Hop til indhold
Chiller

Sex-i-bilen Aalborg skuffer ikke

Recommended Posts

Hej

Så fik jeg taget min debut indenfor det her felt med den skønne sex-i-bilen dame :)

 https://annoncelight.dk/showad/305269

Kan kun tilslutte mig koret herinde om, at hun ser fantastisk fræk ud.

Jeg havde egentlig ikke planlagt det, men på et stop da jeg var ude at køre, tjekkede jeg om hun var i området idag, og der var gevinst.

Vi fik hurtigt sat et møde op, og indenfor ca en halv time sad jeg på bagsædet i hendes bil.

Dejlig kvinde, som virkelig er født med et godt snakketøj, og man føler sig rigtig velkommen.

Nå, men af med bukserne, og så gik hun ellers igang med at sutte, samtidig med at hendes dejlige bryster kom til syne.

Desværre formåede jeg ikke selv at præstere, og det straffede mig nok lidt, at jeg havde tømt pungen selv tidligere på formiddagen, inden jeg vidste at jeg ville ende i hendes bil :)

Der blev ellers kælet og suttet så rigeligt for både pik og boller, og hun kørte virkelig på, og selv om jeg sad, og spillede den af med en skøn dame foran mig, så var løbet kørt

Her bagefter i hjemlige omgivelser skal jeg så ellers love for at oplevelsen gav anledning til en dejlig omgang pikspilleri

Tak for indsatsen, og jeg satser på revanche.


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A

Har selv mødt hende et par gange, og hun er godt nok en fræk kvinde må man sige! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Jeg så desværre først for sent, at hun var i Gentofte den 3/6 22, men håber hun snart kommer på disse kanter igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 1 time siden:

Jeg så desværre først for sent, at hun var i Gentofte den 3/6 22, men håber hun snart kommer på disse kanter igen.

Så det skriver du i 6 forskellige tråde... 

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Frodige Ida skrev, for 5 timer siden:

Hvad får du ud af at spame samtlige tråde om den pågældende kvinde?

Det giver den fordel, at jeg får en notifikation, når nogen skriver i den enkelte tråd.

På den måde er der jo flere muligheder for at få info om damen 

Håber det giver mening.

Har mine opslag været generende for dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 3 minutter siden:

når nogen skriver i den enkelte tråd.

Nogle af trådene har der ikke været skrevet i et helt år , så det er nok ikke ret meget , du går glip af ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 1 time siden:

Det giver den fordel, at jeg får en notifikation, når nogen skriver i den enkelte tråd.

På den måde er der jo flere muligheder for at få info om damen 

Håber det giver mening.

Har mine opslag været generende for dig?

Oppe i toppen af indlæg er der en knap "Følg dette". Denne var måske bedre at anvende...

Skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
TordenSkjold skrev, 1 time siden:

Oppe i toppen af indlæg er der en knap "Følg dette". Denne var måske bedre at anvende...

Skjold

Tak for info - så lærte jeg det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...