Hop til indhold

Recommended Posts

lille_peter skrev, for 5 timer siden:

@Johannes Dypperen det er svært at læse dine tanker, har du et link? 

Selvfølgelig kunne Johannes godt have suppleret med et link, men omvendt kunne du også have skrevet Asian Star på Google, og fået dette link som det første i stedet for at brokke dig i et svar. Hvis du så lige havde sat linket ind her i stedet, ville du også have hjulpet andre brødre, og Johannes ville få et vink med en vognstang om at han husker det en anden gang. Når du var i gang med at påpege Johannes små fejl, undrer det mig også at du ikke har opdaget at efterlysningen burde stå under “Efterlysninger Thaimassage…”

Jeg har ikke selv erfaringer derfra, men her er linket: https://asian-star.dk 

Ha’ en dejlig weekend. 

Redigeret af Ronaldo
  • Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Sørgelig 1
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ronaldo skrev, for 9 timer siden:

Selvfølgelig kunne Johannes godt have suppleret med et link, men omvendt kunne du også have skrevet Asian Star på Google, og fået dette link som det første i stedet for at brokke dig i et svar. Hvis du så lige havde sat linket ind her i stedet, ville du også have hjulpet andre brødre, og Johannes ville få et vink med en vognstang om at han husker det en anden gang. Når du var i gang med at påpege Johannes små fejl, undrer det mig også at du ikke har opdaget at efterlysningen burde stå under “Efterlysninger Thaimassage…

Jeg har ikke selv erfaringer derfra, men her er linket: https://asian-star.dk 

Ha’ en dejlig weekend. 

Hold da op en gang brok.

Hvis man vil have hjælp, så er det mindste, man kan gøre, det er da at vedlægge et link. Det udelukker tvivl, og er hjælp til selvhjælp.

@Ronaldo man kan sagtens rapportere et indlæg til flytning, uden at det kan ses. Det gjorde jeg, helt uden at brokke mig.

Håber at dit blodtryk er faldet, så du kan nyde en dejlig weekend.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benjamin skrev, for 5 timer siden:

Hvis man vil have hjælp, så er det mindste, man kan gøre, det er da at vedlægge et link

Vrøvl, hvad skal der bruges til? Har man været der, så er der ikke brug for noget link.

For mig er det desværre en del år siden, så jeg kan ikke fortælle nyt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 24 minutter siden:

Vrøvl, hvad skal der bruges til? Har man været der, så er der ikke brug for noget link.

For mig er det desværre en del år siden, så jeg kan ikke fortælle nyt 

Sikke da en gang vrøvl, et link udelukker tvivl, og er hjælp til selvhjælp. Spørger du f.eks. om en thaipige i Tåstrup, er der flere at vælge mellem.

Flere af GP navnene er gengangere, dvs. at flere piger hedder det samme. F.eks. hvem har besøgt Mia?

Har jeg besøgt Asian Star?  Hmmm var det der, jeg var?

At vedlægge et link, er god stil, på samme måde som at skrive navn og by i overskriften.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HrFlint
Johannes Dypperen skrev, den 25.2.2022 at 23:08:

Er der nogen, der kan berette om besøg på Asian Star i Smallegade (Frb) for nylig?

Var forbi men gik med uforrettet sag, da de kun tager kontanter. Droppede at gå til automat, da stedet virkede lidt corny på mig. De havde uniformer på og briksene lignede lidt himmelsenge. Tog der hen på anbefaling af en kammerat, der roste deres massage. Ret indiskret indgang lige overfor rådhuset i den del af smallegade, hvor der er liv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
HrFlint skrev, den 3.3.2022 at 13:57:

Var forbi men gik med uforrettet sag, da de kun tager kontanter. Droppede at gå til automat, da stedet virkede lidt corny på mig. De havde uniformer på og briksene lignede lidt himmelsenge. Tog der hen på anbefaling af en kammerat, der roste deres massage. Ret indiskret indgang lige overfor rådhuset i den del af smallegade, hvor der er liv. 

Hvilke uniformer? Sygeplejerske - politi, eller hvad??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...