Hop til indhold
warmgun

XLQ til salg

Recommended Posts

I dag stødte jeg på en med det Nick på Superchatten. Hun sendte sin mailadresse, jeg skrev til hende, hun svarede med to interessante billeder, fortalte hun var i Glostrup og opgav sine priser. Hun spurgte til mine lyster og skrev, at hun var frisk på lidt af hvert.

Er der nogen, de er stødt på hende og har erfaringer med hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har nu mailet lidt frem og tilbage med XLQ. Egentlig blev det aftalt, at jeg skulle besøge hende mandag - altså i går - men pludselig hørte jeg ikke fra hende! Mandag eftermiddag var der en ny mail fra hende. Hun var blevet forhindret. Vi er nu blevet enige om, at jeg skal besøge hende i morgen, onsdag. Jeg har fået hendes adresse og glæder mig til at opleve, hvad hun er for en. Jeg vender selvfølgelig tilbage med en anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne kvinden ikke bare få oprette en profil (eventuelt med billeder) på en hjemmeside for glædespiger?

Bare et forslag - hun følger måske med på dette forum.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne kvinden ikke bare få oprette en profil (eventuelt med billeder) på en hjemmeside for glædespiger?

Bare et forslag - hun følger måske med på dette forum.

Hun ønsker at forblive amatør, så hun kun gør det, når hun har lyst. Hun har f.eks. ikke lyst til at betale dyrt for annoncer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...