Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/333202

Jeg har set på hendes annonce gennem noget tid, og har tidligere haft skrevet til hende, men der kunne hun ikke besøges uden hendes kæreste var tilstede. Det syntes jeg personligt er ufedt.

I dag skete det så.Hun tilbød sine ydelser alene. 

jeg skriver kl. 13:30 og hun svare med det samme og vi for lavet en aftale 1 time senere. Jeg var lidt tidligt på den og skrev om hun havde tid før, og det var helt ok. Jeg skulle bare skrive når jeg var ved døren. 
Jeg kommer til stedet og en helt naturlig dansk pige som ligner en man kunne møde i supermarkedet åbner op ved havelågen. 
(Intet kunstigt over hende) 

der er intet fake over billederne. Det er 100% hende. Så i kan selv vurdere hendes krop.  
jeg kommer ind i lejligheden og bliver budt ind i soveværelse. Hun er hurtig om at få tøjet af og lagt sig på sængen, jeg var ikke i tvivl om hvad der skulle ske nu. Hun tager forsigtigt fat i pikken og begynder at sutte løs. Desværre kun i få minutter, det var ellers dejligt og jeg kunne godt være kommet af det. 
hun tager et kondom frem og ligger det ved siden af mig og Beder mig tage det på. 
det kan dælme godt være svært når man ikke selv er vandt til at håndtere såden en gummi bandit, de piger jeg har besøgt plejer at gøre det. Efter en længere kamp mellem mig og gummiet vinder jeg og for det på. Måtte dog ende med at spørger om hjælp. Hun lagde sig på ryggen og var klar til at få den. Hun var dejligt naturligt våd og der var ingen problemer med at støde i bund. hun stønnede lidt kunstigt. 
jeg rørte lidt ved klitten imens, men den var for følsom til at blive gnubbet. Jeg syntes det blev lidt kedeligt og for kunstigt opsat, så jeg gjorde mig færdig så jeg kunne komme videre i dagens tekst.  

jeg håber i kan bruge anmeldelses til noget. 
god weekend. 

https://annoncelight.dk/showad/333202

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg

Link til indlæg
[email protected] skrev, 1 time siden:

Din anmeldelse må have virket skræmmende på hende, da hun har fjernet sin annonce blot en time efter.

Måske er din beskrivelse af indholdet i hendes stue lidt for kompromitterende for hendes privatliv, kombineret med den geografiske placering. Jeg synes det går lidt for tæt på.

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg

Link til indlæg
[email protected] skrev, for 6 minutter siden:

Er det muligt at rette i det men har skrevet når det er lagt op. Jeg syntes ikke jeg kan finde en måde at gøre det på. 

Man kan kun rette den første time mener jeg.

Jeg har indberettet til moderatorerne, så måske kan de rette det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...