Hop til indhold

Frodig moden quinde

Featured Replies

Skrevet

Besøgte hende for nogle årsiden før corona, ældre dame tæt på de 70 nu vil jeg skyde på, ja hun var frisk men man måtte ikke røre brysterne hun dækkede dem lidt til når man kneppede hende, med dusk forneden gg, blow var med gummi.

en gentagelse nej det tror jeg ikke , ældre sød dame men ikke så sød at jeg vil gentage besøget.

Skrevet
  • Author

Tak for svaret, tror jeg springer hende over, på baggrund af din oplevelse. 

• 2 weeks later...
Skrevet
fraekmand40 skrev, den 28/2/2022 at 16:09:

Besøgte hende for nogle årsiden før corona, ældre dame tæt på de 70 nu vil jeg skyde på, ja hun var frisk men man måtte ikke røre brysterne hun dækkede dem lidt til når man kneppede hende, med dusk forneden gg, blow var med gummi.

en gentagelse nej det tror jeg ikke , ældre sød dame men ikke så sød at jeg vil gentage besøget.

Vil du sige hvor CA man kan møde hende - bare byen? Tak

• 2 weeks later...
Skrevet
PeeHairy skrev, den 10.3.2022 at 23:57:

Vil du sige hvor CA man kan møde hende - bare byen? Tak

Uvelse mellem Slangerup og Hillerød 

Skrevet

OK - så tror jeg jeg har været der!. 

Det var en kedelig omgang, så der er ingen gentagelse. 

Vi havde en klar aftale inden om hvad det skulle indeholde:  Og det første hun spurgte om var " hvad ønsker du så"?  - altså havde hun overhovedet ikke læst jeg har havde skrevet og ikke hørt efter - selvom hun havde svaret.

Og hun var fraværende og meget lidt indlevelse. Trist

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.