Hop til indhold
AnonymUng4700

Relativt ny i denne verden, hvordan sikrer jeg mig, at en annonce ikke er falsk?

Recommended Posts

Hej
Jeg har fundet en annonce, hvor jeg synes kvinden ser superdejlig ud, og hende kunne jeg da godt tænke mig at besøge.

Hun er ny i det, og i den forbindelse frygter jeg naturligvis, at det er en falsk profil og jeg på den måde giver mit tlf nr ud til en, jeg ikke ønsker har det.
Hvordan lurer man lige den på forhånd?

Vh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
AnonymUng4700 skrev, for 31 minutter siden:

Hej
Jeg har fundet en annonce, hvor jeg synes kvinden ser superdejlig ud, og hende kunne jeg da godt tænke mig at besøge.

Hun er ny i det, og i den forbindelse frygter jeg naturligvis, at det er en falsk profil og jeg på den måde giver mit tlf nr ud til en, jeg ikke ønsker har det.
Hvordan lurer man lige den på forhånd?

Vh

Du kan ikke sikre dig, men ved at efterlyse erfaringer med hende herinde, hvor du spørger og samtidig linker til annoncen, så er du godt på vej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 3 minutter siden:

Du kan ikke sikre dig, men ved at efterlyse erfaringer med hende herinde, hvor du spørger og samtidig linker til annoncen, så er du godt på vej

Okay, super.
Så jeg må gerne linke annoncen herinde?

I så fald må folk gerne byde ind med hende her; https://annoncelight.dk/showad/338167

Om nogen har mødt hende, hun ser skøn ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Velkommen til EG :)

Det er nok ikke så mange der har fået besøg af  hende endnu, hun opretter sin profil på AL d. 20.2.2022 og d. 22.2.2022 skriver hun "Denne uge tilbydes kun bj" ..... Så der er nok en naturlig årsag til at der ikke er nogen som der er kommet med en anmeldelse. 

Her er et par gode råd:

• Forudbetaling = NEJ TAK!

• Køb en bolofon  (en telefon med et taletidskort), så kan du bare smide kortet ud hvis der er problemer. 

• Brug Tineye.com og Yandex.com, til at søge om billederne er falske. 

se:

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bliver altid lidt mistroisk når der er ansigtsbillede, på en annonce for en Dansk pige/kvinde.

Er spændt på om nogen har mere info om annoncen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 6 timer siden:

Velkommen til EG :)

Det er nok ikke så mange der har fået besøg af  hende endnu, hun opretter sin profil på AL d. 20.2.2022 og d. 22.2.2022 skriver hun "Denne uge tilbydes kun bj" ..... Så der er nok en naturlig årsag til at der ikke er nogen som der er kommet med en anmeldelse. 

Her er et par gode råd:

• Forudbetaling = NEJ TAK!

• Køb en bolofon  (en telefon med et taletidskort), så kan du bare smide kortet ud hvis der er problemer. 

• Brug Tineye.com og Yandex.com, til at søge om billederne er falske. 

se:

Mange tak!

Dejligt med en informativ kommentar, jeg vil skaffe mig en ekstra tlf, tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 52 minutter siden:

Bliver altid lidt mistroisk når der er ansigtsbillede, på en annonce for en Dansk pige/kvinde.

Er spændt på om nogen har mere info om annoncen.

Jamen det var også min tanke. For de fleste annoncer er trods alt med sløret ansigt, hvilket er helt forståeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...