Hop til indhold
Le fiss'carl

Langt sort hår, oppumpede suttelæber og silipatter

Recommended Posts

Guest Mortenkok
fræk6 skrev, for 1 time siden:

Lige min smag- jeg prøver så mange af dem - jeg kan nå 

I så fald trækker jeg min kommentar tilbage, da den næppe kan tåle dagens lys på Eg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 2 timer siden:

I så fald trækker jeg min kommentar tilbage, da den næppe kan tåle dagens lys på Eg 

Hov hov - du må meget gerne have din holdning til disse piger - jeg er bare til den type af piger - og de findes  ikke i en dansk version - efterhånden er gennemsnitsalderen på en dansk gp høj… de unge dansk gp, tror deres vægt er værd i guld - jeg få ikke bedre sex/ service hos en dansk gp end ved en udenlandsk -så valget er ikke så svært for mig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstår slet ikke problematikken…

Mørkt hår - tjek
Pumpet læber - tjek
Store silikone bryster - tjek

Så mangler der bare en ordentlig røvfuld tusser og en adresse i KBH…. så er jeg klar!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A

Hvorfor skulle de i øvrigt være pimp organiseret bare fordi pigerne har nogle ligehedstræk?

Jeg kan i øvrigt godt lide mørkhårede kvinde, med lidt fylde hist og her. Jeg synes faktisk de er virkelige lækre nogle af dem du har linket til. 

Men flere af dem er sikkert også nogle fuskere, men dem er der så mange af, og det er ikke et krav at være mørkhåret. 

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...