Hop til indhold

XLQ til salg

Featured Replies

Skrevet

I dag stødte jeg på en med det Nick på Superchatten. Hun sendte sin mailadresse, jeg skrev til hende, hun svarede med to interessante billeder, fortalte hun var i Glostrup og opgav sine priser. Hun spurgte til mine lyster og skrev, at hun var frisk på lidt af hvert.

Er der nogen, de er stødt på hende og har erfaringer med hende?

Skrevet

Hej kan du sender email adr. har nemlig prøvet 2 kvinder idet område? så ved ikke lige hvem af dem det er

Skrevet
  • Author

Har nu mailet lidt frem og tilbage med XLQ. Egentlig blev det aftalt, at jeg skulle besøge hende mandag - altså i går - men pludselig hørte jeg ikke fra hende! Mandag eftermiddag var der en ny mail fra hende. Hun var blevet forhindret. Vi er nu blevet enige om, at jeg skal besøge hende i morgen, onsdag. Jeg har fået hendes adresse og glæder mig til at opleve, hvad hun er for en. Jeg vender selvfølgelig tilbage med en anmeldelse.

Skrevet

Kunne kvinden ikke bare få oprette en profil (eventuelt med billeder) på en hjemmeside for glædespiger?

Bare et forslag - hun følger måske med på dette forum.

Skrevet
  • Author

Kunne kvinden ikke bare få oprette en profil (eventuelt med billeder) på en hjemmeside for glædespiger?

Bare et forslag - hun følger måske med på dette forum.

Hun ønsker at forblive amatør, så hun kun gør det, når hun har lyst. Hun har f.eks. ikke lyst til at betale dyrt for annoncer.

Skrevet
  • Author

Uhh er der kommet en anmeldelse endnu:)

Ja jeg har besøgt hende og har anmeldt min oplevelse.

Skrevet

Mit problem er at jeg ikke kan finde hende på chatten - men vil gerne møde hende, jeg må lede videre.

Jeg er nemlig tæt på Glostrup

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.