warmgun 4168 Skrevet 13. September, 2013 I dag stødte jeg på en med det Nick på Superchatten. Hun sendte sin mailadresse, jeg skrev til hende, hun svarede med to interessante billeder, fortalte hun var i Glostrup og opgav sine priser. Hun spurgte til mine lyster og skrev, at hun var frisk på lidt af hvert. Er der nogen, de er stødt på hende og har erfaringer med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
29nas 0 Skrevet 13. September, 2013 Hej kan du sender email adr. har nemlig prøvet 2 kvinder idet område? så ved ikke lige hvem af dem det er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 17. September, 2013 Har nu mailet lidt frem og tilbage med XLQ. Egentlig blev det aftalt, at jeg skulle besøge hende mandag - altså i går - men pludselig hørte jeg ikke fra hende! Mandag eftermiddag var der en ny mail fra hende. Hun var blevet forhindret. Vi er nu blevet enige om, at jeg skal besøge hende i morgen, onsdag. Jeg har fået hendes adresse og glæder mig til at opleve, hvad hun er for en. Jeg vender selvfølgelig tilbage med en anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mor26 146 Skrevet 20. September, 2013 Uhh er der kommet en anmeldelse endnu:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 208 Skrevet 20. September, 2013 Kunne kvinden ikke bare få oprette en profil (eventuelt med billeder) på en hjemmeside for glædespiger? Bare et forslag - hun følger måske med på dette forum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 20. September, 2013 Kunne kvinden ikke bare få oprette en profil (eventuelt med billeder) på en hjemmeside for glædespiger? Bare et forslag - hun følger måske med på dette forum. Hun ønsker at forblive amatør, så hun kun gør det, når hun har lyst. Hun har f.eks. ikke lyst til at betale dyrt for annoncer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 20. September, 2013 Uhh er der kommet en anmeldelse endnu:) Ja jeg har besøgt hende og har anmeldt min oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 208 Skrevet 20. September, 2013 Mit problem er at jeg ikke kan finde hende på chatten - men vil gerne møde hende, jeg må lede videre. Jeg er nemlig tæt på Glostrup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg