Hop til indhold
cassanova

Hvor langt vil i køre for at aflægge GP et besøg?

Recommended Posts

Jeg bor på sydsjælland og tager ofte til Københavnsområdet, så 100 km hver vej. Har dog kik på en glædespige i Odense. Det bliver så en rekord både mht tid og penge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Æ tømrer

Rekorden er nok en omvej på ca 3 timer... Fra Nordjylland over Thy til Fyn... :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har taget turen fra Kbh til Jylland ca 6-7 gange. Ikke noget jeg egentlig har tid til pga af meget arbejde og 2 dage fri. Hvor dag 2 er dagen hvor jeg er frisk nok, efter en uges arbejde.

Det har været GP'ere som har været i Kbh før, men så har valgt at arbejde i Jylland nu.

Når jeg tænker mig om så er det, det rene vanvid at køre så langt for at få lidt mus mus :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Længste tur for mig er nok fra Odense til Engesvang...2 timers kørsel ..plus det løse..jeg måtte bare have suttet pik og gennemkneppe lille blondine igen......ganske forfærdelig tur derop, hvor jeg kørte forkert et par gange og havnede ved et hus, hvor der stod: "Dette er ikke et bordel...etc..." så der er vist mange andre, der har været ved den forkerte adresse i Engesvang....lille blondine var så sød og forstående, selvom jeg var 45 min forsinket.

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg var aktiv gp havde jeg bekendskaber fra alle hjørner af det danske land. 

Jeg følte mig utrolig smigret og beæret over de dejlige mandfolk der ville køre flere hundrede kilometer blot for at mødes med lille mig. Det i sig selv var pirrende.

Jeg ved sgu ikke, hvordan jeg gjorde det....  men alle kom igen......imponerende at det kunne lade sig gøre- TAK til jer- jeg tror I ved hvem jeg var dengang<3

- i har været med til at forme mig til den jeg er idag:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrøkenLegesyg skrev, den 21.1.2023 at 03:48:

TAK til jer- jeg tror I ved hvem jeg var dengang<3

- i har været med til at forme mig til den jeg er idag:D

Og kæmpe TAK til dig også. <3

Jeg vil altid huske vores timer sammen. Du var/er fantastisk. 

Redigeret af Jan
Mere tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
Jan skrev, den 8.8.2022 at 06:51:

Jeg kører flere gange om året fra Fyn til Esbjerg. Kun for at være sammen med min, til alle tider, ynglings pige.

Jeg har også et par gange taget turen til København og tilbage igen kun for at besøge en. 

Men jeg tager kun de lange ture hvis det er en jeg kender i forvejen. Det ville være ærgerligt at bruge en masse tid på at køre frem og tilbage , og vi så ikke "klikker".

Hellere bruge noget tid på transport og vide at det bliver en god oplevelse, end bare at tage den nærmeste og risikere en dårlig oplevelse.

Er hende din yndlingskvinde i Esbjerg stadig aktiv?

Redigeret af Lasselas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselas skrev, den 6.7.2024 at 12:10:

Er hende din yndlingskvinde i Esbjerg stadig aktiv?

Kun for en lille lukket kræs (jeg ved ikke præcis hvor mange). Hvor jeg var en af de sidste, der fik lov til at komme med.

Hun har sagt at hun ikke starter op igen, men ikke vil undvære hendes nuværende "bekendtskaber ". 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...