Hop til indhold
bokajsen

Mine oplevelser med Valby Langade, Jennifer og Nicole

Recommended Posts

Hermed mine oplevelser med stedet og pigerne.

Fik første gang interesse for stedet efter Perlens anmeldelse:

viewtopic.php?f=10&t=7908&hilit=valby

Troppede op en hverdag kl. 1200. Blev lukket ind og vist ind i et værelse og fik at vide at Jennifer ville komme om lidt. Havde forventet nogle valgmuligheder men var mest opsat på Jennifer så det var jo godt nok.

Lidt efter træder Jennifer ind. Ingen øjenkontakt og hun lignede jeg ved ikke hvad. Fuldstændig gennembrugt og så meget utilfreds ud. Nå men det skulle ikke ødelægge oplevelsen :)

Jeg spørger: " Are you okey?", ingen reaktion. Jeg spørger igen "Are you okey?"

Får første gang øjenkontakt med hende og hun svarer: "I am Jennifer" :lol:

Så har vi også fået på plads at kommunikation skal vi ikke have noget af.

Hun kan dog godt forsåt jeg gerne vil have 15 min til 400 kr.

Da hun kommer tilbage peger hun på sengen og siger "SACK"

Jeg tænker hvad fanden mener hun? og hun så godt utilfreds ud da hun sagde det.

Inden jeg når at svare noget som helst siger hun "SACK" igen og peger utilfreds på sengen.

Jeg lægger mig på sengen og det gør hende ikke mindre tilfreds. Hun sukker dybt og skubber mig længere ind på sengen, læner sig ind og og begynder at sutte min pik.

Først der går det op for mig at hendes "SACK" betyder suck...

På det her tidspunkt er min lyst helt forsvundet men den kommer langsomt igen da hun begynder at sutte. Det indebærer så at det kun er spidsen der kommer ind i hendes mund, og da jeg kommer i stemning rejser hun sig pludselig op og siger "1 minute" og styrter ud af døren. "øhh okey"

Efter 2 minutter overvejer jeg at rejse mig og smutte, men tænker nej jeg skal sku se hvad det her udvikler sig til. Efter endnu 2 minutter kommer der 3 piger ind. Den første præsenterer sig som Nicole, som siger: "Jennifer got her period, so you have to choose between us", øhhh okey.

Kan ikke huske de 2 andre pigers navne, men kigger grundigt på dem og den ene ser mere brugt/træt ud en den anden. Kan kun få øjenkontakt med Nicole, så ender med at vælge hende.

Hun har mascara tværet ud omkring øjnene så hun ligner en pandabjørn.

Kan forstå på hende at hendes skønhedssøvn er blevet afbrudt pga mig. Sikken en ære :)

Hun har en god krop og god til at sutte. Hendes støn var faktisk meget gode, selv om det var tydeligt at høre at det ligesom var samme støn der bare kørte på repeat, ligesom når en cd har sat sig fast. I forhold til omstændighederne så kom jeg hurtigt. Æggeuret som Jennifer havde sat havde i hvert fald ikke ringet inden jeg kom.

Prøvede at snakke lidt med Nicole, det var svært og hun var heller ikke i humør til snak, hun undskylde dog for oplevelsen, da jeg prøvede at sige at det var et "crazy" sted.

Nå på med tøjet og afsted. Efterfølgende da jeg havde vendt oplevelsen i mit hoved, blev jeg egentlig overrasket og lidt skræmt over mig selv at jeg tændte på at være sammen med kvinder der tydeligt ikke kunne lide hvad de lavede. (og lignede pandabjørne)

Om ikke andet så fik jeg lidt af en oplevelse for 400 kr.

Er det en anbefaling af stedet? Det må du selv vurdere.

Jeg besøgte stedet igen i dag, for at være sammen med Kira, anmeldelse følger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ak og ve.... Den rovdrift de piger er udsat for på de to steder, synes jeg i den grad, det er værd at blive forarget over. "Ejeren" burde efter min mening sparkes i skridtet med en pigsko - igen og igen.

Du skriver et sted at du ikke synes det var rart at besøge piger der ikke kunne lide hvad de lavede. Må jeg spørge, hvorfor du vendte tilbage?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ak og ve.... Den rovdrift de piger er udsat for på de to steder, synes jeg i den grad, det er værd at blive forarget over.

Hvilke to steder er det du tænker på? Jeg troede kun tøserne var på Valby Langgade.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt kira, kan anbefales, ren, pæn og utrolig køn. Især både bagfra og i missionær er det helt tosset så godt hun ser ud.

Hun snakker ikke engelsk, kun tysk - men det gør hun til gengæld flydende. Holder øjenkontakt og villig til det meste og mega god "sack".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var også en tur forbi Valby Langgade igår og havde fået at vide at jeg skulle sende en sms når jeg var der. Det gjorde jeg så men da jeg havde stået ved døren og ventet i 5 min valgte jeg at gå igen.

Jeg skrev en sms om at jeg havde ventet i 5 min og var kørt igen. Der gik så yderligere 15 min inden jeg fik et svar tilbage hvor der stod om jeg er der nu. Jeg tror at de er helt væk derinde :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var også en tur forbi Valby Langgade igår og havde fået at vide at jeg skulle sende en sms når jeg var der. Det gjorde jeg så men da jeg havde stået ved døren og ventet i 5 min valgte jeg at gå igen.

Jeg skrev en sms om at jeg havde ventet i 5 min og var kørt igen. Der gik så yderligere 15 min inden jeg fik et svar tilbage hvor der stod om jeg er der nu. Jeg tror at de er helt væk derinde :(

de plejer sige man skal ringe, ikke smse - men ved ikke om de har kult-møde midt på dagen xD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjaaaa, jeg må vel hellere komme lidt ind i kampen her, var også forbi Nicole for et par uger siden en sen aften,en masse sms forviklinger desværre da hun ikke var på stedet,hun var udenbys men forvissede hende om at jeg var en pæn fyr og gerne ville betale for noget underholdning. Hun afbrød sit gøremål og var på vej og fik sms løbende 6 min , 4 min etc. Hun dukkede op og mine sanser blev skærpede,ikke positivt, for hun virkede slidt brugt træt og da vi kom indenfor kold og afmålt og var ikke i tvivl om at jeg skulle afbryde kort høfligt og kontant og komme susende afsted derfra så jeg ikke røg i machinesexfælden ;-) :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvilke to steder er det du tænker på? Jeg troede kun tøserne var på Valby Langgade.

Det er mit indtryk at pigerne er blevet delt op mellem Valby Langgade og et sted i Brønshøj som tidligere har været nævnt. Det kan også være han har flyttet det hele en gang for alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ak og ve.... Den rovdrift de piger er udsat for på de to steder, synes jeg i den grad, det er værd at blive forarget over. "Ejeren" burde efter min mening sparkes i skridtet med en pigsko - igen og igen.

Du skriver et sted at du ikke synes det var rart at besøge piger der ikke kunne lide hvad de lavede. Må jeg spørge, hvorfor du vendte tilbage?

Jeg skriver faktisk at det tændte mig :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Må desværre også indrømme at jeg tændte på at Jennifer så fuldstændigt gennembrugt ud!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hørt hørt!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde bestilt tid hos Jennifer idag, no problemo. kom til tiden, ringede op. Ingen svar, skrev efter et par minutter, ingen svar.

Mage til ........ skal man lede længe efter :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har mødt både Andilina, Jessica og Nicole, og ingen af dem var mystiske på nogen måde.

Det skal også siges at det alle gange var om eftermiddagen/aftenen, måske sover de (ligesom andre) tit meget længe da de har natarbejde? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...