tempos 20 Skrevet 24. Februar, 2022 Har set at Julie fra det Nordjyske er på Sjælland i disse dage. Synes hun ser spændende ud. Tænder på tatoveringer. Men noget undrer mig. Jeg kan ikke finde nogen anmeldelser af hende. Bruger ikke snapstjat, så måske derfor begrænset info. Nogen der har haft besøgt hende og kan berette..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 24. Februar, 2022 Synes du skal vise dig som en mand og så tage en for holdet. Og så fortæl om hun er være at smide en mønt efter. Men nu hun jo fået tlf nr. Det hun jo aldrig haft før kun det skide snap cirkus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CarstenCørelærer 8 Skrevet 19. Marts, 2022 Hvad jeg ved af, så er det fordi hun kører 100% sit eget og ikke er på nogle bordeller.. desuden bruger hun enormt meget tid på at svare kunder nærmest alle tider af døgnet. hun er fleksibel ifht hvor man kan mødes med hende henne og hun går meget op i renlighed og beskyttelse. Jeg blev positivt overrasket over hvor smuk hun er og nem at snakke med, hun er flirtende af natur og derfor virker det ikke så mekanisk ligesom med nogle andre piger men kemien er der med det samme gode patter, strammeste fisse jeg nogensinde har været oppe i og så må hun ha en master degree i dirty talk. alle pengene værd 10/10 herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg