Hop til indhold

En nat elskede jeg i en time og fire minutter...

Featured Replies

Skrevet

....Det var, da man indførte sommertid! (citat Garry Shandling, amerikansk skuespiller og komiker). 

Næste mulighed bliver den 27.marts. Venlig hilsen fra Mr. Sensual.

Skrevet
Mr. Sensual skrev, for 40 minutter siden:

....Det var, da man indførte sommertid! (citat Garry Shandling, amerikansk skuespiller og komiker). 

Næste mulighed bliver den 27.marts. Venlig hilsen fra Mr. Sensual.

Til tider tænker jeg højt og lige nu gør jeg, (jeg har tidligere spurgt en skribent herinde om hvordan han ku få al den tid på sit job og samtidig skrive 24/7 på Eg) no problem 

Om jeg er missundlig, øh ikk specielt men det undre mig dog alligevel at visse mænd kan besside et job og samtidig Kneppe 24/7 og samtidig skrive/ starte en ny Tråd 24/7 

Som feks både du og N10AH åben bart kan (jeg formoder i + visse andre arbejder i samme Koncern) 

Konklusion, et sådan job burde vi alle have, gid jeg aldrig tænker højt, go Weekend til jer som kan tjene kassen ved at være online på Eg 24/7 :P

Skrevet
Mortenkok skrev, for 8 minutter siden:

Til tider tænker jeg højt og lige nu gør jeg, (jeg har tidligere spurgt en skribent herinde om hvordan han ku få al den tid på sit job og samtidig skrive 24/7 på Eg) no problem 

Om jeg er missundlig, øh ikk specielt men det undre mig dog alligevel at visse mænd kan besside et job og samtidig Kneppe 24/7 og samtidig skrive/ starte en ny Tråd 24/7 

Som feks både du og N10AH åben bart kan (jeg formoder i + visse andre arbejder i samme Koncern) 

Konklusion, et sådan job burde vi alle have, gid jeg aldrig tænker højt, go Weekend til jer som kan tjene kassen ved at være online på Eg 24/7 :P

Tak. Jeg føler mig skam også priviligeret.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Skrevet
Mortenkok skrev, for 17 minutter siden:

jamen, er svaret ikke lige for......
hvis knep tager ca 4 minutter, og man er lige så sjusket med sit job, så er der masser af tid til EG.

Skrevet
Mortenkok skrev, for 21 minutter siden:

Det er fordi jeg er Malersvend og lader lærlingene lave mit arbejde :)

Skrevet
next skrev, 1 time siden:

jamen, er svaret ikke lige for......
hvis knep tager ca 4 minutter, og man er lige så sjusket med sit job, så er der masser af tid til EG.

Tror du skal øve dig lidt på det begreb, der staves:

H U M O R

Skrevet
Mortenkok skrev, for 1 time siden:

jeg har tidligere spurgt en skribent herinde om hvordan han ku få al den tid på sit job og samtidig skrive 24/7 på Eg

Hvis man lægger antal indlæg sammen du har skrevet, i alle de alias du har (haft), så når du nok også ret pænt op på ranglisten ;) 

Skrevet
Mr. Sensual skrev, for 13 timer siden:

Tror du skal øve dig lidt på det begreb, der staves:

H U M O R

Ja, jeg har nok lavet det lidt for svært at forstå, jeg vil forsøge at sænke niveauet næste gang.

Skrevet
next skrev, 1 time siden:

Ja, jeg har nok lavet det lidt for svært at forstå, jeg vil forsøge at sænke niveauet næste gang.

Det bliver svært.

Skrevet
Mr. Sensual skrev, for 4 timer siden:

Det bliver svært.

Kritik er nemt, kunst er svært Mr. Sensual

Skrevet

Jamen så omformulerer jeg dog gerne min uvidenhed til alle fra Århus samt Kbh (som ligger i samme båd) 

De mænd som er flest af herinde som besøger Gpèr omtrent ca 7 gange om ugen er samtidig de mænd som har flest koner og børn, samtidig de har det bedste job, samtidig de har tid til at skrive herinde om deres fantastiske oplevelser 24/7 ja så er det bare at jeg misunder deres job, mit job (uden kone) er nok hvis jeg gør mit bedste, 1 gang om måneden at besøge 1 Gp og dertil kommer at også videregive en anmeldelse om mit besøg, så derfor min uvidenhed om hvordan i mænd med flere koner når alt det på blot 1 uge og mit spørgsmål går vel egentlig til netop Århus og Københavner som der nu engang er flest at på Eg, på forhånd Tak! 

