Hop til indhold

Sex uden kondom

Featured Replies

Skrevet

Hej søger GP som gør det uden kondom 

hele Jylland. 

Skrevet
franskelskeren skrev, for 5 timer siden:

Har du vært forbi hende før ? 

Skrevet

Er der flere ellers så send gerne pb :) 

Skrevet
franskelskeren skrev, den 2/28/2022 at 2:27 AM:

Denne ser MEGET interessant ud. Men annoncen er ikke blevet opdateret, og hun tager ikke sin telefon.
Er der nogen der ved mere?

Skrevet

Jeg vil anbefale Melinda (Black Angel), men hun er desværre ikke med i øjeblikket.

Hvis du kan lide slanke, unge piger, så er den eneste, jeg kan anbefale, Jasmine, i øjeblikket i Holsted. Det er pigen på billederne og hun byder uden for 300kr ekstra ;)
https://annoncelight.dk/showad/338479

Skrevet

Jeg talte for tidligt. Melinda er nu tilbage, så det ville være min anbefaling nummer 1 til ingen kondom på Jylland. Især hvis du kan lide anal

https://annoncelight.dk/showad/278025

Redigeret af flotfynfyr

Skrevet
flotfynfyr skrev, for 4 timer siden:

Denne ser MEGET interessant ud. Men annoncen er ikke blevet opdateret, og hun tager ikke sin telefon.
Er der nogen der ved mere?

Jeg sendte en sms d. 28 kl. 08.30 - skrev jeg var en gammel mand, der gerne ville ha 1 time uden kondom, hun svarede inden 10 minutter og tilbød en aftale efter kl. 13.00 - den nappede jeg flot pige. skøn på alle måder

Skrevet
Pikken 69 skrev, for 1 time siden:

Synes liiige pludselig der kom en anden/andre fotos af en pige på?Hvad blev der af den anden lækre pige,for det er IKKE hende her.

Det er ikke første gang at der har været problemer med billederne 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.