Hop til indhold
Guest Lillemand

Tack och farväl

Recommended Posts

Guest Lillemand

Jag är över 50 år gammal. Jag är uppvuxen med djur. Det har alltid funnits djur i mitt hem. Redan som krypande liten parvel hade jag en Golden Retriever som bästa kompis.

Just nu har jag en Engelsk Mastiff som är ett riktigt praktexemplar för sin ras. Det enda jag har att klaga på är att han är stor i maten, men 65 kilo aktiv hund ska nog spisa minst lika mycket som husse.

Som de flesta av er säkert inser utan att det är ett intellektuellt mästarprov, är zoofili/dyresex för mig något fullständigt vämjeligt och att jämställa med grovt djurplågeri.

Det är av detta skäl fullkomligt otänkbart för mig att vara medlem - skribent - eller ens synas på en webbplats som inte tar totalt, fullkomligt och oåterkalleligt avstånd från zoofili, vare sig det gäller anmeldelser, efterlysningar eller debatt. Punktum.

Jag ber därför ledelsen för Eroguide att snarast avsluta (slette) mitt medlemskap, om möjligt så att mitt ex-handle inte längre är synligt på Eroguide.

Jag beklagar att jag inte hann skriva detta innan trådarna i ämnet låstes; min avsikt är inte att brista i respekt för ledelsen eller omstarta debatten, jag vill bara ut härifrån, och jag lämnar hellre Eroguide på detta sätt än genom att straffa ut mig.

Mvh Lille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som de flesta av er säkert inser utan att det är ett intellektuellt mästarprov, är zoofili/dyresex för mig något fullständigt vämjeligt och att jämställa med grovt djurplågeri.

Det är av detta skäl fullkomligt otänkbart för mig att vara medlem - skribent - eller ens synas på en webbplats som inte tar totalt, fullkomligt och oåterkalleligt avstånd från zoofili, vare sig det gäller anmeldelser, efterlysningar eller debatt. Punktum.

Mvh Lille

Trist at du forlader EroGuide, men på en måde forstår jeg dig godt.

Men nogen må jo tale imod dyresex, hvis det dukker op igen.

Derfor finder jeg det bedre, at blive frem for at gå.

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

...Som de flesta av er säkert inser utan att det är ett intellektuellt mästarprov, är zoofili/dyresex för mig något fullständigt vämjeligt och att jämställa med grovt djurplågeri...

Så mangler vi bare, at alle de brugere, som er forargede over analsex, dominans, bondage, urinsex og kønsskifteoperationer melder sig ud af Eroguide lige som du, hvis de ikke kan få indført censur mod debat om ovenstående perversiteter...(!) 8-)

Til sidst vil der så kun være medlemmer tilbage, der er rummelige nok til at anerkende, at andre mennesker inden for lovens rammer kan have diverse sexuelle tilbøjeligheder og lyster, som kan debatteres frit af alle på Eroguides debat.

Og det var måske ikke det værste, der kunne ske... :idea:

For alle eventualiteters skyld må jeg hellere understrege, at jeg selv føler stor ulyst/væmmelse over eksempelvis både dyresex, analsex og urinsex og ingen trang overhovedet har til at se den slags på film, IRL eller endnu mindre selv afprøve det i praksis... 8-):(

I modsætning til dig, Lillemand, vælger jeg så bare at blive på Eroguide og bevare muligheden for at tilkendegive mine synspunkter i debatten - også hvis der er lyster/fetisher jeg ikke selv deler ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har det satme også stramt med dyresex, men synes det OK det bliver debatteret. Fortielse/cencur har aldrig ændret noget positivt i verdensbilledet. Synes til gengæld ikke links, anmeldelser osv. høre til herinde - det må de dyrke i et dedikeret forum af hensyn til os andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

BDSM, Dyresex, urinsex, ja jeg kunne blive ved. Jeg kan ikke forstå at nogen synes det er ophidsende og jeg mener ikke man skal bruge dyr på den måde, men jeg accepterer at sådan er vi mennesker forskellige og Dyreetisk råd har ikke anbefalet at dyresex skal være ulovligt hvilket det heller ikke er.

At kræve at dyresex bliver forbudt at diskutere eller skrive sin holdning om, kritiske holdning for mange når det er dyresex, det er da bare at feje det ind under gulvtæppet eller lade som om det ikke eksisterer.

Nogle mener også at visse lovlige yderligtgående organisationer skal forbydes pga deres holdninger. Her siger jeg også nej. Jeg er uenig med de organisationer, men den bedste måde er at gøre opmærksom på hvorfor man/jeg er uenig med dem er simpelthen gå i rette med dem.

Jeg er helt sikker på at der er kommet mange gode argumenter frem i debatten på Eroguide som jeg netop har læst grundigt om hvorfor man ikke skal bruge dyr til dyresex, disse argumenter var aldrig kommet frem hvis det havde været forbudt at tage debatten.

Alt det censur og undertrykkelse af det frie ord er jeg grundlæggende modstander af.

At smække med døren og skride fordi man er på et forum som kun 98 % bakker op om ens kritiske holdning til dyresex og som ikke går ind for total censur er en reaktion man normalt kun ser hos småforkælede 5 årige børn. Når de ikke får deres vilje så hyler de og smækker med døren. Nogle siger man bliver voksen når man bliver 50 år, det gælder så ikke for Lillemand :roll:

Hvis Lillemand ikke ønskede at starte debatten igen, som han påstår, kunne han sku da bare have sendt en PM til Bestemmerpapagøjen på dette forum og så var den skid slået. Det er sku da komisk at han påstår at han ikke vil genstarte debatten, det ved han jo han gør og det var ligepræcis det han ville, selvom han prøver at være nobel og påstå det modsatte. :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uhh hvor dramatisk!!!

Det er sku for latterligt, der er ingen der tvinger folk til at læse de forskellige tråde.

I Danmark har vi ytringsfrihed, det er jo sikkert ukendt for dig, eftersom du skriver på svensk.

Sidder pt. Og skider, og tanken om at nogen tænder på at blive skidt på og æde det8-/

Damn bliver nok nød til at melde internettet fra.

Ps. Jeg er kun til sex mellem voksne mennesker, og kun til nydelse for mig;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

på en eller anden måde er det symptomatisk at Lillemand - (som jo - qua det at han er en af de få svenskere - kommer til at fremstå som repræsentant for det mest politisk korrekte folk i verden) vælger at forlade det her forum - der omtaler det der er STRENGT FORBUDT i hans eget hjemland.

Især taget i betragtning at Lillemand jo - iøvrigt på forbilledlig vis - har været med at oplyse os om de mange uhensigtsmæssige resultater af indførsel af forbud mod prostitution - virker det - hmm - ureflekteret.

Rigtig paradoksalt bliver det når man tænker på at dyresex ihvertfald indtil nu har været fuldt lovligt i Sverige, medens købesex som bekendt ikke er ! Den kan vi så passende tygge lidt på :)

Den svenske regering overvejer dog at ulovliggøre det - om det rent faktisk er sket ved jeg ikke... http://www.jv.dk/artikel/1581623:Udland ... re-dyresex

Jeg har kendt Lillemand som skribent i mange år først på VL og nu her - og har altid fundet at han var både vidende og interessant at læse; så på den måde bliver han savnet - men jeg har nu altid advokeret for at man skal true med at blive - snarer end at gå. Og at hvis man går - så gør man det stille....

Der er vist tale om den særlige svenske variant af moral her...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg kan heller ikke se hvorfor folk har behov for at spille martyrer - hvis man er utilfreds med sitets indhold, er det da bare at forlade sitet og via PM bede Admin om at lukke ens profil... sværere er det såmænd ikke...

Hvad skal det gøre godt for at lave et dramatisk optrin i form af en tråd for at gøre opmærksom på at man forlader sitet. :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

Der er fandme forskel på om folk frivilligt spiser bæ, slår på hinanden mv, i forhold et levende væsen, der IKKE har valgt at blive brugt til menneskets perversiteter.

Og I kan sgu skrive alt det nedladende, I vil om Lillemands beslutning, han har en holdning og står altså ved den. Alle må gøre som de vil iht dyrsexdebatten, Lillemand har valgt sin måde.

mvh

c

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og I kan sgu skrive alt det nedladende, I vil om Lillemands beslutning, han har en holdning og står altså ved den. Alle må gøre som de vil iht dyrsexdebatten, Lillemand har valgt sin måde.

mvh

c

Enig med Charlotte :)

Man kan være enig eller uenig i en holdning eller beslutning. :o

Men der er bestemt ingen grund til at håne vedkommende for det. :(

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Charlotte@ - det her er måske ikke dit mest gennemtænkte indlæg til dato. Hvis man selv reklamerer med sin exit (og tillægger sig selv højere etiske standarder end andre) må man forvente at den bliver debatteret.

Især når man er SÅ hyklerisk at ville benytte sig af et forum for noget der er forbudt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Charlotte@ - det her er måske ikke dit mest gennemtænkte indlæg til dato. Hvis man selv reklamerer med sin exit (og tillægger sig selv højere etiske standarder end andre) må man forvente at den bliver debatteret.

Især når man er SÅ hyklerisk at ville benytte sig af et forum for noget der er forbudt :)

Helt enig med Heine, når Lillemand opfører sig som han gør, så må man forvente at andre reagerer på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Det er en reaktion som ikke burde være nødvendig.

Faktum er, at sex med menneske imellem gør at man kan sige fra, mens dyr, kun kan reagere på deres instinkter, og vælger man som mand eller kvinde at indlede i et forhold med fx en hund, kan dyret jo ikke selv sige fra. Fordi hunden ikke er ved bevisthed, ligesom mennesker er.

Hvis nogle herinde nyder at blive skidt i ansiget, pisset på, æder hinandens lort, tager imod piskeslag, bliver kneppet i nummeren med dildoer osv., så har i stadig mulighed for at sige fra. Men jeg tvivler på at ret mange herinde, som fx synes det er frækt at blive pisset på, ville synes om det samme, hvis det kom fra en hest. Eller blive skidt i ansigtet af en hund.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en reaktion som ikke burde være nødvendig.

Faktum er, at sex med menneske imellem gør at man kan sige fra, mens dyr, kun kan reagere på deres instinkter, og vælger man som mand eller kvinde at indlede i et forhold med fx en hund, kan dyret jo ikke selv sige fra. Fordi hunden ikke er ved bevisthed, ligesom mennesker er.

Hvis nogle herinde nyder at blive skidt i ansiget, pisset på, æder hinandens lort, tager imod piskeslag, bliver kneppet i nummeren med dildoer osv., så har i stadig mulighed for at sige fra. Men jeg tvivler på at ret mange herinde, som fx synes det er frækt at blive pisset på, ville synes om det samme, hvis det kom fra en hest. Eller blive skidt i ansigtet af en hund.

HERREGUD DER ER EN DER HAR SPURGT OM DER VAR EN PIGE DER VIL LADE SIG KNEPPE AF EN HUND, OG STRAKS GÅR VERDEN AF LAVE.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

HERREGUD DER ER EN DER HAR SPURGT OM DER VAR EN PIGE DER VIL LADE SIG KNEPPE AF EN HUND, OG STRAKS GÅR VERDEN AF LAVE.

Og det faktum du skriver med all-caps, er bare et bevis på, at du tydeligvis ikke er gammel nok til at føre en voksen diskussion om noget der er så grænseoverskridende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Lillemand

Jeg har det ligesom dig, dyresex og pædofili, er fuldkommen uacceptabelt.

Giftgas, klyngebomber, artilleri granater, riffelkugler, bilbomber mod sagesløse børn, kvinder og mænd er også helt uacceptabelt.

Handlede kvinder, stigmatisering af befolkningsgrupper, det være sig prostituerede, hjemløse, folk født i en forkert krop m.v. er også helt uacceptabelt.

Men Lillemand, vi har noget, som vi har kæmpet for, som vore forfædre faktisk har udgydt blod for: Ytringsfriheden.

Vi skal bruge den ytringsfrihed, til at sige vores mening, give udtryk for vor afstandstagen, evt besyv. Vi bruger ikke vores ytringsfrihed, ved at melde os ud af debatten. Vi skal ikke være bange for det foragtelige "hundekobbel", vi skal sige det vi mener, og mene det vi siger.

Man kunne også skrive: "Jeg kan ikke lide din mening, men jeg vil slås for, at du har ret til at ytre den"

Heine og Benjamin har nok mere eller mindre skrevet det samme som jeg har gjort nu.

Venlig hilsen

Bendix

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes også rigtig godt om Lillemand

Men i modsætning til mange andre, som nærmest skriver til ham, så tror jeg ikke han læser med - DET ville være selvmodsigende.

Når det så er sagt. Jeg kan egentlig godt forstå ham og kan også få kvalme af hvad mennesker kan byde dyr, men jeg giver flere ret i, at det ikke er måden at forsvinde, det er jo ikke at kæmpe for sit synspunkt!

VH

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...