Guest Grydeskeen Skrevet 24. Februar, 2022 Er jeg den eneste som vil spare lidt på mine “fornøjelses penge” i den kommende tid ? Jeg er lidt bekymret for fremtiden og er af den overbevisning at det bliver dyre at være dansker, benzin, mad mm, og måske også mindre arbejde, da jeg arbejder på en virksomhed som exportere sine vare til mange dele af verden, også til Rusland. Jeg har besluttet mig til lige at droppe disse “unødvendige” udgifter det næste stykke tid, til jeg lige ser hvad fremtiden byder. Hvad gør I jer om tanker for jeres privat økonomi i den nærmeste fremtid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 24. Februar, 2022 (edited) Jeg er begyndt at besøge mindre og mindre, det er dejligt at muligheden for at besøge pigerne er der, men jeg gør det nærmest kun når lysten til lidt spontan sjov og ballade er der, ellers forholder jeg mig til tinder hvor alt er gratis. Købesex er bestemt dejligt, men det slår altså ikke den ægte vare når alt skal komme til alt. Jeg er også ved at spare op til egen lejlighed, fremfor at bo med værelses kammerater jeg vil gerne flytte til en helt anden by, så jeg spare også lidt op til det. som sagt er det dejligt at muligheden er der, men der findes også så meget andet godt man kan bruge pengene på og heldigvis for det. Redigeret 24. Februar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9582 Skrevet 24. Februar, 2022 (edited) N10Ah skrev, for 28 minutter siden: Købesex er bestemt dejligt, men det slår altså ikke den ægte vare når alt skal komme til alt. Jeg kunne sikkert være din far, og set ud fra den vinkel, vil jeg lidt provokerende sige, at hvis man forstår at finde den/de rigtige gp´er, dem der giver meget af sig selv, så slår det det "gratis sexen" med adskillige længder. p.s Jeg sparer ikke mine besøg væk Redigeret 24. Februar, 2022 af TheVoice 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Haimorrhoides 58 Skrevet 24. Februar, 2022 (edited) Jeg hamstrer hvedmel ........ Redigeret 24. Februar, 2022 af Haimorrhoides Halfdan E 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 24. Februar, 2022 (edited) TheVoice skrev, for 40 minutter siden: Jeg kunne sikkert være din far, og set ud fra den vinkel, vil jeg lidt provokerende sige, at hvis man forstår at finde den/de rigtige gp´er, dem der giver meget af sig selv, så slår det det "gratis sexen" med adskillige længder. Jeg er en af de unge i klassen så ja du kunne sikkert være min far. jeg har en fast favorit gp jeg besøger, hun giver den bedste gfe jeg i mit har oplevet. Jeg skal besøge hende på mandag og det bliver mit besøg nummer 14 sexen med hende er fuldstændig fantastastisk . Vi kan blive helt enige om at sexen med dem er fantastisk. Jeg værdsætter og påskønner glædespigerne og er glad for mine besøg, der skal slet ikke være nogen tvivl om det. men der hvor vi så er uenige er at efter min mening er der intet slår sand og vaskeægte begær, som at have sex med en rigtig kæreste, hvor man virkelig bliver begæret og elsket. Jeg vil mene at the real deal eller sex med en kæreste slår købe sex med længder fordi at Man netop bliver begæret og elsket ved en kæreste, det gør du altså ikke med en gp. Vi skal huske på at det er under betalte forhold, jeg tror på at pigerne vi besøger mener det når de kommer med komplimenter til os kunder eller at hvis der er noget de kan lide ved os kunder eller hvis vi gør noget de kan lide så tror jeg også de Mener det, og jeg tror på de værdsætter os kunder når man besøger dem fast og behandler dem med respekt og når man er ordentlig og ydmyg. Men vi skal jo huske på at hvis der ikke lå penge på bordet så var der ikke noget lir Redigeret 25. Februar, 2022 af N10Ah Tilføjelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9582 Skrevet 25. Februar, 2022 N10Ah skrev, for 17 minutter siden: Jeg er en af de unge i klassen så ja du kunne sikkert være min far. jeg har en fast favorit gp jeg besøger, hun giver den bedste gfe jeg i mit har oplevet. Jeg skal besøge hende på mandag og det bliver mit besøg nummer 14 sexen med hende er fuldstændig fantastastisk . Vi kan blive helt enige om at sexen med dem er fantastisk. Jeg værdsætter og påskønner glædespigerne og er glad for mine besøg, der skal slet ikke være nogen tvivl om det. men der hvor vi så er uenige er at intet slår sand og vaskeægte begær, som at have sex med en rigtig kæreste, hvor man virkelig bliver begæret og elsket. Jeg vil mene at the real deal eller sex med en kæreste slår købe sex med længder fordi at Man netop bliver begæret og elsket ved en kæreste, det gør du altså ikke med en gp. Vi skal huske på at det er under betalte forhold, jeg tror på at pigerne vi besøger mener det når de kommer med komplimenter til os kunder eller at hvis der er noget de kan lide ved os kunder eller hvis vi gør noget de kan lide så tror jeg også de Mener det, og jeg tror på de værdsætter os kunder når man besøger dem fast og behandler dem med respekt og når man er ordentlig og ydmyg. Men vi skal jo huske på at hvis der ikke lå penge på bordet så var der ikke noget lir Jeg forstår hvad du mener, og sådan havde jeg det også i min ungdom, da hang tingene mere sammen, og sådan skal det også være i ens ungdom. Efterhånden som jeg blev ældre forbandt jeg ikke længere fantisk sex osv med kærlighed. Det kunne selvfølgelig godt være tilfældet, men det ene betinger ikke det andet. Det lyder måske også lidt sørgeligt at skrive, at når forelskelsen har lagt sig og som årene går, så aftager de "vilde følelser" i takt længden på forholdet. Bevares der dyrkes da meget "hygge sex" i langvarige forhold, og det giver vel både tryghed og stimulere eventuel "hudsult" m.v. god købesex eller sex med en elskerinde, b-veninde og den slags skaber flere vilde følelser i hele kroppen end undskyld udtrykket hverdagssex/hyggesex. Det kunne måske også være en mere sandfærdig forklaring på hvorfor mænd i forhold køber sex, end den med, at min kone gider ikke sex, eller kun har slet ikke samme seksuele lyst og behov som mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 25. Februar, 2022 (edited) TheVoice skrev, for 21 minutter siden: Jeg forstår hvad du mener, og sådan havde jeg det også i min ungdom, da hang tingene mere sammen, og sådan skal det også være i ens ungdom. Efterhånden som jeg blev ældre forbandt jeg ikke længere fantisk sex osv med kærlighed. Det kunne selvfølgelig godt være tilfældet, men det ene betinger ikke det andet. Det lyder måske også lidt sørgeligt at skrive, at når forelskelsen har lagt sig og som årene går, så aftager de "vilde følelser" i takt længden på forholdet. Bevares der dyrkes da meget "hygge sex" i langvarige forhold, og det giver vel både tryghed og stimulere eventuel "hudsult" m.v. god købesex eller sex med en elskerinde, b-veninde og den slags skaber flere vilde følelser i hele kroppen end undskyld udtrykket hverdagssex/hyggesex. Det kunne måske også være en mere sandfærdig forklaring på hvorfor mænd i forhold køber sex, end den med, at min kone gider ikke sex, eller kun har slet ikke samme seksuele lyst og behov som mig. Jeg kan også sagtens følge hvad du mener. Jeg tror vores alders forskel er rimelig stor, jeg er 27 og ja siden at du skriver at du skrive at du kunne være min far så må jeg ud fra det konkludere at du er noget ældre end jeg er. Jeg tror det ligger meget til at være ung at man foretrækker sexen og det sande begær og kærlighed og alt det der høre til i et forhold , men selvom jeg er ung besøger jeg jo også gp’er og det gør jeg fordi jeg også nyder det og holder af mine besøg. Jeg gør det bare ikke så meget mere fordi jeg får mine behov stillet på tinder også. jeg tror vi er meget enige, men nej jeg synes da ikke det er sørgeligt at skrive, jeg er selv kommet ud af et forhold hvor jeg ikke fik en skid af kæresten fordi vi begge havde forsømt hinanden og ikke værdsatte hinanden, og hvor fedt tror du lige det var ? Det var virkelig nederen. jeg har siden jeg oprettet min tinder haft rigeligt med engangs knald, haft bollevenner og flirts, men det igen også som du siger hyggesex. Jeg kan sagtens se hvad du mener, og jeg er faktisk meget enig med dig. Som jeg siger jeg er glad for at muligheden er der, jeg vil bare hellere foretrække det sande begær. men når det så er sagt så nyder jeg også en glædespige engang imellem når pengene er til det. Jeg kan også godt følge dit synspunkt og mange af dem der savner hudkontakten og alt det. Jeg tror vi kan blive enige om det meste, men som du også nævner der er den forskel at man nok søger noget lidt andet som ung end en som et noget ældre og har mere livs erfaring. Jeg har nok ikke ligeså meget livserfaring i Nakken som du har, men vi Kan jo stadig lære meget at hinanden. Redigeret 25. Februar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 25. Februar, 2022 Fin retning tråden har taget, og er godt emne. mit eget input. I mange tilfælde vil jeg lige så gerne bare ligge tæt, nusser og have/give massage som have penerations sex, jeg er også 50+, og da jeg var i 20’erne, kunne jeg ikke drømme om at sige dette. For mig er sex ikke det vigtige mere. Gudskelov er jeg stadig hammerne forelsket i min kone, og vi er godt på vej mod sølvbryllup , og vi har et aktiv og rigt kærligheds/sex liv, jeg får tilbudt mere end jeg kan klare, uden min blå følgesvend. Jeg har mødt få GP`ere, men på trods af at jeg bliver forelsket, i øjeblikket, med et par af dem, så er det ikke kærlighed, det er noget som ligner, men ikke den rigtige vare, når man har den rigtige vare så kan man nemt mærke forskellen, og den er stor. Jeg er vokset fra det vilde sex liv, og savner det ikke, men har stor forståelse for @N10Ah holdninger, og kan også nogle gange misunde ham hans eventyr, og virilitet ( den forsvinder når du bliver ældre). Jeg håber aldrig at mit ægteskab udvikler sig til at vi “bare er venner” og tror det heller ikke. Lille bonus info. Jeg har skudt papegøje, min koner er +10 år yngre end mig, hvilket nok har en del at sige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 25. Februar, 2022 Jeg forsøger også at spare lidt på pengene i fremtiden, men det har intet at gøre med, at prisen på benzin og andre ting stiger. Jeg synes blot, at jeg de sidste 3-4 måneder har haft alt for mange besøg og jeg vil forsøge, at skære lidt ned på dem. Har ganske enkelt brugt alt for mange penge på købesex i den periode. Ikke at jeg er blevet forgældet, men en gang i mellem må man lige blive lidt eftertænksom og spekulere på, om nogle af de penge kunne have været brugt mere fornuftigt:) Jeg har mistet lidt kontrollen igen efter så mange besøg, og jeg vil gerne have det vendt igen. Tror også det hænger sammen med, at jeg har haft så mange fantastiske besøg i perioden, og de lækre besøg giver bare lyst til flere besøg og Aalborg har været rigtig godt besøgt af lækre piger i den periode. Derfor var det egenligt fint nok, at løbe ind i “Yuki” forleden, som jeg har lavet et tråd i “falske tråden” om. Så bliver man lige mindet om, hvor rådden det her købesex også kan være og det giver mig ikke lyst til at bidrage økonomisk til den branche i øjeblikket. Så ja, jeg passer også på pengene i øjeblikket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 605 Skrevet 25. Februar, 2022 - ja de dagligdags fornødenheder stiger med raketfart p.t. Har p.t. Modtaget regning fra Norlys( electricitet) sammenlignet med samme kvartal 2020 så er prisen på el steget med 25 pct. Alle supermarkedsvarer er også steget markant. Jeg er heldigvis relativt godt polstret økonomisk og er god til at handle billigt ind. Men jeg føler ikke at tiden lige nu er til at bruge 1500 kroner på et “ vildskud i mørke” dvs. Besøge en GP som jeg ikke er