Hop til indhold
Jernsvinet

Glædespigers positive oplevelser af deres kunder

Recommended Posts

Oftest er det desværre de negative historier der sporadisk trækkes frem, men det kunne være int. at høre om hvordan I kære piger oplever os mænd - gerne de mere positive historier, så vi havde noget at leve op til mht. også at give jer en skøn oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jernsvin, mon ikke du er bedst tjent med, ikke at vide det. :mrgreen:

Så er den fikset

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu havde jeg fremhævet I Kære Piger med rødt for at undgå alle disse tåbelige kommentarer i tråden - hvis I vil kommentere - så send venligst en PB fremfor at forurene tråden, så pigerne ikke gider skrive :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

det er ikke så forfærdeligt længe siden der var en tråd om de positive sider af branchen. desværre er der ikke så mange piger som ønsker at fortælle om de positive ting da det desværre ofte ender ud i mistænkelig gørrese om reklame. sidste gang vi havde denne debat modtog jeg endda en pm med et... sådan siger du jo bare fordi du tjener penge på det...

det er som om det helst skal være en sur pligt for os.

men helt overordnet.... så er det mest sjovt. dejligt og hyggeligt og man møder en masse søde og sjove fyre. og man tjener en god skilling..

heldigvis er der meget langt imellem de trælse oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Oftest er det desværre de negative historier der sporadisk trækkes frem, men det kunne være int. at høre om hvordan I kære piger oplever os mænd - gerne de mere positive historier, så vi havde noget at leve op til mht. også at give jer en skøn oplevelse.

jeg tør godt stå frem med en positiv fortælling..

som i jo nok har læst er vi her i sdr jylland meget plaget af useriøse mænd og rigtig mange vælger herfra at tage turen over grænsen i stedet for...

jeg er blevet kontaktet af nogle stykker herindefra hvor det aldrig er blevet til mere end snak :!:

med en undtagelse ( af hvad der er blevet afsløret for mig)

men så blev jeg for noget tid siden ringet op af en meget sød og rar mand som gerne ville snakke lidt og spørge til lidt ting og sager. (jeg havde tiden til det så selvfølgelig var det ok) han fortalte ærligt at han kom et stykke fra mig af så det skulle lige planlægges lidt. Jeg var en lille smule skeptisk da jeg i noget tid ikke hørte noget. blev så meget positiv overrasket da der efter noget tid kom en SMS hvor der stod, jeg har dig stadig i tankerne og er ved at planlægge et besøg så jeg er seriøs nok (ikke ordret citeret) men det var jo fint og takkede mange gange for at han da gad og give besked.

så ringede han og søreme ikke om han lavede en aftale (du ved selv hvem du er)

jeg blev meget positiv overrasket. og meget charmerende og venlig fyr trådte ind af døren med et dejligt varm smil. vi faldt i snak og havde en rigtig god hyggestund sammen.

han var rigtig sød, blid og kunne sit kram :lol: *ggg* og det jeg synes der skal hæves frem er at det var en meget naturlig oplevelse. ingen skuespil. bare kemi og en lækker hyggestund

så jow der findes helt klart også nogle super dejlige sider i det her "erhverv"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hey, jeg vil da også gerne bidrage lidt her fra min pind ;). Generelt er i alle søde, venlige, skønne og hyggelige ,at være sammen med ,vil jeg lige huske at sige:). Der vil altid være nogle gæster, ligesom i har jeres fortrukne gudinder ;) , som rammer ind i smagen, og her er et eks. Vi starter som regel altid med ,at give hinanden et kram og hej kys. Derefter snakker vi lidt og så får vi det finansielle overstået. Derefter bad sammen og så er det ren forkælelse, massage af HELE min krop ,mmm i loooove it :P. Det munder tit ud ,i god fransk til line her, så himmelen er at røre og det summer i kroppen... Derefter får jeg lov ,at lege med den dejlige mand nederst ;). Op af sengen og ud i rummet og ind i mellem får jeg bundet mine hænder blidt og bind for øjene, mens der ikke bliver sparet på kærtegn og indre massage af den stive :P. Nogen gange er der græsk med i og andre gange, når vi det ikke hihi ;). Vi slutter som regel med, at falde om og puste ud sammen ,med et mageligt grin/ smil til hinanden, hvorefter vi indtager badet igen... ;) Der er masser af gode oplevelser og dette er en af dem og jeg takker og glæder mig altid til næste gang :) knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Hejsa :-)

Jeg har haft mange dejlige fantastiske oplevelser via mit erhverv ;-)

I virkeligheden har jeg jo ikke branchens største menu kort - men alligevel har jeg dog haft gæster som har tændt så meget på at tænde mig at jeg ( efter eget ønske) har fået rykket mine grænser via fræk blid lækker leg.

Jeg er så heldig at min 'type' mand ikke er specifik... Jeg kan tænde på mange forskellige typer mænd.

Fælles for dem alle har dog været lysten til at lege og udforske.

Jeg kan have den største glæde ved en ældre mand som bare er vild med kvinder, men som måske ikke selv føler sig så seksuelt frisk som tidligere.

Jeg kan ligeledes have en stor seksuel glæde ved en mand som bare tænder helt vildt lige nu og her :-)

Jeg har gæster som jeg har kendt længe og som jeg er kommet meget tæt på.

Gæster som er blevet konverteret til venner - Og Gæster som man ser 1 gang og har fantastisk sex med.

