Hop til indhold

Laura, Koldingpigerne, Haderuppigerne og vist også Odense

Featured Replies

Skrevet

http://kolding-pigerne.dk/pigerne/laura/

http://www.haderuppigerne.dk/page15.html

Jeg besøgte egentlig Laura hos AarhusBabes (som er så uprofessionelle, at de ikke har betalt for deres hjemmeside, som derfor er lukket), men der kommer Laura desværre ikke mere.

Men nu træffes hun altså i Kolding, Haderup og Odense - det sidste sted har ikke hjemmeside, men det ligger vistnok på Klostervej.

Laura har - som man kan se på de ægte fotos - en fantastisk lækker og flot krop, men hun har også et virkelig smukt ansigt, og hun er enorm sød og venlig med en lille smule svensk accent - som alene kan gøre mig stangliderlig.

Jeg havde ringet forinden og spurgt telefondamen, hvad det, jeg ønskede, ville koste. Men da jeg spurgte Laura, nævnte hun en pris, der lå 300 højere. Da jeg nævnte telefondamens pris, accepterede hun den omgående. Det kunne selvfølgelig opfattes sådan, at hun i første omgang forsøgte at "stramme den", men jeg vælger at opfatte det positivt.

Og sexen var også dejlig med en lækker og medlevende pige.

Kærlig afsked med "vi ses forhåbentlig snart"

Der er efterhånden langt imellem, at jeg på vej hjem tænker, at det her virkelig var pengene værd. Det gjorde jeg bestemt her.

Skrevet

Ja, Laura er virkelig dejlig og medlevende.

Besøgte hende et par gange sidste år.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.