Skrevet
Mortenkok skrev, for 3 minutter siden:

de mænd som har flest koner og børn

Jeg har ikke en kone og heller ikke børn, men jeg har mit fitness center <3

Skrevet
N10Ah skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har ikke en kone og heller ikke børn, men jeg har mit fitness center <3

I så fald vil jeg forslå du omstruktuerer og får 7 koner og 20 børn, husk det er aldrig for sent :P

Skrevet
Mortenkok skrev, for 3 minutter siden:

I så fald vil jeg forslå du omstruktuerer og får 7 koner og 20 børn, husk det er aldrig for sent :P

Jeg troede det var ulovligt med flerkoneri :wacko: men de regler gælder sikkert ikke for mig :D så jeg må godt.

20 børn ? Avs siger jeg bare :wacko:

Redigeret af N10Ah

Skrevet
Mortenkok skrev, for 26 minutter siden:

Jamen så omformulerer jeg dog gerne min uvidenhed til alle fra Århus samt Kbh (som ligger i samme båd) 

De mænd som er flest af herinde som besøger Gpèr omtrent ca 7 gange om ugen er samtidig de mænd som har flest koner og børn, samtidig de har det bedste job, samtidig de har tid til at skrive herinde om deres fantastiske oplevelser 24/7 ja så er det bare at jeg misunder deres job, mit job (uden kone) er nok hvis jeg gør mit bedste, 1 gang om måneden at besøge 1 Gp og dertil kommer at også videregive en anmeldelse om mit besøg, så derfor min uvidenhed om hvordan i mænd med flere koner når alt det på blot 1 uge og mit spørgsmål går vel egentlig til netop Århus og Københavner som der nu engang er flest at på Eg, på forhånd Tak! 

Ret sjov læsning. Frodig fantasi, det må man indrømme. Ville ønske det var rigtigt. Tænk hvis jeg havde råd til at knalde en lækker GP hver dag - og have 2-3 koner ved siden af. Men jeg når ikke helt derop - kun næsten.

Der skal jo også være råd til Champagne og ædel vin - hver dag.

Skrevet
Mr. Sensual skrev, den 25.2.2022 at 17:42:

Det var, da man indførte sommertid! (citat Garry Shandling, amerikansk skuespiller og komiker). 

de 4 minutter har jeg også været oppe på, including a smoke and a shower

Skrevet
Mr. Sensual skrev, for 16 timer siden:

Ret sjov læsning. Frodig fantasi, det må man indrømme. Ville ønske det var rigtigt. Tænk hvis jeg havde råd til at knalde en lækker GP hver dag - og have 2-3 koner ved siden af. Men jeg når ikke helt derop - kun næsten.

Der skal jo også være råd til Champagne og ædel vin - hver dag.

ja noget skal du jo fylde din ensomhed med, du virker ikke som en med mange nære venner .

Skrevet
MalermesterKbh skrev, for 58 minutter siden:

ja noget skal du jo fylde din ensomhed med, du virker ikke som en med mange nære venner .

Tak for diagnosen, Dr. Malermester. Der er kun en fejl ved den.

Den gælder kun i dine drømme.

Skrevet
Mr. Sensual skrev, for 2 timer siden:

Tak for diagnosen, Dr. Malermester. Der er kun en fejl ved den.

Den gælder kun i dine drømme.

Du virker som en enspænder som higer efter opmærksomhed, derfra min konklusion .

Skrevet
MalermesterKbh skrev, for 44 minutter siden:

Du virker som en enspænder som higer efter opmærksomhed, derfra min konklusion .

Jeg smiler. Og lever lykkeligt videre.

Skrevet
MalermesterKbh skrev, for 4 timer siden:

Den kommentar vil jeg nok ha undladt da den næppe giver mening men kun personforfølgelse, vi er her for at støtte hinanden og ikk det modsatte selvom det til tider er svært 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.