sikker på har gode anmeldelser . Jeg har droslet mine GP besøg ned til en gang i kvartalet eller når nu en af de velrenomerede piger er i byen( Esbjerg) , så slår jeg til gengæld også til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 25. Februar, 2022 N10Ah skrev, for 10 timer siden: Jeg skal besøge hende på mandag og det bliver mit besøg nummer 14 Du er svær at blive klog på, og det behøver jeg nødvendigvis heller ikke at blive Der er mange grunde til, at vi køber sex og min grund er, at jeg kan købe mig til sex og fetisch, som jeg af naturlige grunde ikke kan få hjemme. Så er der noget afhængighed der spiller ind også. Når jeg læser dine kommentarer generelt, så har du stor succes på tinder og får masser af gratis sex der og du foretrækker kærestesex, som du synes er meget bedre end det du kan købe dig til. Men alligevel skal du på mandag besøge den samme pige for 14. gang. Det er det jeg ikke kan forstå du så gør. Der må være noget ved købesexen, som du alligevel ikke kan slippe, siden du bliver ved. Jeg håber bare du har styr på det og ikke allerede har skabt en afhængighed af købesex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 25. Februar, 2022 (edited) Søren A skrev, for 27 minutter siden: Du er svær at blive klog på, og det behøver jeg nødvendigvis heller ikke at blive Jeg synes da ikke jeg er så indviklet Søren A skrev, for 27 minutter siden: Der er mange grunde til, at vi køber sex og min grund er, at jeg kan købe mig til sex og fetisch, som jeg af naturlige grunde ikke kan få hjemme. Så er der noget afhængighed der spiller ind også. Ja det er korrekt. Men det er jo også derfor at det er godt at købesex findes, og at nogle kan få sine fantasier opfyldt via den vej. Ja afhængighed spiller også ind, men derfor bør man stadig gøre alt med måde. Søren A skrev, for 27 minutter siden: Når jeg læser dine kommentarer generelt, så har du stor succes på tinder og får masser af gratis sex der og du foretrækker kærestesex, som du synes er meget bedre end det du kan købe dig til. Ja det har jeg, og ja jeg foretrækker da kærestesex men som jeg også skriver så nyder jeg også et besøg hos en gp en gang mellem når lysten er til lidt spontan betalt sjov og ballade. Søren A skrev, for 27 minutter siden: Men alligevel skal du på mandag besøge den samme pige for 14. gang. Det er det jeg ikke kan forstå du så gør. Ja det skal jeg, men jeg vil så Også lige sige at jeg ikke har besøgt hende 14 gange lige efter hinanden. Men det er da helt fair at du sætter Spørgsmålstegn ved det, men som jeg skrev så tager jeg stadig et besøg en gang imellem når den faste gp er tilbage. Søren A skrev, for 27 minutter siden: Jeg håber bare du har styr på det og ikke allerede har skabt en afhængighed af købesex. Jeg har styr på det, og tak for din bekymring men jeg har ikke en afhængighed af købesex. Som jeg skriver er det dejligt at muligheden er der men alt bør gøres med måde . Jeg kan ikke rigtig forklare mig bedre end jeg har gjort og måske forstår du mig ikke, men mår du har gået i mine sko i 14 dage så vil du forstå mig. Redigeret 25. Februar, 2022 af N10Ah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 25. Februar, 2022 Grydeskeen skrev, for 3 timer siden: den forsvinder når du bliver ældre). Det er som altid dejligt at læse dine gode input og jeg er glad for at du har det forhold til din komme som du har. men ja når jeg når op i en bestemt alder så foretrækker jeg nok en ostemad frem for sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2748 Skrevet 25. Februar, 2022 Grydeskeen skrev, for 12 timer siden: Er jeg den eneste som vil spare lidt på mine “fornøjelses penge” i den kommende tid ? Jeg er lidt bekymret for fremtiden og er af den overbevisning at det bliver dyre at være dansker, benzin, mad mm, og måske også mindre arbejde, da jeg arbejder på en virksomhed som exportere sine vare til mange dele af verden, også til Rusland. Jeg har besluttet mig til lige at droppe disse “unødvendige” udgifter det næste stykke tid, til jeg lige ser hvad fremtiden byder. Hvad gør I jer om tanker for jeres privat økonomi i den nærmeste fremtid. Du er ikke alene og jeg tror bestemt det kan mærkes i branchen. Aktiefald, inflation og generel usikkerhed gør man helt automatisk holder lidt igen. Jeg kan selv mærke det når jeg handler ind, der bliver kikket en ekstra gang på om jeg nu har brug for dit eller dat og luksusvarer er det første som må holde for. Personligt tror jeg vi vil se lavere priser i branchen eller færre "ekstras", altså mere for de samme penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smørhulsbarnet 927 Skrevet 25. Februar, 2022 Jeg vil tro at udbud og efterspørgsel vil tilpasse sig hinanden . en økonomisk nedgang vil give mange piger på “markedet” , og få kunder , og derfor ekstra lave priser. Specielt blandt de udenlandske tøser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 25. Februar, 2022 Så er det fredag, og jeg har lige fået et CHOK over prisstigningen. Mit fredagsslik er steget fra 9,99kr til 10,49kr, så nu skal jeg vælge mellem et besøg eller fredagsslik, stakkels pige, for mit fredagsslik vil jeg ikke undvære Har lige fået en god ide, mens jeg skriver dette, kan besøge en pige om fredagen og så slikke hende, VUPTI fredagsslik på en ny måde. Ekstra bonus. På denne måde feder det ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2941 Skrevet 25. Februar, 2022 N10Ah skrev, for 17 timer siden: Jeg er begyndt at besøge mindre og mindre, det er dejligt at muligheden for at besøge pigerne er der, men jeg gør det nærmest kun når lysten til lidt spontan sjov og ballade er der, ellers forholder jeg mig til tinder hvor alt er gratis. Købesex er bestemt dejligt, men det slår altså ikke den ægte vare når alt skal komme til alt. Jeg er også ved at spare op til egen lejlighed, fremfor at bo med værelses kammerater jeg vil gerne flytte til en helt anden by, så jeg spare også lidt op til det. som sagt er det dejligt at muligheden er der, men der findes også så meget andet godt man kan bruge pengene på og heldigvis for det. Fornuftigt, en fyr på kun 27 skal sexe med dem hvor lysten er så stor, at det gratis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 25. Februar, 2022 sweetstone skrev, for 21 minutter siden: Fornuftigt, en fyr på kun 27 skal sexe med dem hvor lysten er så stor, at det gratis. og derfor er tinder fantastisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Haimorrhoides 58 Skrevet 25. Februar, 2022 N10Ah skrev, for 1 time siden: og derfor er tinder fantastisk Eller Tinker, hvis man er Fe eller underjordisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Darksidw Skrevet 27. Februar, 2022 Jeg holder også lidt igen selvom jeg er har rimelig godt økonomisk , men stigning på fødevarer og brændstof samt nu krig i Europa gøre at man lige se tiden an. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7852 Skrevet 27. Februar, 2022 (edited) Hmm... Når mange af os passer mere på pengene nu hvor alting (brødpriser, mælkepriser, chokolade og kagepriser, kaffepriser og frugt og grønt priser, benzinpriser, varmeudgifter) stiger, måske mere end normalt og skærer ned på antallet af besøg , så må lysthusene da virkelig kunne mærke krisen. Mange af lysthusene, i hvertfald på Sjælland, er jo fritliggende ejendomme. Eventyrpigerne, Pussygalores, Seductiongirls, osv. som må koste en bondegård at varme op og have lys tændt fra, hvad, kl 9-01 hver dag. Når telefonpasseren og pigerne møder ind til vagten slutter om natten. Heldigvis siger alle med forstand på energi og økonomi, at priserne med tiden. Måske til sommer, vil finde et lavere leje. Så er det bare om butiks og benzinpriserne også bliver lavere..? Bare regeringen ville nedsætte momsen på alt det sjove så man føle at man da får lidt for sine penge.. Vi skulle efter sigende være verdens 3. mest lykkelig land..... Det føltes bare ikke sådan. Forhåbentlig får vi en god og varm sommer og efterår, hvor verden og Danmark er blevet et bedre sted vi at leve og hvor det bliver attraktivt for unge studerende at undersøge om GP verdenen kunne være noget for dem, således at alle gængse lysthusene ikke får problemer med ubesatte vagtplaner, og nogle måske endda vil holde konkurrencer og Happy Hour? Redigeret 27. Februar, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2941 Skrevet 28. Februar, 2022 ppd skrev, for 17 timer siden: Forhåbentlig får vi en god og varm sommer og efterår, hvor verden og Danmark er blevet et bedre sted vi at leve og hvor det bliver attraktivt for unge studerende at undersøge om GP verdenen kunne være noget for dem, således at alle gængse lysthusene ikke får problemer med ubesatte vagtplaner, og nogle måske endda vil holde konkurrencer og Happy Hour? Redigeret for 17 timer siden af ppd Du har måske nogen i din familie/ omgangskreds / på jobbet, du kan anbefale at blive GP et dejligt NEMT job yderst godt lønnet. ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7852 Skrevet 28. Februar, 2022 (edited) sweetstone skrev, for 30 minutter siden: Du har måske nogen i din familie/ omgangskreds / på jobbet, du kan anbefale at blive GP et dejligt NEMT job yderst godt lønnet. ? Nej. Det er ikke det det handler om. Dem jeg kender er heller ikke smukke og attraktive nok. Nok om mig og mine bekendtskaber. Det handler om at skaffe de rigtige rammer, også økonomisk, så nogle måske vil finde det både spændende at tjene hurtige penge og en mulighed for at møde en masse frække fyre og, må man gå ud fra, relativt hurtigt få oparbejdet en indtægt over det normale. Redigeret 28. Februar, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 28. Februar, 2022 ppd skrev, for 4 timer siden: Det handler om at skaffe de rigtige rammer, også økonomisk, så nogle måske vil finde det både spændende at tjene hurtige penge og en mulighed for at møde en masse frække fyre og, må man gå ud fra, relativt hurtigt få oparbejdet en indtægt over det normale. Denne branche er ikke for alle, det er ikke nemme og hurtige penge. Ville du anbefale din datter et job på bordel? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7852 Skrevet 28. Februar, 2022 (edited) Liv skrev, for 54 minutter siden: Denne branche er ikke for alle, det er ikke nemme og hurtige penge. Ville du anbefale din datter et job på bordel? Det har jeg hørt før. Det lyder meget...øhm... negativt? Men..uanset hvad jeg nu skriver vil det sikkert lyde negativt og nej. Jeg ønsker ikke en krig med respekt for piger som gør et fantastisk arbejde. ..og et hårdt arbejde. Ej. Nu ved jeg ikke hvad timelønnen er for unge at stå i forretning, men for de rigtige piger tager jeg vel ikke meget fejl ved at sige at lønnen som GP ( foretrækker ordet Lysthus og GP i stedet for bordel som lyder som noget fra 70-80'erne) vel er noget højere, uden på nogen måde at have indsigt i branchen? Nu tænker jeg på de piger som er i branchen i 3-4 måneder over sommeren. Hvor om alting er: I krisetider som nu. Se trådstarters indlæg, så får denne branche de sværere. Med færre besøgene og stigende energipriser, må mange lysthuse lukke eller skære kraftigt ned på åbningstider.. Med håbet om at tiderne vender, så branchen igen vil opblomstre og en branche i vækst, må betyde at flere søger derhen hvor pengene er, og jo flere penge i en branche, jo flere ønsker at få del i dem. Ergo: Potientielt flere piger i branchen, hvis forholdene er rigtige. Jeg ønsker det bedste for pigerne, branchen og lysthusene og det handler ikke om mine døtre. De fleste piger er jo døtre at nogle som også ønsker dem det bedste i verden (må man gå ud fra, hvis familemønstret er i orden) Redigeret 28. Februar, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg