Hop til indhold

Yasmine Holsted

Featured Replies

Skrevet

Jeg så denne pige for et par måneder siden, men var ikke registreret her dengang.
Plus hun gik så væk kort efter og er kun lige vendt tilbage.
Hun var i Holstebro før, men nu i Holsted. Jeg antager det sædvanlige sted i den by.
Det er 100 % pigen på billederne, og hun skuffer ikke i det virkelige liv. Billederne er nyere, og jeg vil gætte på, at hun højst er tidligt i 20'erne.
Ikke den mest empatiske service nogensinde, men hun taler nok engelsk til at chatte med, og hun var ret glad for at ligge tilbage og tage, hvad jeg ville give hende.
Ingen anal, men hun tilbyder de andre tjenester på sin profil, plus mindst én populær 'ekstra' tjeneste, der ikke er nævnt ;)
Så alt i alt, vil jeg anbefale eller vende tilbage? 100 %

https://annoncelight.dk/showad/338479

Skrevet

Jeg planlægger at vende tilbage i morgen, sent på eftermiddagen eller aftenen. Hun har sagt, at hun er op til to fyre (hendes første gang MMF), så hvis nogen vil være med, så lad mig det vide ;)

Skrevet
flotfynfyr skrev, for 12 timer siden:

Jeg planlægger at vende tilbage i morgen, sent på eftermiddagen eller aftenen. Hun har sagt, at hun er op til to fyre (hendes første gang MMF), så hvis nogen vil være med, så lad mig det vide ;)

Hvis du betaler er jeg da frisk

Skrevet

Jeg prøvede hende i Holsted sidste år- og nej,Indlevelsen var ikke imponerende. Men jeg må indrømme at jeg er fristet.... Hun er lækker hele vejen igennem.

Skrevet

Nogen der ved hvor hendes veninde Maja tror jeg hun hed i Holstebro blev af?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.