Hop til indhold
Quicksilver

Sweet Linda Italian - GFE & more. Fræk oplevelse…

Recommended Posts

Hej med jer,

Ville lige dele en dejlig oplevelse med jer. Havde haft kig på Linda i noget tid uden at komme afsted. Men en aften for tre ugers tid siden fik jeg skrevet til hende. Fik hurtigt svar og en lille time senere blev jeg lukket ind i en diskret lejlighed i Valby i gå-afstand fra Valby Station.

Hun modtag mig glad i et af sine sorte Latex outfits og mine øjne faldt straks på de store blottede bryster. Hun bemærkede det og spurgte flirtende om jeg kunne lide hvad jeg så. Jeg bekræftede og kærtegnede dem blidt inden vi fik klaret det økonomiske og jeg smuttede i bad. Tilbage på værelset blev jeg placeret i sengen. Jeg lagde mig først på maven, men det sagde hun grinende, at det gad hun ikke. Så jeg blev vendt om og med hende siddende overskrævs på den nederste del af min mave, tog hun olien og smurte sine bryster godt ind under dække af, at hun syntes vi lige skulle lære hinanden lidt bedre at kende… Hun tog så mine hænder for at lade mig hjælpe med hendes foretagende. Det var mega frækt og min begejstring udeblev ikke. Vi kyssede lidt og hun sænkede flere gange brysterne ned til min mund så jeg kunne nyde dem. De er perfekte efter min mening - store silikonebryster, som stadig er bløde at røre ved. Derfra kom vi rundt i alt godt - 69’er, sex bagfra, missionæren og altsammen med god tid og indlevelse. Hun spurgte hvordan jeg gerne ville komme og det skulle selvfølgelig være ud over hendes bryster. Jeg fik placeret mig til en omgang oliespansk - igen med god tid og kærtegn inden jeg flyttede mig ud på siden af hende og sprøjtede udover bryster og hals. Jeg blev helt forlegen over mængden og ville skynde mig at tørre hende ren. Men jeg blev sødt bedt om at lade være og i stedet lægge mig ved siden af hende. Herfra kunne jeg ligge og betragte hende mens hun smurte brysterne godt ind i min sperm - det skulle være godt for huden sagde hun. Det sidste kvarter lå vi og snakkede på rimeligt engelsk om vejr og vind, mens min sperm tørrede. Det var sgu meget frækt.

Alt i alt en dejlig oplevelse med en initiativrig og sexet kvinde.

Alt det bedste til jer og Linda ikke mindst.

Quicksilver

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...