Jeg er 10000 % mig selv, jeg har en fornemmelse af at hvis jeg bliver for prof og lukker af hvis en gæst er en klovn, så er det lige præcis der at man som pige begynder at tage skade.

Jeg er vild med mænd som er gode/glade for at kysse.

Dem som blidt leger/slikker/og mærker sig frem :-)

Og så er der dem man har set få gange men som man føler en forbindelse til/med som går udover at der var penge imellem vores tid sammen.

Dem som man ville ønske man kunne beholde for sig selv forevigt :-)

Vi piger og hvad vi sætter pris på hos en gæst er nok lige så forskelligt som i mænd er det :-)

Jeg beklager hvis det virker lidt rodet skrevet - men jeg skriver fra min telefon og det er mere bøvlet end beregnet :-)

Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes, det giver god mening.

Kvinder er lige så forskellige som mænd og reagerer lige så forskelligt på forskellige forhold.

Det er sådan, mennesket er indrettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg deler sgu også lige. Har luret lidt på nogle af trådene, og vil gerne give lidt med.

Så sent som idag, har jeg et godt eksempel på skøøøøn kunde. Han kommer ind, og virker lidt nervøs. Er dog hurtig til at fortælle, at det her er hans første gang på bordel og at det er lang tid siden, at han har været sammen med en kvinde. Han fortæller meget ærligt om hans ønsker for den næste times tid, og spørger lidt ind til, hvad jeg tænder på osv.

Han er under hele seancen sød og smilende. Han er ærlig omkring hans lyster og behov og han har total respekt for mig. Det må sgu være opskriften på den perfekte time for os begge: Ærlighed, sjov og respekt. Så får vi begge en lækker oplevelse ud af det.

Med ærlighed kommer man længst, som man siger ;) Så går han ud af døren med sine ønsker opfyldt, og jeg får mig en kop te med et smil på læben.

- Sofie :*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa :-)

Jeg har haft mange dejlige fantastiske oplevelser via mit erhverv ;-)

I virkeligheden har jeg jo ikke branchens største menu kort - men alligevel har jeg dog haft gæster som har tændt så meget på at tænde mig at jeg ( efter eget ønske) har fået rykket mine grænser via fræk blid lækker leg.

Jeg er så heldig at min 'type' mand ikke er specifik... Jeg kan tænde på mange forskellige typer mænd.

Fælles for dem alle har dog været lysten til at lege og udforske.

Jeg kan have den største glæde ved en ældre mand som bare er vild med kvinder, men som måske ikke selv føler sig så seksuelt frisk som tidligere.

Jeg kan ligeledes have en stor seksuel glæde ved en mand som bare tænder helt vildt lige nu og her :-)

Jeg har gæster som jeg har kendt længe og som jeg er kommet meget tæt på.

Gæster som er blevet konverteret til venner - Og Gæster som man ser 1 gang og har fantastisk sex med.

Jeg er 10000 % mig selv, jeg har en fornemmelse af at hvis jeg bliver for prof og lukker af hvis en gæst er en klovn, så er det lige præcis der at man som pige begynder at tage skade.

Jeg er vild med mænd som er gode/glade for at kysse.

Dem som blidt leger/slikker/og mærker sig frem :-)

Og så er der dem man har set få gange men som man føler en forbindelse til/med som går udover at der var penge imellem vores tid sammen.

Dem som man ville ønske man kunne beholde for sig selv forevigt :-)

Vi piger og hvad vi sætter pris på hos en gæst er nok lige så forskelligt som i mænd er det :-)

Jeg beklager hvis det virker lidt rodet skrevet - men jeg skriver fra min telefon og det er mere bøvlet end beregnet :-)

Trine

Arh Trine, det er jo ikke fair når du skriver sådan et indlæg. Nu bliver jeg jo nød til at besøge dig. :D

Det er måske den bedste beskrivelse (for den sags skyld indlæg) jeg længe har læst!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så sent som idag, har jeg et godt eksempel på skøøøøn kunde. Han kommer ind, og virker lidt nervøs. Er dog hurtig til at fortælle, at det her er hans første gang på bordel

"Første gang på bordel" tricket har man jo hørt om før. Det er et velkendt "hustler" trick for at få ekstra kæresteagtig opmærksomhed og ekstra tid.

Jeg virker altid lidt tilbageholdende og anspændt når jeg besøger en ny. Så jeg har da overvejet at benytte tricket, men man har vel en vis etisk standard.

Det er lidt ligesom de piger der er "debutant" i flere år. Vi drømmer alle om "jomfruelig" købesex

OK det kan have været rigtig og jeg er nok bare lidt ekstra mistænksom.

Den første gang var jeg så anspændt og kejtet at jeg absolut ikke havde tænkt på at delagtiggøre hende i at det ovenikøbet var min første gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis ikke dette arbejde bød på så mange gode, dejlige, rare, frække, intense oplevelser så gad jeg ikke blive ved. I sidste ende så kan det for mig IKKE være udelukkende pengene der driver lysten og glæden ved at stikke nøglen i døren til det lille sted hvor jeg modtager besøg. Som ved andet arbejde så skal der helst være mere en blot  lønnen der får en til at stå op om morgnen og tage afsted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes at det er rart at læse at lysten er så stor en drivkraft hos de lyserøde herinde. Og at det åbenbart er mange forskellige mandetyper der tænder pigerne rundt omkring, og ikke kun adonis typen der er hængt som en elefant ;-)

Så er der håb for os der kun rammer én af de to ting O.O

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...