikke en genbesøg fra min side.

• 2 weeks later...
Skrevet

Uff for 15 minutes you ca not write like this maybe you ask something more end you not receive in 300 kr  thank you anyway for you take your time too write about me

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.