Hop til indhold

Recommended Posts

Milner skrev, for 5 timer siden:

God Thai, med lidt ekstra i Silkeborg..??

Det bliver sgu svært ... jeg vil påstå at der ikke er nogen ... 

Der er dog tre thaier i Silkeborg der tilbyder ekstra. Alle tre er dog ret dyre og efter min mening absolut ikke pengene værd. 

Vicky:  Ging Faa Massage Silkeborg åbent kl10 til kl19 i dag - Annoncelight  

Linda: Hun er placeret i Bios Gård. Hendes annonce er kun aktiv når hun har åbent. 

Rita: Hun holder ferie frem til omkring april så vidt jeg husker fra den sidste annonce jeg så fra hende før hun tog på ferie. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milner skrev, 1 time siden:

Tjae, magter ikke offentlig transport :wacko:

Sjovt, at du så magter offfentlige fruentimmere ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milner skrev, den 28.2.2022 at 17:59:

God Thai, med lidt ekstra i Silkeborg..??

møgsvinet skrev, for 22 timer siden:

Det bliver sgu svært ... jeg vil påstå at der ikke er nogen ... 

Der er dog tre thaier i Silkeborg der tilbyder ekstra. Alle tre er dog ret dyre og efter min mening absolut ikke pengene værd. 

Vicky:  Ging Faa Massage Silkeborg åbent kl10 til kl19 i dag - Annoncelight  

Linda: Hun er placeret i Bios Gård. Hendes annonce er kun aktiv når hun har åbent. 

Rita: Hun holder ferie frem til omkring april så vidt jeg husker fra den sidste annonce jeg så fra hende før hun tog på ferie. 

Ja - man må nok sige, at udvalget i Silkeborg er lidt begrænset.

Jeg har hun besøgt Rita for en gang massage og hj. Sød og venlig og en ganske velskabt thaipige. Hun tilbyder ikke alt, men det hun gør, det gør hun virkelig godt - hun kan virkelig få det til at knage i kalorius før det går galt. En ikke helt gratis oplevelse.

Linda har tidligere skrevet at hun ikke er til voksne mænd, så vi kommer nok aldrig til at mødes.

Jeg har flere gange forsøgt af få en aftale hos Vicky, men uden held. Hun bor et sted som jeg kun kan besøge efter mørkets frembrud, så det gør det lidt svært. Hun skulle være en sød og lidt blød pige, som kan give fantastisk pussy slide.

Jernsvinet skrev, for 13 timer siden:

Sjovt, at du så magter offfentlige fruentimmere ;-)

Der er absolut også forskel på offentig transport og offentlige fruentimmere.

Med offentlig transport ved man aldrig hvornår man kommer.:(

Det har thai pigene helt styr på - her kommer man altid lige til tiden.....:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Storspilleren skrev, den 1.3.2022 at 22:07:

Med offentlig transport ved man aldrig hvornår man kommer.:(

Offentlig transport plejer nu at være rimelig præcis - desuden er det Arriva, der kører mellem Silkeborg og Ikast - og det sidste stykke til New Sexy Thai Girl kan du tage med appostelenes heste ;-)

Men jeg troede mest at du ikke magtede offentlig transport, fordi du skulle sidde på de samme sæder, som tusind andre også har siddet på ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...