Centrumss 0 Skrevet 2. Marts, 2022 (edited) Den fantastiske frue Hvilke erfaringer har dere? Redigeret 2. Marts, 2022 af Stabilizer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 2813 Skrevet 2. Marts, 2022 Hej Har kendt Domina Ingrid gennem måske 10 år. Og for mig står hun for: Ordholdenhed Hun lytter Indlevelse Empati Righoldig udvalg af både dress og udsyr. Se mere på twitter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LystTilSM 45 Skrevet 2. Marts, 2022 Pite skrev, 1 time siden: Hej Har kendt Domina Ingrid gennem måske 10 år. Og for mig står hun for: Ordholdenhed Hun lytter Indlevelse Empati Righoldig udvalg af både dress og udsyr. Se mere på twitter. Enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 81 Skrevet 2. Marts, 2022 LystTilSM skrev, for 2 timer siden: Enig Twitter så kan alle jo se man ser med ? hun har da en www site prøv den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 211 Skrevet 4. Marts, 2022 samme her Ingrid er super!!!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Turboslaven 0 Skrevet 13. Maj, 2022 Ingrid er til dato den bedste Domina jeg har besøgt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 2813 Skrevet 19. Maj, 2022 grå skrev, den 2.3.2022 at 16:30: Twitter så kan alle jo se man ser med ? hun har da en www site prøv den Kun dem der ikke kan finde ud af, at have to profiler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg