cassanova 605 Skrevet 2. Marts, 2022 Aflagde Sweetkaren et besøg. Hun er absolut pengene værd , god gedigen sex til en liderlig mand. Hun er meget medlevende og aktiv. Et par dejlige store faste bryster som man må kysse og røre ved . Virkeligt godt blowjob, sutter ikke kun men bruger også tungen , og det er godt. Ikke den store GFE oplevelse , men det gjorde ikke oplevelsen mindre god. Herudover er hun venlig og imødekommende. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 263 Skrevet 2. Marts, 2022 Kom nu ind i kampen og læg et link, sammen med anmeldelsen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 401 Skrevet 2. Marts, 2022 https://annoncelight.dk/showad/307281 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 424 Skrevet 2. Marts, 2022 JJOH skrev, for 1 time siden: Kom nu ind i kampen og læg et link, sammen med anmeldelsen Ja, er sgu da utroligt at folk ikke gør det! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 832 Skrevet 3. Marts, 2022 cassanova skrev, for 11 timer siden: Ikke den store GFE oplevelse , men det gjorde ikke oplevelsen mindre god. Herudover er hun venlig og imødekommende. Tak for en fin anmeldelse. Kan du forklare hvad du mener med "ikke den store GFE oplevelse", og hvad der alligevel gjorde oplevelsen god? Kysser hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3365 Skrevet 3. Marts, 2022 Fedtsprøjten skrev, for 14 timer siden: Slap dog af Nej, det er ikke rimeligt, at der sker forvekslinger fordi, der er nogle der ikke gider lægge et link ved. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1119 Skrevet 3. Marts, 2022 Nu er der jo som regel - og også her - en hjælpsom bruger, som bidrager med det glemte link. Alle brokkehovederne er da generelt et større problem her i forum... (så dem brokker jeg mig lige over) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 605 Skrevet 3. Marts, 2022 Midtvestagurken skrev, for 8 timer siden: Tak for en fin anmeldelse. Kan du forklare hvad du mener med "ikke den store GFE oplevelse", og hvad der alligevel gjorde oplevelsen god? Kysser hun? Ja hun kysser. Hun er ikke så snakkesalig og social efter sexakten. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3365 Skrevet 3. Marts, 2022 Pinkman skrev, for 2 timer siden: Nu er der jo som regel - og også her - en hjælpsom bruger, som bidrager med det glemte link. Alle brokkehovederne er da generelt et større problem her i forum... (så dem brokker jeg mig lige over) Nu har der lige været en tråd i efterlysninger, hvor det endte med kommentarer og link til en anden GP, da der ingen link var fra start af.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1119 Skrevet 3. Marts, 2022 (edited) Pite skrev, for 1 time siden: Nu har der lige været en tråd i efterlysninger, hvor det endte med kommentarer og link til en anden GP, da der ingen link var fra start af.. Og det er jo ikke denne tråd, vel. Dette er en (kærkommen) anmeldelse, og i denne tråd bidrager en hjælpsom bruger (i stedet for at brokke sig) med et link allerede i andet svar! Redigeret 3. Marts, 2022 af Pinkman manglende bogstav Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3365 Skrevet 3. Marts, 2022 Pinkman skrev, for 8 timer siden: Og det er jo ikke denne tråd, vel. Dette er en (kærkommen) anmeldelse, og i denne tråd bidrager en hjælpsom bruger (i stedet for at brokke sig) med et link allerede i andet svar! Det kunne jo lige så godt være i denne tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1119 Skrevet 3. Marts, 2022 Pite skrev, 1 time siden: Det kunne jo lige så godt være i denne tråd Ikke rigtigt. Denne tråd starter ikke med en efterlysning, men med en anmeldelse, og trådstarter skulle jo nok vide at korrigere, hvis det - af en anden bruger - indsatte link ikke er til den pige, som han har besøgt. Anyway, min mission var egentlig bare, at jeg overordnet synes, at det er ærgerligt at folk, som tager sig tid til at anmelde, dynges til med brok over et glemt link. ..Og måske endda særligt på et sted som Esbjerg, som også hvad angår GP'er er faretruende nær dyndet i 2.division (flere og flere fake fotos/profiler), som gør anmeldelser - og brugere som gider at anmelde - vigtigere end nogensinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 832 Skrevet 4. Marts, 2022 cassanova skrev, den 3.3.2022 at 10:10: Ja hun kysser. Hun er ikke så snakkesalig og social efter sexakten. Tak for et meget brugbart svar. Tror jeg vil lægge vejen forbi, når jeg nu netop er på de kanter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg