BillyBob 42 Skrevet 25. Februar, 2022 Annie – Kolding https://annoncelight.dk/showad/326802 Jeg vågnede her til morgen på en dejlig fridag og havde lidt lyst til noget massage. Gerne med lidt leg oveni hvis det kunne lade sig gøre. Så ind på AL og trave de sædvanlige annoncer igennem for min normale jagtmark Vejle. Der var dog ikke lige så mange i det segment der passede til min lyst, eller fik mig i humør til at smide mine sparepenge efter dem. Jeg ville jo gerne have lidt massage, så thai segmentet passede meget fint. Udover det var jeg i humør til det mere naturlige look. Jeg har efterhånden prøvet det meste af det segment i Vejle, og havde desuden lyst til at forsøge mig med en ny deltager. Jeg falder over Annie’s annonce fra Kolding og synes egentlig den virker bekendt. Efter lidt grundig undersøgelse her på EG kan jeg se at hun har tidligere været i Vejle (dog under navnet Sara). Så det var nok derfor hun virkede bekendt. Jeg fik dog ikke chancen i Vejle, men hun var ellers på min radar da hun var der. Jeg tænker at den firehjulede nok har godt af en lille køretur i det gode vejr, så jeg skriver til Annie. Hun svarer hurtigt tilbage med en adresse og lidt priser og spørger om jeg har lydt til at booke en tid. Det har jeg selvfølgelig, og en aftale kommer hurtigt i stand med lidt justering af tidspunktet. Jeg vælger 1 time til 1200 kr. Jeg ankommer til aftalt tidspunkt, og skriver til Annie som aftalt. En ganske normal port til en baggård, så selvom man står der et minut eller to må det siges at være fuldstændig diskret. Porten går op kort tid efter og jeg lister ind til døren hun havde anvist. Her venter jeg pænt på hun kommer ned og lukker mig ind. Hun kigger først ud igennem en lille rude i døren inden hun åbner op. Det virker til hun er glædeligt overrasket over at se mig, men jeg er tilsvarende glad for at se hendes ansigt i den lille rude. Hun er PRÆCIS ligeså lækker som på billederne på annoncen. Vi går op til lejligheden og jeg følger pænt bag efter hende i en lille sort kåbe. Vi kommer ind og finder os til rette i værelset. Vi får afregnet og hun spørger om jeg vil have et bad inden. Jeg havde egentligt været i bad inden jeg tog hjemmefra, men i og med det blev til en lille køretur takker jeg ja, og smutter under bruseren som hun allerede har tændt for mig mens jeg klædte mig af. Tilbage på værelset spørger hun mig hvad jeg så har lyst til. Jeg ville jo egentligt gerne have lidt massage, så det tænker jeg da lige vi starter med. Hun smider den lille sorte morgenkåbe, og står nu i en meget afslørende lille sort bodystocking. Ved ikke om det var meningen men det ene bryst var smuttet ud under kåben, men hun får det hurtigt på plads i stockingen igen mens hun smiler til mig . Jeg er allerede en glad mand da jeg smider mig på maven på sengen. Herefter følger en meget lækker massage af ryg og ben. Den er ikke hård, men meget grundig, og engang i mellem strejfes også det mere pikante område. Jeg ligger der og nærmest stille daser hen mens hun ælter min bagside, så drømmer jeg lidt om det lille glimt jeg fik tidligere, det her skal nok blive lækkert. Hun joker med at hvis jeg falder i søvn skal hun nok vække mig når timen er gået mens hun griner . Efter lidt tid har hun været det meste rundt, og jeg vender mig nu om på ryggen så jeg lidt bedre kan se hende. Her går massagen lidt skævt, da jeg ikke rigtigt kan holde hænderne i ro længere. Så vi skifter lidt tempo/retning mens hun kravler længere op i sengen så jeg kan nå herlighederne. Jeg får fisket brysterne ud af bodystockingen, og her må jeg sige at hvis den ene jeg så i smug tidligere var godt, så er begge to lige i ansigtet mindst dobbelt så godt. De er naturlige, æltevenlige og af en størrelse der passer utroligt godt til resten af hendes krop. Imens jeg ælter løs og smager på forpartiet står min ven rank og glad, og hun bevæger underlivet i nogle bølgende bevægelser der mens han hviler glad uden på hendes bodystocking. Hun kravler længere op, og jeg hiver forsigtigt den lille bodystocking til side, således jeg kan smage på hende. Det er super lækkert, og at vurdere ud fra hendes kropssprog og lyde synes hun også det. Efter lidt tid kravler hun ned af sengen og tager bodystockingen helt af. Hun er simpelthen så lækker, og de patter sidder præcis som de skal. Vi forsætter nu i en 69’er, og med udsigt til det underliv er jeg i himlen. Hun sutter løs, mens jeg gladelig lader min tunge gå på oplevelse. Herefter skifter til et normalt blowjob, mens jeg bare ligger og iagttager seancen. Hun kigger tit op og spørger da også til om det ikke var præcis det jeg havde ønsket mig – hvortil jeg selvfølgelig svar ja. Nu får min ven en lille rød hætte på, og hun kravler op på mig. Det er super lækkert, og hun føles godt stram. Hun rider lidt med skiftende tempo og alt er godt. Herefter sætter jeg mig på kanten af sengen, og hun bakker pænt ombord på min ven. Til sidst rejser vi os til en stående doggy. Her står der et spejl ved siden af, så jeg lige kan nyde det hele ekstra meget. Det er altid sjovt at se disse aktiviteter fra en anden vinkel end normalt. Da jeg kan mærke jeg er tæt på trækker jeg mig ud, og hun sætter sig straks ned foran. Så mens jeg giver den det sidste med hånden slikker hun mig blødt på bollerne, og så går der ikke langt tid inden jeg kommer i mål. Efter lidt rengøring kan jeg godt se at der stadigvæk er et kvarters tid tilbage på klokken. Så jeg spørger Annie om hun ikke vil forsætte massage, når nu jeg så ubehøvlet havde ladet min liderlighed afbryde den midt i det hele. Det vil hun selvfølgelig gerne og starter massagen af mine ben igen. Imens snakker vi lidt om Thai/GP miljøet, anmeldelserne og så fremdeles. Alt i mens jeg bare nyder synet af denne smukke (og helt nøgne) kvinde trykke på alle de rigtige steder på mine ømme ben. Jeg lovede hende også at hun hvert fald fik en positiv anmeldelse fra mig, hvilket hun åbenlyst satte pris på. Der var absolut ingen hast fra hendes side af, så til sidst tænker jeg at det må være godt, og hopper i tøjet igen. Vi afslutter med et dejligt kram i døren, og hun siger at hun selvfølge også håber at vi ses igen. Jeg smutter ud af døren, ned gennem porten og tilbage mod min bil. På den lille køretur hjemad tager jeg den seværdige rute hjemad alt i mens jeg tænker at jeg fik præcis det jeg havde lyst til fra morgenstunden. Så endnu engang må jeg bare sige at lidt grundig undersøgelse har endnu engang båret frugt. Chancen for gentagelse er 100%, også selvom benzinen er blevet ufattelig dyr Så folk fra Kolding og omegn snyd nu ikke jer selv for denne oplevelse. Hun er nærværende, serviceminded og præcis så lækker som på billederne. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 178 Skrevet 25. Februar, 2022 God og solid anmeldelse. Hun har tidligere gået under navnet Sara i Vejle, hvor hun også fik nogle gode anmeldelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 25. Februar, 2022 BillyBob skrev, for 2 timer siden: Annie – Kolding https://annoncelight.dk/showad/326802 Jeg vågnede her til morgen på en dejlig fridag og havde lidt lyst til noget massage. Gerne med lidt leg oveni hvis det kunne lade sig gøre. Så ind på AL og trave de sædvanlige annoncer igennem for min normale jagtmark Vejle. Der var dog ikke lige så mange i det segment der passede til min lyst, eller fik mig i humør til at smide mine sparepenge efter dem. Jeg ville jo gerne have lidt massage, så thai segmentet passede meget fint. Udover det var jeg i humør til det mere naturlige look. Jeg har efterhånden prøvet det meste af det segment i Vejle, og havde desuden lyst til at forsøge mig med en ny deltager. Jeg falder over Annie’s annonce fra Kolding og synes egentlig den virker bekendt. Efter lidt grundig undersøgelse her på EG kan jeg se at hun har tidligere været i Vejle (dog under navnet Sara). Så det var nok derfor hun virkede bekendt. Jeg fik dog ikke chancen i Vejle, men hun var ellers på min radar da hun var der. Jeg tænker at den firehjulede nok har godt af en lille køretur i det gode vejr, så jeg skriver til Annie. Hun svarer hurtigt tilbage med en adresse og lidt priser og spørger om jeg har lydt til at booke en tid. Det har jeg selvfølgelig, og en aftale kommer hurtigt i stand med lidt justering af tidspunktet. Jeg vælger 1 time til 1200 kr. Jeg ankommer til aftalt tidspunkt, og skriver til Annie som aftalt. En ganske normal port til en baggård, så selvom man står der et minut eller to må det siges at være fuldstændig diskret. Porten går op kort tid efter og jeg lister ind til døren hun havde anvist. Her venter jeg pænt på hun kommer ned og lukker mig ind. Hun kigger først ud igennem en lille rude i døren inden hun åbner op. Det virker til hun er glædeligt overrasket over at se mig, men jeg er tilsvarende glad for at se hendes ansigt i den lille rude. Hun er PRÆCIS ligeså lækker som på billederne på annoncen. Vi går op til lejligheden og jeg følger pænt bag efter hende i en lille sort kåbe. Vi kommer ind og finder os til rette i værelset. Vi får afregnet og hun spørger om jeg vil have et bad inden. Jeg havde egentligt været i bad inden jeg tog hjemmefra, men i og med det blev til en lille køretur takker jeg ja, og smutter under bruseren som hun allerede har tændt for mig mens jeg klædte mig af. Tilbage på værelset spørger hun mig hvad jeg så har lyst til. Jeg ville jo egentligt gerne have lidt massage, så det tænker jeg da lige vi starter med. Hun smider den lille sorte morgenkåbe, og står nu i en meget afslørende lille sort bodystocking. Ved ikke om det var meningen men det ene bryst var smuttet ud under kåben, men hun får det hurtigt på plads i stockingen igen mens hun smiler til mig . Jeg er allerede en glad mand da jeg smider mig på maven på sengen. Herefter følger en meget lækker massage af ryg og ben. Den er ikke hård, men meget grundig, og engang i mellem strejfes også det mere pikante område. Jeg ligger der og nærmest stille daser hen mens hun ælter min bagside, så drømmer jeg lidt om det lille glimt jeg fik tidligere, det her skal nok blive lækkert. Hun joker med at hvis jeg falder i søvn skal hun nok vække mig når timen er gået mens hun griner . Efter lidt tid har hun været det meste rundt, og jeg vender mig nu om på ryggen så jeg lidt bedre kan se hende. Her går massagen lidt skævt, da jeg ikke rigtigt kan holde hænderne i ro længere. Så vi skifter lidt tempo/retning mens hun kravler længere op i sengen så jeg kan nå herlighederne. Jeg får fisket brysterne ud af bodystockingen, og her må jeg sige at hvis den ene jeg så i smug tidligere var godt, så er begge to lige i ansigtet mindst dobbelt så godt. De er naturlige, æltevenlige og af en størrelse der passer utroligt godt til resten af hendes krop. Imens jeg ælter løs og smager på forpartiet står min ven rank og glad, og hun bevæger underlivet i nogle bølgende bevægelser der mens han hviler glad uden på hendes bodystocking. Hun kravler længere op, og jeg hiver forsigtigt den lille bodystocking til side, således jeg kan smage på hende. Det er super lækkert, og at vurdere ud fra hendes kropssprog og lyde synes hun også det. Efter lidt tid kravler hun ned af sengen og tager bodystockingen helt af. Hun er simpelthen så lækker, og de patter sidder præcis som de