Hop til indhold
Guest Qwertyy

Student Kira - erfaringer?

Recommended Posts

Guest Orange Mark

Hey Qweetty,

jeg besøger hende i aften så kan godt give en tilbagemelding hvis det er? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Orange Mark skrev, for 3 minutter siden:

Hey Qweetty,

jeg besøger hende i aften så kan godt give en tilbagemelding hvis det er? 

Kom gerne med en tilbagemelding ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Orange Mark

Så fik jeg besøgt Kira. 

Hun var let at lave en aftale med. Hun overholde tiden og var klar til tiden(plus/minus alm pige ur forvirring) 

Hun ligner 110% billederne, dog ser hendes røv lidt større ud på billederne end i virkeligheden. Så lille og spinkelt bygget pige. Flot! 

Hendes engelsk er som mange af de andre i samme klan ikke god, men hun hører til de bedre. Man kan føre en samtale med hende til hus behov.

Hun er meget fokuseret på at man har det godt hele vejen igennem og spørger om alt er som det skal være. Hun har desuden en ret “skæv” charme, stort plus for mig! 

Selve agten var ok, hun var meget følsom i starten, måske en lang dag på jobbet har sat sig. Men da hun kom i gang var der ingen problemer. 

Alt i alt en go oplevelse samlinger med de andre piger fra gruppen. Hun er ikke en del af toppen af pigerne i kbh, men det er også første gang hun er her så måske det kommer. 

Bonus info: hun levere et meget vådt deep blow hvis man tilkøber det! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Orange Mark skrev, for 15 timer siden:

Hun er ikke en del af toppen af pigerne i kbh, men det er også første gang hun er her så måske det kommer. 

Når du snakker om toppen, hvem mener du så helt specifikt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Orange Mark

@Ebden_jj ingen helt specifikt. Det var mere ment som en indikation af at jeg har prøvet bedre men det var en rigtig fin oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...