Hop til indhold

Recommended Posts

Det var længe siden JP havde været til GB  Vi skal tilbage til min swinger tid el Mis Hell s. mange GB for ca 5 år siden!

Sexenvent og AL. blev studeret og fik kontakt til  GB arangørene. Fik adressen om morgenen og havde tid til at glæde mig.

Vil lige tilføje at al snak om sex uden kondom henvises til generel debat!

Vi mødtes kl 19 tæt på Vig! Vi sad i køkkenet og snakkede 7 mænd og hoved personen skøn dejlig vidunderlig Milf. 

Som var så nede på jorden, positiv, humoristisk og glad. Det tegnede godt.

Modellen gik ind i stuen og sagde kom så drenge! Vi lagde tøjet og der var lagt en madras klar i stor størrelse.

Billederne er 100 0/0 retvisende. Vi sad i sofaer og skønheden begyndte at uddele generøse BJ.

Jeg var nr 2 og nr tre var liggende! hvor hendes køn blev blottet! 

Spurgte om festen var startet og fik Ja så jeg gik i gang. Der var de neste timer ingen hastværk. ingen stres.

Kun utilsløret begær og nydelse. Der blev bare knaldet igennem. der blev afleveret sæd i alle åbninger af Gudinden.

Som bare var så liderlig og tændt at vi alle blev trukket med op.

Jeg prøvede op til flere ting som jeg kun har set på film! Det var en stor aften! Alle var glade da vi sagde på gensyn

kl 21.16 og kørte i højt humør hjemad! Med en på huskeren.

Alt var til 10 ud af 10.

Kommer jeg igen 100

Go dag til alle JP.

https://www.eroguide.dk/forum/profile/54267-gangbang/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder som en god aften….

Hun er en skøn kvinde…. Har haft æren af at møde hende én gang. Hun kan da bestemt noget med knæet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Catman skrev, for 4 timer siden:

Lyder som en god aften….

Hun er en skøn kvinde…. Har haft æren af at møde hende én gang. Hun kan da bestemt noget med knæet.

"Knæet"? Jeg bliver nysgerrig. Hvad er det hun kan med knæet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 22 timer siden:

"Knæet"? Jeg bliver nysgerrig. Hvad er det hun kan med knæet?

Jeg så hun sad på en deltagers knæ og slidede til hun var helt oppe at køre så kinky alt var bare så frækt!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...