skal. Vi forsætter nu i en 69’er, og med udsigt til det underliv er jeg i himlen. Hun sutter løs, mens jeg gladelig lader min tunge gå på oplevelse. Herefter skifter til et normalt blowjob, mens jeg bare ligger og iagttager seancen. Hun kigger tit op og spørger da også til om det ikke var præcis det jeg havde ønsket mig – hvortil jeg selvfølgelig svar ja. Nu får min ven en lille rød hætte på, og hun kravler op på mig. Det er super lækkert, og hun føles godt stram. Hun rider lidt med skiftende tempo og alt er godt. Herefter sætter jeg mig på kanten af sengen, og hun bakker pænt ombord på min ven. Til sidst rejser vi os til en stående doggy. Her står der et spejl ved siden af, så jeg lige kan nyde det hele ekstra meget. Det er altid sjovt at se disse aktiviteter fra en anden vinkel end normalt. Da jeg kan mærke jeg er tæt på trækker jeg mig ud, og hun sætter sig straks ned foran. Så mens jeg giver den det sidste med hånden slikker hun mig blødt på bollerne, og så går der ikke langt tid inden jeg kommer i mål. Efter lidt rengøring kan jeg godt se at der stadigvæk er et kvarters tid tilbage på klokken. Så jeg spørger Annie om hun ikke vil forsætte massage, når nu jeg så ubehøvlet havde ladet min liderlighed afbryde den midt i det hele. Det vil hun selvfølgelig gerne og starter massagen af mine ben igen. Imens snakker vi lidt om Thai/GP miljøet, anmeldelserne og så fremdeles. Alt i mens jeg bare nyder synet af denne smukke (og helt nøgne) kvinde trykke på alle de rigtige steder på mine ømme ben. Jeg lovede hende også at hun hvert fald fik en positiv anmeldelse fra mig, hvilket hun åbenlyst satte pris på. Der var absolut ingen hast fra hendes side af, så til sidst tænker jeg at det må være godt, og hopper i tøjet igen. Vi afslutter med et dejligt kram i døren, og hun siger at hun selvfølge også håber at vi ses igen. Jeg smutter ud af døren, ned gennem porten og tilbage mod min bil. På den lille køretur hjemad tager jeg den seværdige rute hjemad alt i mens jeg tænker at jeg fik præcis det jeg havde lyst til fra morgenstunden. Så endnu engang må jeg bare sige at lidt grundig undersøgelse har endnu engang båret frugt. Chancen for gentagelse er 100%, også selvom benzinen er blevet ufattelig dyr Så folk fra Kolding og omegn snyd nu ikke jer selv for denne oplevelse. Hun er nærværende, serviceminded og præcis så lækker som på billederne. Dejlig anmeldelse. Tak fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BillyBob 42 Skrevet 25. Februar, 2022 100% Gavtyv skrev, for 5 timer siden: Hun har tidligere gået under navnet Sara i Vejle, hvor hun også fik nogle gode anmeldelser. Det var præcis derfor hun var på min radar da hun var i Vejle. Det var dog først efter lidt nærmere undersøgelse herinde at jeg kunne se hun nu var i Kolding under et andet navn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 26. Februar, 2022 Mr. Sensual skrev, for 14 timer siden: Dejlig anmeldelse. Tak fra Mr. Sensual Lidt overflødig at citere hele anmeldelsen synes jeg, vi har jo læst den en gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 1. Marts, 2022 (edited) Dejlig anmeldelse af en åbenbart dejlig pige. Hun ser høj og slank ud. Nogen der vil jan give et seriøst gæt på højden? Og røbe om hun er lige så tatoofri på ryggen som hun ser ud til at være på fronten? Og må man komme i munden? Redigeret 1. Marts, 2022 af stein Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BillyBob 42 Skrevet 1. Marts, 2022 @stein Jeg vil skyde hende til at være mellem 170 og 175 cm. Jeg så hvert fald minimum en lille tatovering. Så helt fri for tatoveringer er hun ikke, men mindes ikke jeg lagde mærke til andre. Det er absolut ikke noget der tager fokus, fordi mit fokus var et helt andet sted. CIM er ikke noget jeg efterspørger, så der må jeg være dig svar skyldig. Skriv til hende, så er jeg sikker på du hurtigt får svar på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 2. Marts, 2022 BillyBob skrev, den 1.3.2022 at 18:35: Jeg vil skyde hende til at være mellem 170 og 175 cm. Tak. Hun er godt nok høj af en thaipige at være, og for høj til mig. Ærgerligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
