Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Miss Inka

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Sapiosexual.

Tænder på intelligens. Spændende. Er der nogen intelligente derude, som har besøgt hende? Eller skal jeg?

Hun ser da helt vidunderlig ud i mine øjne.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

En intiligent bruger ville have tilføjet et link. 

Ikke flere afsporinger, tak. Husk stavekontrol.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 9 minutter siden:

Nu er jeg jo heller ikke så inteligent som du mener du selv er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Mr. Sensual skrev, for 22 minutter siden:

Slap nu af med den arrogance. Du efterlyser en gp, men misser link. Når link bliver efterlyst (så medlemmerne kan se hvad du efterspørger , ud over et navn), , så er det afsporing og stavekontrol der fylder mest for dig. 

Du er sgu en ....., sorry

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 45 minutter siden:

Sapiosexual.

Tænder på intelligens. Spændende. Er der nogen intelligente derude, som har besøgt hende? Eller skal jeg?

Hun ser da helt vidunderlig ud i mine øjne.

Mange hilsener Mr. Sensual

Mr. Sensual selv du bør følge reglerne for EG.

Efterlysninger bringes det rette sted, som hedder efterlysninger, og ikke hyggesnak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tråden kan flyttes til det rigtige forum, hvis nogle angiver hvem hun er og derefter anmelder at den skal flyttes (der var ikke noget link, så jeg kunne ikke identificere GP). Så alle fremtidige kommentarer handler om trådstarters spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stapler skrev, for 4 timer siden:

Tråden kan flyttes til det rigtige forum, hvis nogle angiver hvem hun er og derefter anmelder at den skal flyttes (der var ikke noget link, så jeg kunne ikke identificere GP). Så alle fremtidige kommentarer handler om trådstarters spørgsmål.

Her er linket til miss Inka, hvor det også var i går aftes, da tråden blev startet af Mr. Sensual..  Men TAK for at tråden blev flyttet.

Jeg er da også spændt på, om der er kommentarer til denne GP.

MISS INKA - Eroguide.dk

Redigeret af Benjamin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der. Hun er super sød, fleksibel, serviceminded. Jeg blev noget overrasket over, at der var en rimelig markant forskel på hendes billeder (makeup primært, men også lidt farvefiltre) og så til det ansigt, der lukkede op. Jeg vil klart anbefale hende, at lægge nogle billeder op, som man møder hende, da hun er top-fit og pæn anyway.

Super fræk og jeg kunne godt mærke, hun havde nogle tricks i ærmet, som nogle af de unge piger, jeg gebærder mig med i både privaten, men også i branchen ikke har. 

Om man kunne bruge 3000 kroner bedre? Det er vel en smagssag. Jeg var tilfreds.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and
padelguden skrev, 1 time siden:

Jeg har været der. Hun er super sød, fleksibel, serviceminded. Jeg blev noget overrasket over, at der var en rimelig markant forskel på hendes billeder (makeup primært, men også lidt farvefiltre) og så til det ansigt, der lukkede op. Jeg vil klart anbefale hende, at lægge nogle billeder op, som man møder hende, da hun er top-fit og pæn anyway.

Super fræk og jeg kunne godt mærke, hun havde nogle tricks i ærmet, som nogle af de unge piger, jeg gebærder mig med i både privaten, men også i branchen ikke har. 

Tak for anmeldelsen. Er det for en time ? Og kan du dele hvad du tænker om hendes kys ? Kan se på et af billederne hun ryger, er det korrekt ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
padelguden skrev, den 2.3.2022 at 18:30:

Nu har jeg selv kigget en del på hendes Nympho.dk profil, hvor hun flittigt smider en masse billeder op:

https://nympho.dk/n9237/3109/organic-connection-thats-legit/#&gid=1&pid=15

@padelguden

Hvor retvisnende vil du mene billederne her er? 

De andre links i tråden er ikke aktive længere, så kan ikke se hvad hun tidligere har smidt online. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...