Hop til indhold
Snuller

Egholt​ Byvej 21, 6064 Jordrup

Recommended Posts

Guest Mortenkok
Snuller skrev, for 3 timer siden:

Normalt ville jeg naturligvis aldrig nævne adressen, men det er altså den overskrift hun bruger på AL

Bare ro på, da der næppe er nogen i Guds Himmerige som ved hvor Jordrup ligger? Ligger det i øvrigt i Danmark? :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har som nævnt i mit oplæg allerede set den gamle anmeldelse fra Kbh, men kunne godt tænke mig at vide om nogen har været der for nyligt??

Det sker jo, selv for den bedste, at man løber  "træt" i det her lidt specielle job.

Jeg er ikke just velbeslået, så de gange jeg vælger et bruge penge på massage og hvad deraf følger, vil jeg gerne have valuta for pengene, det er s'men bare grunden

Redigeret af Snuller

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 20 timer siden:

Bare ro på, da der næppe er nogen i Guds Himmerige som ved hvor Jordrup ligger? Ligger det i øvrigt i Danmark? :huh:

JO det ligger tæt på Esbjerg motorvejen ved afkørsel 66 Du kan ogse Google det, # fotovognen #  har været forbi og tage et billede. !!

har IKKE været på besøg ved hende endnu, men det skal prøves en dag...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 22 timer siden:

Ja ligger mellem Egtved og Kolding. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...