justforfun 17 Skrevet 4. Marts, 2022 Var lige forbi idag og kan bestemt tilslutte mig Billybob’s anmeldelse hold nu op en pige og service jeg kommer bestemt igen. Glæder mig allerede. Billeder er 100% hende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1822 Skrevet 4. Marts, 2022 Jeg besøgte hende også i Vejle, da hun kaldte sig Sara. Lidt ærgerligt når en pige skiftet navn, så er det ikke sikkert man lige falder over hende igen. Jeg søgte efter hende igen for et par uger siden, men Sara var der ikke mere, så måtte finde en anden, lidt ærgerligt når jeg nu havde et super besøg ved hende i Vejle. forstår ikke at man skifter navn, når man nu faktisk kun havde positive anmeldelser på navnet Sara. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herrrman 76 Skrevet 11. Marts, 2022 Jeg var også forbi Annie i denne uge og må bestemt og fuldstændig tilslutte mig at hun er skøn, sød og dejlig, 100% GFE, nej faktisk bedre end det Min oplevelse var præcis som BillyBob beskriver, nærmest som hun bruger copypaste, men hvad gør det når det bliver gjort så perfekt. Dog bliver der ikke nævnt nærmere at hendes ( naturlige) bryster er i absolut spitzenklasse, og fantastisk lækre store hårde OG stive nipples, det kan Herrrman altså godt li' Jeg er fan...var brændstof dog bare billigere eller boede jeg tættere på Kolding 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1822 Skrevet 15. Marts, 2022 Besøgte Annie i går i Kolding, og hun var mindst lige så god, som da jeg for 5-6 uger siden, besøgte hende i Vejle under navnet Sara. de mest fantastisk naturlige bryster, med hårde nipples. Syntes også hendes krop er tyndere end billeder viser. boede jeg dog bare tættere på Kolding, så kunne hun godt blive en af dem jeg ville besøge tit. viste hende lige denne side, og sagde at hun ikke skulle skifte navn igen, da hun kun havde positive anmeldelser herind. Samtidig gør det det svært at finde frem til hende igen, når hun skifter navn. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hr. Skrevet 16. Marts, 2022 Det er ikke fordi jeg vil spolere den positive omtale, men jeg synes hun ser ret maskulin ud. Er der nogle der kan bekræfte at hun ikke er ombygget fra mand? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1822 Skrevet 16. Marts, 2022 Hr. skrev, for 3 timer siden: Det er ikke fordi jeg vil spolere den positive omtale, men jeg synes hun ser ret maskulin ud. Er der nogle der kan bekræfte at hun ikke er ombygget fra mand? Det ligner hun da slet ikke, og er endnu kønnere i virkeligheden. På med brillerne og kig igen, eller endnu bedre, besøg hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hr. Skrevet 16. Marts, 2022 Mr1time skrev, for 56 minutter siden: Det ligner hun da slet ikke, og er endnu kønnere i virkeligheden. På med brillerne og kig igen, eller endnu bedre, besøg hende Ok tak. Jeg pakker mig og pudser brillerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1822 Skrevet 17. Marts, 2022 Er der andre som har svært ved at få svar fra Annie. Har prøvet siden i går aftes uden held Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 18. Marts, 2022 Mr1time skrev, for 18 timer siden: Er der andre som har svært ved at få svar fra Annie. Har prøvet siden i går aftes uden held Hun har vel bare travlt efter de positive omtaler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1822 Skrevet 19. Marts, 2022 Prøvede fra onsdag aften og indtil torsdag aften, at booke tid. Sendte ialt 8 sms og undrede mig over at hun ikke svarede. Så torsdag aften ringede hun og afsluttede opkald med det samme igen, så vidste jeg at der måtte være hul igennem. Sendte hende en SMS at hun kunne ringe fredag morgen i et interval hvor jeg ikke var hjemme med familie. Fik opkaldet og fik lavet en aftale. Da jeg ankom kunne hun vise at hun havde modtaget alle sms, og også at hun havde svaret på allesammen. Mærkeligt at jeg så ikke har modtaget, og imessage var slået fra. Nå men endelig var jeg der igen. Mig ud og vaske kalorius og så var jeg klar. Satte mig på kanten af sengen og hun satte sig oven på mig med armene omkring mig mens vi kyssede og hun gned sit underliv på min pik, så kravlede hun ned på knæ og gik igang med blow, efter lidt tid rejste jeg mig op og hun sluttede videre. Op i sengen til en 69 og derefter et par stillinger, startende med lidt pussyslide. Jeg ville afslutte i doggy, da hun har den finest lille numse (ikke anal) og jeg hamrede afsted indtil jeg var helt forpustet. Hun kunne godt fornemme at jeg var ved at give op, så hun tog kondom af og satte sig på knæ igen og suttede løs og lige inden jeg kom, så samlede hun de dejlige bryster og jeg kom ud over dem. Jeg er blevet helt pjattet med hende. Syntes hun er utroligt sød at snakke med, smilende og vil gerne gøre det godt, og samtidig så er de bryster og vorter i min optik verdensklasse. Samtidig er hendes krop mere petit end billeder viser. Selvom jeg skal køre omkring 50 min. for at komme på besøg, så gør jeg det gerne en anden gang igen Fik jeg sagt at hendes bryster er vildt flotte. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1822 Skrevet 29. Marts, 2022 Kunne ikke holde mig væk, på trods af 50 min. kørsel og høje diesel priser, så var lige forbi igår morges igen. Hun havde den sorte bodystocking på som hun viser på billeder, og det ene bryst kigger også ud i virkeligheden når man møder hende. De bryster vil bare ikke gemmes væk og det skal de absolut heller ikke, de er skønne. Hun startede med lidt pussyslide og spurgte så om jeg havde fået morgenmad, inden jeg havde svaret havde hun sat sig på mit ansigt, så tungen måtte på arbejde. Lidt blow til mig, lidt 69 og så hende op og ride inden jeg rejste mig og lagde hende på kanten af sengen med ben op i vejret. Så var der udsigt til hendes lille pussy og de dejlige bryster, så hende op så jeg kunne tage hende i stående doggy hvor det hele desværre var slut. I går var det kun et 30 min besøg og tror på de 30 min. havde jeg nok fat i de bryster i 20-25 min inkl. Slik på dem. Har så svært ved at slippe dem igen da de i min optik er helt kanon flotte og bløde uden at være hængebryster. Måske jeg skulle tage derover igen senere på ugen til et længere besøg, bliver snart dyrt at være babsoman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 4. April, 2022 (edited) ? Redigeret 4. April, 2022 af stein fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1822 Skrevet 8. April, 2022 Nu er det anden gang i min “karriere” at jeg har været med til at kneppe en seng i stykker. Mens vi var godt igang, hende på ryggen med ben i luften og mig som kneppede hende igennem. Så knækkede et ben pludselig på sengen, så vi var ved at trille ud. Jeg måtte hen og afmontere de sidste 3 skæve ben, så vi kunne færdiggøre sexen. Først skulle hun dog lige have den stiv igen, da den åbentbart ikke syntes det var sexet at afmontere ben. hun fik den på højkant igen og jeg tog hende i en stående doggy, inden jeg satte mig på kanten af seng og hun stadig bagfra kørte op og ned. Så satte hun sig foran mig og gav blow og stoppede først lige da jeg kom, som så blev ud over hendes bryster. dejligt besøg. Hun rejser hjem om ganske få dage, hvis hun får styr på sine indrejse papirer til Thailand, men kommer nok igen senere på året. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dealmaker 112 Skrevet 8. April, 2022 BillyBob skrev, den 25.2.2022 at 15:21: Annie – Kolding https://annoncelight.dk/showad/326802 Jeg vågnede her til morgen på en dejlig fridag og havde lidt lyst til noget massage. Gerne med lidt leg oveni hvis det kunne lade sig gøre. Så ind på AL og trave de sædvanlige annoncer igennem for min normale jagtmark Vejle. Der var dog ikke lige så mange i det segment der passede til min lyst, eller fik mig i humør til at smide mine sparepenge efter dem. Jeg ville jo gerne have lidt massage, så thai segmentet passede meget fint. Udover det var jeg i humør til det mere naturlige look. Jeg har efterhånden prøvet det meste af det segment i Vejle, og havde desuden lyst til at forsøge mig med en ny deltager. Jeg falder over Annie’s annonce fra Kolding og synes egentlig den virker bekendt. Efter lidt grundig undersøgelse her på EG kan jeg se at hun har tidligere været i Vejle (dog under navnet Sara). Så det var nok derfor hun virkede bekendt. Jeg fik dog ikke chancen i Vejle, men hun var ellers på min radar da hun var der. Jeg tænker at den firehjulede nok har godt af en lille køretur i det gode vejr, så jeg skriver til Annie. Hun svarer hurtigt tilbage med en adresse og lidt priser og spørger om jeg har lydt til at booke en tid. Det har jeg selvfølgelig, og en aftale kommer hurtigt i stand med lidt justering af tidspunktet. Jeg vælger 1 time til 1200 kr. Jeg ankommer til aftalt tidspunkt, og skriver til Annie som aftalt. En ganske normal port til en baggård, så selvom man står der et minut eller to må det siges at være fuldstændig diskret. Porten går op kort tid efter og jeg lister ind til døren hun havde anvist. Her venter jeg pænt på hun kommer ned og lukker mig ind. Hun kigger først ud igennem en lille rude i døren inden hun åbner op. Det virker til hun er glædeligt overrasket over at se mig, men jeg er tilsvarende glad for at se hendes ansigt i den lille rude. Hun er PRÆCIS ligeså lækker som på billederne på annoncen. Vi går op til lejligheden og jeg følger pænt bag efter hende i en lille sort kåbe. Vi kommer ind og finder os til rette i værelset. Vi får afregnet og hun spørger om jeg vil have et bad inden. Jeg havde egentligt været i bad inden jeg tog hjemmefra, men i og med det blev til en lille køretur takker jeg ja, og smutter under bruseren som hun allerede har tændt for mig mens jeg klædte mig af. Tilbage på værelset spørger hun mig hvad jeg så har lyst til. Jeg ville jo egentligt gerne have lidt massage, så det tænker jeg da lige vi starter med. Hun smider den lille sorte morgenkåbe, og står nu i en meget afslørende lille sort bodystocking. Ved ikke om det var meningen men det ene bryst var smuttet ud under kåben, men hun får det hurtigt på plads i stockingen igen mens hun smiler til mig . Jeg er allerede en glad mand da jeg smider mig på maven på sengen. Herefter følger en meget lækker massage af ryg og ben. Den er ikke hård, men meget grundig, og engang i mellem strejfes også det mere pikante område. Jeg ligger der og nærmest stille daser hen mens hun ælter min bagside, så drømmer jeg lidt om det lille glimt jeg fik tidligere, det her skal nok blive lækkert. Hun joker med at hvis jeg falder i søvn skal hun nok vække mig når timen er gået mens hun griner . Efter lidt tid har hun været det meste rundt, og jeg vender mig nu om på ryggen så jeg lidt bedre kan se hende. Her går massagen lidt skævt, da jeg ikke rigtigt kan holde hænderne i ro længere. Så vi skifter lidt tempo/retning mens hun kravler længere op i sengen så jeg kan nå herlighederne. Jeg får fisket brysterne ud af bodystockingen, og her må jeg sige at hvis den ene jeg så i smug tidligere var godt, så er begge to lige i ansigtet mindst dobbelt så godt. De er naturlige, æltevenlige og af en størrelse der passer utroligt godt til resten af hendes krop. Imens jeg ælter løs og smager på forpartiet står min ven rank og glad, og hun bevæger underlivet i nogle bølgende bevægelser der mens han hviler glad uden på hendes bodystocking. Hun kravler længere op, og jeg hiver forsigtigt den lille bodystocking til side, således jeg kan smage på hende. Det er super lækkert, og at vurdere ud fra hendes kropssprog og lyde synes hun også det. Efter lidt tid kravler hun ned af sengen og tager bodystockingen helt af. Hun er simpelthen så lækker, og de patter sidder præcis som de skal. Vi forsætter nu i en 69’er, og med udsigt til det underliv er jeg i himlen. Hun sutter løs, mens jeg gladelig lader min tunge gå på oplevelse. Herefter skifter til et normalt blowjob, mens jeg bare ligger og iagttager seancen. Hun kigger tit op og spørger da også til om det ikke var præcis det jeg havde ønsket mig – hvortil jeg selvfølgelig svar ja. Nu får min ven en lille rød hætte på, og hun kravler op på mig. Det er super lækkert, og hun føles godt stram. Hun rider lidt med skiftende tempo og alt er godt. Herefter sætter jeg mig på kanten af sengen, og hun bakker pænt ombord på min ven. Til sidst rejser vi os til en stående doggy. Her står der et spejl ved siden af, så jeg lige kan nyde det hele ekstra meget. Det er altid sjovt at se disse aktiviteter fra en anden vinkel end normalt. Da jeg kan mærke jeg er tæt på trækker jeg mig ud, og hun sætter sig straks ned foran. Så mens jeg giver den det sidste med hånden slikker hun mig blødt på bollerne, og så går der ikke langt tid inden jeg kommer i mål. Efter lidt rengøring kan jeg godt se at der stadigvæk er et kvarters tid tilbage på klokken. Så jeg spørger Annie om hun ikke vil forsætte massage, når nu jeg så ubehøvlet havde ladet min liderlighed afbryde den midt i det hele. Det vil hun selvfølgelig gerne og starter massagen af mine ben igen. Imens snakker vi lidt om Thai/GP miljøet, anmeldelserne og så fremdeles. Alt i mens jeg bare nyder synet af denne smukke (og helt nøgne) kvinde trykke på alle de rigtige steder på mine ømme ben. Jeg lovede hende også at hun hvert fald fik en positiv anmeldelse fra mig, hvilket hun åbenlyst satte pris på. Der var absolut ingen hast fra hendes side af, så til sidst tænker jeg at det må være godt, og hopper i tøjet igen. Vi afslutter med et dejligt kram i døren, og hun siger at hun selvfølge også håber at vi ses igen. Jeg smutter ud af døren, ned gennem porten og tilbage mod min bil. På den lille køretur hjemad tager jeg den seværdige rute hjemad alt i mens jeg tænker at jeg fik præcis det jeg havde lyst til fra morgenstunden. Så endnu engang må jeg bare sige at lidt grundig undersøgelse har endnu engang båret frugt. Chancen for gentagelse er 100%, også selvom benzinen er blevet ufattelig dyr Så folk fra Kolding og omegn snyd nu ikke jer selv for denne oplevelse. Hun er nærværende, serviceminded og præcis så lækker som på billederne. Lyder som noget der burde prøves. Men rødhætter er turnoff Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1822 Skrevet 8. April, 2022 dealmaker skrev, for 4 timer siden: Lyder som noget der burde prøves. Men rødhætter er turnoff Der var ingen rødhætte idag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Plan 0 Skrevet 18. April, 2022 Gode billeder men svær at komme i kontakt med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1822 Skrevet 18. April, 2022 Hun er rejst hjem for 8 dage siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg