Hop til indhold

Egholt​ Byvej 21, 6064 Jordrup

Featured Replies

Skrevet

Hejsa!

Nogen der kender / har været på dette sted ??

Normalt ville jeg naturligvis aldrig nævne adressen, men det er altså den overskrift hun bruger på AL

HUn ser rigtig godt ud, altså i flg min smag, og der ligger et AL link med en gammel anmeldelse som jeg ikke kan finde nogen steder mere!

https://annoncelight.dk/showad/291417

Skrevet

Jeg var der for 2-3 år siden, men da var det et pænt/grønt massagested, hvor der umiddelbart ikke var mulighed for noget som helst ekstra udover en rigtig god massage.

Men måske man skulle prøve "ingen sex uden kondom i kontanter"...:-)

Skrevet
Snuller skrev, for 3 timer siden:

Normalt ville jeg naturligvis aldrig nævne adressen, men det er altså den overskrift hun bruger på AL

Bare ro på, da der næppe er nogen i Guds Himmerige som ved hvor Jordrup ligger? Ligger det i øvrigt i Danmark? :huh:

Skrevet
  • Author

Har som nævnt i mit oplæg allerede set den gamle anmeldelse fra Kbh, men kunne godt tænke mig at vide om nogen har været der for nyligt??

Det sker jo, selv for den bedste, at man løber  "træt" i det her lidt specielle job.

Jeg er ikke just velbeslået, så de gange jeg vælger et bruge penge på massage og hvad deraf følger, vil jeg gerne have valuta for pengene, det er s'men bare grunden

Redigeret af Snuller

Skrevet
Mortenkok skrev, for 20 timer siden:

Bare ro på, da der næppe er nogen i Guds Himmerige som ved hvor Jordrup ligger? Ligger det i øvrigt i Danmark? :huh:

JO det ligger tæt på Esbjerg motorvejen ved afkørsel 66 Du kan ogse Google det, # fotovognen #  har været forbi og tage et billede. !!

har IKKE været på besøg ved hende endnu, men det skal prøves en dag...

Skrevet
Mortenkok skrev, for 22 timer siden:

Ja ligger mellem Egtved og Kolding. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.