Hop til indhold
Energy

Vejlevej Horsens

Recommended Posts

http://massage.side6.dk/vejlevej147

Besøgte stedet igår ved Laura. Rigtig sød pige fra Grækenland. Snakkede godt engelsk

Hun tager hjem imorgen sagde hun. Men her er lidt.

Stedet ligger ud til en stor befærtet vej men kom da det var mørkt og man bruger indgangen bag huset og p plads bag huset også. Så det var helt fint. Stedet er pænt rent og værelset er stort og faktisk lidt hyggeligt.

Pigen Laura var super sød og kunne virkeligt sit kram. Fik 30 min med gummi. (Kunne få uden).

Sexen var rigtig GFE oplevelse og hun gik til den. Måtte faktisk alt til prisen og hun havde ikke travlt.

Var der 55 min og fik fuld veluta og opmærksomhed som lillemand kan li det :)

Hun tager hjem i morgen så var lidt med, om hun gad. Men det gjorde hun virkelig.

Stedet ligger ved siden af noget rocker noget. Men det var ikke noget i det, mødte en med 'vest' da jeg gik men han smilte bare.

Det var en rigtig god tur og kan anbefale stedet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej det ligner ikke den samme pige på alle billederne? hvad mener du med uden bare fransk eller det hele ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

I kan spare jer ulejligheden, jeg var der i går, der var bånd / afspærring om hele hele huset, politiet.

Jeg har været på besøg før, og synes det var et udmærket sted og service

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...