Ungtyren 14 Skrevet 27. Februar, 2022 annoncelight.dk/showad/337374 Jeg har endnu ikke haft muligheden for at besøge hende i Aarhus, men jeg har besøgt hende i Odense. Jeg har kunne læse lidt kedelige kommentarer på nogle af de andre, og det kan da godt være at der er nogle anmeldelser der er lidt mere mærkelige derude, men Katrin er altså god nok uanset de lidt skæve anmeldelser. Hun er og bliver en rigtig kæreste oplevelse, behandl hende godt, og så får du lige tilbage i den gode stil. Jeg har lavet en rigtig anmeldelse her Adorable girl Katrin - Odense - Anmeldelser af piger og klinikker på Fyn - Eroguide.dk Men når jeg læser den igen er den nok lidt mærkelig skrevet, Men hva fanden, jeg var sgu lidt forelsket efter besøget.. hun var og er sgu dejlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 339 Skrevet 27. Februar, 2022 Hun kræver desværre to selfies før første møde. Absolut no go for mig. Desværre er hun ikke ærlig nok at skrive det i annoncen men nævner det først når man er på vej. Virkelig dårlig stil. Men hvis man er modig nok kan man jo prøve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg