Hop til indhold
tempos

Nordjyske Julie på Sjælland

Recommended Posts

Har set at Julie fra det Nordjyske er på Sjælland i disse dage. Synes hun ser spændende ud. Tænder på tatoveringer. Men noget undrer mig. Jeg kan ikke finde nogen anmeldelser af hende. 

Bruger ikke snapstjat, så måske derfor begrænset info.

Nogen der har haft besøgt hende og kan berette..?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Synes du skal vise dig som en mand og så tage en for holdet. Og så fortæl om hun er være at smide en mønt efter. Men nu hun jo fået tlf nr. Det hun jo aldrig haft før kun det skide snap cirkus 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad jeg ved af, så er det fordi hun kører 100% sit eget og ikke er på nogle bordeller.. desuden bruger hun enormt meget tid på at svare kunder nærmest alle tider af døgnet.
hun er fleksibel ifht hvor man kan mødes med hende henne og hun går meget op i renlighed og beskyttelse.
Jeg blev positivt overrasket over hvor smuk hun er og nem at snakke med, hun er flirtende af natur og derfor virker det ikke så mekanisk ligesom med nogle andre piger men kemien er der med det samme

gode patter, strammeste fisse jeg nogensinde har været oppe i og så må hun ha en master degree i dirty talk.

alle pengene værd

10/10 herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...