Hop til indhold
Nielsen Tonajt

Thai update Trekantområdet.

Recommended Posts

Hejsa.

Da forretningerne bringer mig til Fredericia i et par uger, er jeg meget interesseret i en update på god Thaimassage i og op til en halv times kørsel fra Fredericia.

Jeg er kun interesseret i steder hvor det kan forventes, at der bliver tilbudt en eller anden form for afslutning.

På forhånd tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke nogen erfaringer med thaimassage i Trekantområdet (jo i mit eget trekantområde :) ), men Suisi fra Brylle ved Tommerup på Fyn kan anbefales. Det skulle være muligt at nå dertil på en halv times tid fra Fredericia, hvis det ikke lige er i myldretiden. Der kan du få hele pakken hvis du vil.

http://www.suisi-massage.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Enig med Den Lange. Suisi og hendes piger er et godt alternativ.

Der er akut mangel på steder mellem Vejle i nord, Fredericia i øst, Esbjerg i vest og grænsen i syd, der både giver ok massage og gode ekstra ydelser.

Thai-bordeller er der dog en del af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

i tørring er der en stor offentlig p plads ved brugsen og bagved ligger bus stationen så der er nemt at gemme en bil der og der er under 500 m til daw thaimassage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...