kiggeren 14 Skrevet 28. Februar, 2022 Hej Har spurgt tidligere for længe siden. Der er jo sket lidt på området og mange bordeller er lukker. Er der nogen steder hvor man kan få telefonpigen til at se på eller endnu bedre til at gøre gøre en klar (sutte dig op) venter spændt på gode råd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1050 Skrevet 28. Februar, 2022 Der var engang et lille sted i Aalborg, hvor telefonpigen tog imod og anviste en ind i rummet, man tog tøjet af, og hun vendte tilbage, man snakkede lidt, hvor hun rørte ved en, og suttede - efter nogle minutter kom pigen så - man var klar - til sjov, jeg har faktisk ofte tænkt på stedet, og hvor smidigt byttet mellem telefonpigen og glædepigen var - det var rigtigt frækt stedet findes ikke mere - har aldrig hørt eller oplevet det andre steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
meUsex 254 Skrevet 28. Februar, 2022 You have to ask. I have been lucky 3 times. Years ago though 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperh6 23 Skrevet 28. Februar, 2022 Mange år siden, nok omkring 1983….. En sen aftentime, tæt på Brønshøj Torv. op ad trappen, banke på og døren blev åbnet. Pigen der åbner, meget ung, siger at pigen, altså GPen lige er gået. Jeg giver udtryk for min skuffelse og spørger om hun har nogen gode forslag…..efter et lille minut siger hun at hun lige har ringet efter taxaen, men hun kan jo spørge chaufføren om han kan vente nede på gaden……hvis jeg har lyst til hende? Selvom det jo ikke var hende jeg var kommet efter. You say What, ja det kan du lige bande på. Chaufføren kommer op ad trappen for at sige at bilen er klar, han bliver sendt ned for at vente med besked om at hun er klar om en halv time. Jo tak…..en vildt fræk, og tydeligt liderlig telefonpige som bare ville prøve alt det hun havde hørt igennem døren den sidste uge. Det tog mere end den halve time, og hvilken time. Hun sagde bagefter at det havde været ligeså frækt som hun havde håbet på, og om det gjorde noget at hun fik flere orgasmer, når nu jeg havde betalt for hendes tid….nej, som i overhovedet ikke. Hun ville kun have laveste betaling på daværende tidspunkt, hun var jo ikke luder, som hun sagde. Muligt, men fræk, sød, lækker, liderlig…..det var hun. Alt hvad hun havde oplyst om i telefonen tidligere skulle hun prøve, så det gjorde vi. Jeg prøvede de næste uger at kigge ind for at møde hende, men hun var stoppet som telefonpige fik jeg til sidst at vide. Det var en af de frækkeste oplevelser i mine mange år hus GPere. En af mine drømme gik i opfyldelse, endda uden at jeg bad om den, eller spurgte. Jesper 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kayano 200 Skrevet 28. Februar, 2022 Jeg har prøvet noget lignende, i 1986 i Peter Fabersgade, ikke i den berømte kælder men på den anden side af gaden. Pigen jeg skulle besøge var optaget men hun foreslog om jeg ikke ville være sammen med hendes telefondame, jo det ville jeg gerne jeg var meget ung hun var en lækker milf så vi bollede på lædersofaen i stuen, mens man kunne høre pigen og kunden i soveværelset. Hun åd mig jeg har aldrig prøvet en kvinden siden der var så vild det var en super oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 28. Februar, 2022 Jesperh6 skrev, for 2 timer siden: Mange år siden, nok omkring 1983….. En sen aftentime, tæt på Brønshøj Torv. op ad trappen, banke på og døren blev åbnet. Pigen der åbner, meget ung, siger at pigen, altså GPen lige er gået. Jeg giver udtryk for min skuffelse og spørger om hun har nogen gode forslag…..efter et lille minut siger hun at hun lige har ringet efter taxaen, men hun kan jo spørge chaufføren om han kan vente nede på gaden……hvis jeg har lyst til hende? Selvom det jo ikke var hende jeg var kommet efter. You say What, ja det kan du lige bande på. Chaufføren kommer op ad trappen for at sige at bilen er klar, han bliver sendt ned for at vente med besked om at hun er klar om en halv time. Jo tak…..en vildt fræk, og tydeligt liderlig telefonpige som bare ville prøve alt det hun havde hørt igennem døren den sidste uge. Det tog mere end den halve time, og hvilken time. Hun sagde bagefter at det havde været ligeså frækt som hun havde håbet på, og om det gjorde noget at hun fik flere orgasmer, når nu jeg havde betalt for hendes tid….nej, som i overhovedet ikke. Hun ville kun have laveste betaling på daværende tidspunkt, hun var jo ikke luder, som hun sagde. Muligt, men fræk, sød, lækker, liderlig…..det var hun. Alt hvad hun havde oplyst om i telefonen tidligere skulle hun prøve, så det gjorde vi. Jeg prøvede de næste uger at kigge ind for at møde hende, men hun var stoppet som telefonpige fik jeg til sidst at vide. Det var en af de frækkeste oplevelser i mine mange år hus GPere. En af mine drømme gik i opfyldelse, endda uden at jeg bad om den, eller spurgte. Jesper Fin historie, Jesper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperh6 23 Skrevet 1. Marts, 2022 Såmænd ikke en historie, men en oplevelse jeg blot beskrev. Selvfølgelig ikke et sted man kan opsøge mere, desværre. Det har været lukket i mange år. Jesper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kiggeren 14 Skrevet 3. Marts, 2022 Tja,, trods de gode historier, var der nu ikke meget brugbart i svarene tak alligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg