Guest Mr. Sensual Skrevet 1. Marts, 2022 Sapiosexual. Tænder på intelligens. Spændende. Er der nogen intelligente derude, som har besøgt hende? Eller skal jeg? Hun ser da helt vidunderlig ud i mine øjne. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5215 Skrevet 1. Marts, 2022 (edited) En intiligent bruger ville have tilføjet et link. Redigeret 1. Marts, 2022 af AalborgLook 2 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 1. Marts, 2022 AalborgLook skrev, for 1 minut siden: En intiligent bruger ville have tilføjet et link. Ikke flere afsporinger, tak. Husk stavekontrol. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5215 Skrevet 1. Marts, 2022 Mr. Sensual skrev, for 9 minutter siden: Ikke flere afsporinger, tak. Husk stavekontrol. Nu er jeg jo heller ikke så inteligent som du mener du selv er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 1. Marts, 2022 (edited) Mr. Sensual skrev, for 22 minutter siden: Ikke flere afsporinger, tak. Husk stavekontrol. Slap nu af med den arrogance. Du efterlyser en gp, men misser link. Når link bliver efterlyst (så medlemmerne kan se hvad du efterspørger , ud over et navn), , så er det afsporing og stavekontrol der fylder mest for dig. Du er sgu en ....., sorry Redigeret 1. Marts, 2022 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 1. Marts, 2022 Mr. Sensual skrev, for 45 minutter siden: Sapiosexual. Tænder på intelligens. Spændende. Er der nogen intelligente derude, som har besøgt hende? Eller skal jeg? Hun ser da helt vidunderlig ud i mine øjne. Mange hilsener Mr. Sensual Mr. Sensual selv du bør følge reglerne for EG. Efterlysninger bringes det rette sted, som hedder efterlysninger, og ikke hyggesnak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2789 Skrevet 2. Marts, 2022 Tråden kan flyttes til det rigtige forum, hvis nogle angiver hvem hun er og derefter anmelder at den skal flyttes (der var ikke noget link, så jeg kunne ikke identificere GP). Så alle fremtidige kommentarer handler om trådstarters spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2260 Skrevet 2. Marts, 2022 (edited) Kunne det være hende her: Det tog 15 sekunder at finde at finde denne tråd med link i. Du @Mr. Sensual har selv en kommentar i tråd. God morgen . Redigeret 2. Marts, 2022 af Krølle Bølle Jr. Rettet til det bedre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 2. Marts, 2022 (edited) Stapler skrev, for 4 timer siden: Tråden kan flyttes til det rigtige forum, hvis nogle angiver hvem hun er og derefter anmelder at den skal flyttes (der var ikke noget link, så jeg kunne ikke identificere GP). Så alle fremtidige kommentarer handler om trådstarters spørgsmål. Her er linket til miss Inka, hvor det også var i går aftes, da tråden blev startet af Mr. Sensual.. Men TAK for at tråden blev flyttet. Jeg er da også spændt på, om der er kommentarer til denne GP. MISS INKA - Eroguide.dk Redigeret 2. Marts, 2022 af Benjamin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
padelguden 553 Skrevet 2. Marts, 2022 Jeg har været der. Hun er super sød, fleksibel, serviceminded. Jeg blev noget overrasket over, at der var en rimelig markant forskel på hendes billeder (makeup primært, men også lidt farvefiltre) og så til det ansigt, der lukkede op. Jeg vil klart anbefale hende, at lægge nogle billeder op, som man møder hende, da hun er top-fit og pæn anyway. Super fræk og jeg kunne godt mærke, hun havde nogle tricks i ærmet, som nogle af de unge piger, jeg gebærder mig med i både privaten, men også i branchen ikke har. Om man kunne bruge 3000 kroner bedre? Det er vel en smagssag. Jeg var tilfreds. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 409 Skrevet 2. Marts, 2022 Hun har også været flittig på sugardaters Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 2. Marts, 2022 padelguden skrev, 1 time siden: Jeg har været der. Hun er super sød, fleksibel, serviceminded. Jeg blev noget overrasket over, at der var en rimelig markant forskel på hendes billeder (makeup primært, men også lidt farvefiltre) og så til det ansigt, der lukkede op. Jeg vil klart anbefale hende, at lægge nogle billeder op, som man møder hende, da hun er top-fit og pæn anyway. Super fræk og jeg kunne godt mærke, hun havde nogle tricks i ærmet, som nogle af de unge piger, jeg gebærder mig med i både privaten, men også i branchen ikke har. Om man kunne bruge 3000 kroner bedre? Det er vel en smagssag. Jeg var tilfreds. Tak for anmeldelsen. Er det for en time ? Og kan du dele hvad du tænker om hendes kys ? Kan se på et af billederne hun ryger, er det korrekt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
padelguden 553 Skrevet 2. Marts, 2022 1 time - hun havde ikke røget, da jeg var der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
padelguden 553 Skrevet 2. Marts, 2022 Eller var det 2? Kan faktisk ikke huske, det er ved at være noget tid siden - kan godt være, det var 2! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
theZohn 1 Skrevet 4. Januar, 2023 padelguden skrev, den 2.3.2022 at 18:30: Jeg har været der. Hun er super sød, fleksibel, serviceminded. Jeg blev noget overrasket over, at der var en rimelig markant forskel på hendes billeder (makeup primært, men også lidt farvefiltre) og så til det ansigt, der lukkede op. Jeg vil klart anbefale hende, at lægge nogle billeder op, som man møder hende, da hun er top-fit og pæn anyway. Super fræk og jeg kunne godt mærke, hun havde nogle tricks i ærmet, som nogle af de unge piger, jeg gebærder mig med i både privaten, men også i branchen ikke har. Om man kunne bruge 3000 kroner bedre? Det er vel en smagssag. Jeg var tilfreds. Nu har jeg selv kigget en del på hendes Nympho.dk profil, hvor hun flittigt smider en masse billeder op: https://nympho.dk/n9237/3109/organic-connection-thats-legit/#&gid=1&pid=15 @padelguden Hvor retvisnende vil du mene billederne her er? De andre links i tråden er ikke aktive længere, så kan ikke se hvad hun tidligere har smidt online. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg